Ärsyttävät ihmistyypit *PEUKUTUSKETJU*
Kuvailkaa lyhyesti ihmistyyppi, joka ärsyttää. Jos se ärsyttää muita, he peukuttavat viestiä ylöspäin, jos kyseessä on heidän mielestään neutraali tai jopa positiivinen ihmistyyppi, peukuttavat alaspäin.
Aloitetaan,
Ihminen, joka valittaa aina kaikesta, muttei juuri koskaan sano mitään positiivista.
Kommentit (80)
Keski-ikäinen kaljupäämies, joka tytöttelee kaikkia alle 30-vuotiaita naisia.
Kasvissyöjät, jotka kommentoi toisten ruokailutottumuksia
Ihminen joka leikkii kaikkitietävää
Somelynkkaaja ihan vaan lynkkauksen ilosta
Meuhkaavat kovaääniset moukkamammat.
En minä, mutta. Siis tyyppi, joka selittää, että en minä mikään X ole, mutta... Ja sitten tulee sellaista tekstiä, joka kertoo että tyyppi on henkeen ja vereen X.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen kaljupäämies, joka tytöttelee kaikkia alle 30-vuotiaita naisia.
Mua lähinnä säälittää tämmöiset, ei jaksa edes ärsyttää
Kovaääniset laiskat mamut joiden mielestä heidän ei tarvitse tehdä töitä leipänsä eteen.
Mies joka jo muutaman tapailun jälkeen tai pelkästään seksin harrastamisen vuoksi kuvittelee omistavansa naisen.
Sellainen helvetin sekopää joka jää stalkkaamaan. Tällä tyypillä usein muutenkin ongelmia tunne-elämänsä kanssa.
Ihmiset, jotka lainaavat rahaa tai tavaroita ja sanovat maksavansa takaisin/palauttavansa ensi viikolla. Monta kyselyä, selitystä ja kuukautta myöhemmin eivät ole siltikään tehneet elettäkään asian eteen.
Ihminen joka puhuu pahaa muista, mutta julkisesti esiintyy mukamas empaattisena.
Ihminen, joka laukoo (kärjistettyjä, usein typeriä) mielipiteitä muttei osaa perustella niitä tai jopa suuttuu jos pyytää perusteluja.
Ihmiset, joiden on kuvattava joka ikinen ruoka-annoksensa instaan (ja kukaan ei saa aloittaa syömistä ennen kuin hän on saanut kuvat otettua)
Idiootti, joka tekee idiootti ketjun!