7 vaatetta, jotka näyttävät upeilta pluskokoisella naisella
http://www.iltalehti.fi/muoti/2016031521271438_mu.shtml
Ui kuinka kauniita naisvartaloita! <3
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut kiva nähdä kuvissa oikeasti ylipainoisia ihmisiä.
Siinähän niitä oli. Jokaisella varmaan se 20 kiloa ainakin läskiä kyydissä. Se että se on onnekkaasti jakautunut ei tee siitä olematonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No noilla on kertynyt rasva sinne minne pitää! Suomessa tiimalasia yleisempi näky on omena tai päärynä. Niille ei noi tyylit sovikaan.
Minkäpäs sille mahtaa minne rasva kerääntyy.
Niinpä. Siksi suurimman osan kannattaakin yrittää hillitä sen kertymistä.
Rasvan kertymistä voi toki hillitä, mutta ei sitä minne rasva asettuu. Tiesitkö, että päärynävartalo ei tarkoita samaa kuin ylipainoinen? Voi olla päärynävartaloinen vaikka olisi hoikka. Mitäs sitten tehdään, ruvetaan anorektikoksi? Vai hyväksytään omat geenit ja ollaan onnellisia, vaikka ei kaikki mahdutakaan Victoria's secret -muottiin?
Sitten hommataan sinne yläkroppaan sen verran lihaa ja ryhtiä että se päärynä katoaa.
Käyttäjä14 kirjoitti:
Ruokavalio, ruokavalio.
Juu ei. Syömällä kyllä saa itsensä lihavaksi, mutta millä ilveellä ne kilot saa pois? Nykyisin syön terveellisesti, pääasiassa kasvisruokaa ja liikun päivittäin, mutta niin vain nämä epäterveellisellä ruokavaliolla hankitut +20kg pysyy kuin p*ska junttilan tuvan seinässä. En mä toki ole enää pariin vuoteen lihonut mutta en myöskään laihtunut.
Kuten edellä mainittu, riippuu niin kovin siitä mikä on vartalon malli. Kurvikas tiimalasi on lihavanakin upea. Omena ja suorakaide taas viehättävämpiä lähinnä hoikkana.
P.s. Sinä parikymppinen, joka nolostelet kurvejasi, älä suotta. Kurveja kannattaa näyttää, kunhan tekee sen tyylillä ja varoo esim. aluspaitojen avulla ettei tissivako näy ja että hame ylettyy polviin.
Vierailija kirjoitti:
No noilla on kertynyt rasva sinne minne pitää! Suomessa tiimalasia yleisempi näky on omena tai päärynä. Niille ei noi tyylit sovikaan.
Niinpä. Esim H. Kalinaisella on nykykuosissa se about 20kg ylimääräistä ja jos vaikka miettii noita vaatteita sen päälle..
Ei nuo vaatteet sovi kuin tiimalasivartaloiselle ja nuo mallit ei edes ollut varsinaisesti ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sit olen plus kokoinen. Aika samanlainen, kuin nuo, mutta ei tollaset korkeat farkut kyllä hyvältä näytä, jos paita on vyötärön sisällä.
olen 167/98
Täh? Noinko sokea oot itelles? Sähän oot reilusti läski, melkein satakiloinen. Kyllä mä sanoisin jo 167/75-80 pluskokoiseksi. Etenkin jos on mahaa niin in vaan lihava.
Kyllä nuo mallit ovat lihavia. Heillä on vaan sopusuhtainen vartalo, jolloin he näyttävät läskeinäkin tavallista läskiä vähän paremmalta.
Mulla just tuommoinen kroppa kun kutosella. En ikimaailmassa kehtaisi käyttää tuommoisia lantiota korostavia housuja! Ei kivaa kuunnella niitä "kamala perse" -kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tuon jutun kirjoittaja on saanut päähänsä että kaikilla ylipainoisilla on tiimalasivartalo ja että vyötärö on kuitenkin hoikka ja vartalossa se kohta jota kannattaa korostaa. Tai että lihavalla olisi toki allit mutta kuitenkin hoikat käsivarret kyynärpäästä alaspäin ja sirot ranteet? Tai että lihava näyttäisi hyvältä (kuten kuvassa) tuollaisessa vartaloa nuolevassa trikoomekossa?
Heh, tuo mekko se vasta näyttääkin mahtavalta oikean pluskokoisen päällä jolla vyötärönympärys on vähintään yhtä iso kuin rinnanympärys ja mahassa muutama kunnon röllykkä päällekkäin. Oliko tämänkin jutun tarkoitus ilkkua ylipainoisia ja väittää että näin hyvältä lihavankin kuuluu näyttää? Nuo naiset kun eivät olleet varsinaisesti edes ylipainoisia ja sekin vähä extra oli rinnoissa ja pepussa eli juuri siellä missä se ei haittaa.
Mitä ihmettä ö.ö
Mulla on tuommoinen vartalo. Hoikkana (nuorena) näytin hyvältä, mutta nyt on mitat samaa luokkaa kuin noilla kuvien naisilla. Ja olen kokenut siitä suurta itseinhoa, nähnyt itseni tajuttoman läskinä ja rumana. Kovasti olen ihmetellyt että miten kummassa mieheni voi vielä haluta seksiä kanssani. Häntä ei näytä kiloni häiritsevän lainkaan.
Tuntuupa todella hyvältä lukea (kerrankin) tämän palstan kommentteja. Näillähän saa ihan itsetuntoa ylöspäin ü
Jospa sitä itsekin oppisi ajattelemaan, että olen ihan kelvollinen ihminen näissäkin mitoissa.
Isokokoiset naiset vanhenee tosi kauniisti.
Kauhea tuo wannabe-Kim Kardashian (nro 3).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäpäs sille mahtaa minne rasva kerääntyy.
Niinpä. Siksi suurimman osan kannattaakin yrittää hillitä sen kertymistä.
Rasvan kertymistä voi toki hillitä, mutta ei sitä minne rasva asettuu. Tiesitkö, että päärynävartalo ei tarkoita samaa kuin ylipainoinen? Voi olla päärynävartaloinen vaikka olisi hoikka. Mitäs sitten tehdään, ruvetaan anorektikoksi? Vai hyväksytään omat geenit ja ollaan onnellisia, vaikka ei kaikki mahdutakaan Victoria's secret -muottiin?
Olin nuorena hoikka päärynävartaloinen. Rupesin käymään salilla ja sain hiukan massaa yläkroppaan tasapainottamaan. Omasta mielestäni näytän sopusuhtaisimmalta, kun paino on lähellä normaalin ylärajaa. Pukeutumisneuvoja mittasi minut ja totesi hartioiden ja lantion olevan samanlevyisiä, joten en ole enää päärynä. 20 v salityöskentelyä on siis jotain vaikuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tuon jutun kirjoittaja on saanut päähänsä että kaikilla ylipainoisilla on tiimalasivartalo ja että vyötärö on kuitenkin hoikka ja vartalossa se kohta jota kannattaa korostaa. Tai että lihavalla olisi toki allit mutta kuitenkin hoikat käsivarret kyynärpäästä alaspäin ja sirot ranteet? Tai että lihava näyttäisi hyvältä (kuten kuvassa) tuollaisessa vartaloa nuolevassa trikoomekossa?
Koska kyse on "Pluskoon malleista", ja pluskoko muotimaailmassa tarkoittaa normaalikokoista naista, jolla on leveä lantio, täyteläiset reidet ja isot rinnat. Sellaiset, joilla on lihasta ja/tai tanakka ruumiinrakenne. Kyse ei ole siis oikeasti ylipainoisista naisista.
Katsopa vaan tuota Ashley Grahamia! Juuri tuo farkkutyttö. Vaikka olen heteronainen, niin minusta hän on vaan todella upea ja seksikäs!
Ruokavalio, ruokavalio.