Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka ottaa nuoremman miehen on jotenkin nolo

Vierailija
16.03.2016 |

Sellainen nainen yrittää jotenkin olla nuorempi itse kuin onkaan. Mitä yhteistä kypsällä naisella ja jollain epävarmalla pojanklopilla voi olla? Toisin päin se voi toimiakin, kun naiset luonnostaan hakeutuu kypsempien ja itsevarmempien miesten seuraan.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oot.

Vierailija
2/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Jos nainen on 45 ja mies 40 niin mies on siis pojankloppi. Tämä selvä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolostellaan tässä sitten ihan täysillä. 

Olen yli viisikymmentä ja siippa nelikymppinen. 

Vierailija
4/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas jotenkin nään ne nuorempien miesten kanssa olevat nuorekkaampina ja ihailen heitä. En ymmärrä naisia, jotka ottaa vanhemman miehen, koska itseäni vanhemmat ei kiinnosta, en nää heitä seksikkäinä. En kuitenkaan pidä niitäkään naisia mitenkään nolona. Makuja on monia ja pääasiahan on se, että parilla synkkaa iästä huolimatta.

Vierailija
5/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten aloitusten tekijät on jotenkin noloja.

Oon parikymppinen eikä mua kiinnostaa tippaakaan vanhemmat miehet, joten en näe että asia muuttuisi tulevaisuudessakaan. Mieluiten oman ikäinen, mutta jos joku haluaa nuoremman tai vanhemman niin mitä se muita liikuttaa.

Vierailija
6/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kumpikaan ei "ota" toista, vaan he rakastavat toisiaan? Onko sekin noloa? 

Oletko tullut ajatelleeksi, että nolous on sinussa, eikä liity pariskuntiin millään lailla? Olet ehkä vain kovin sovinnainen?

Vierailija
7/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se ikä nyt vaan on niitä numeroita, ellei nyt sitten ihan 50 vuoden ikäerosta sentään ole kyse. Ja sekin on jokaisen oma asia, ellei ole mikään törkeä (puolustuskyvytöntä ja ymmärtämätöntä kohtaan tehty) rahansaalistustemppu, mihin voi omaiset, kuten lapset,  pistää hanttiin.

8/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on vaan yks mies:) eikä ainakaan mikään pojankloppi!

Vierailija
9/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuolevat nuorempana kuin naiset, niin jo sen takia kannattaa ottaa nuorempi mies. Itsellä kylläkin 9kk vanhempi mies, mutta en sitä vanhempaa kyllä huolisikaan.

Vierailija
10/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo langeta, mutta aloitusviesti paljasti provon. Jätä seuraavalla kerralla tuo viimeinen lause pois, saat enemmän raivoa aikaiseksi kun kaikki kyselee että miksi se olisi toisinpäin ok.

2/5

Vierailija
11/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, olen kyllä todella mielelläni nolo 12 vuotta nuoremman mieheni kanssa :)

Vierailija
12/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuapa ei kiinnosta pätkääkään pitävätkö muut minua nolona vai minä vaan. Nautin elämästä, ja ihan sama mitä muut siitä ajattelee. Koirat haukkuu, karavaani kulkee! t. 41-vuotias nainen jolla 33-vuotias mies

Vierailija
13/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nolo? Sanoisin paremminkin, että "viriili" nainen ottaa nuoremman kumppanin.

Vierailija
14/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valitsee ketä lähestyy ja rohkein saa saaliin. Joskus mies voi olla nuorempi tai vanhempi.

Vierailija
15/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene setämies muualle, et edelleenkään ole löytämässä täältä itsellesi 20-v tyttistä!

Vierailija
16/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se automaattisesti nolo jos mies on kuukauden nuorempi? Vai mikä on se raja? vuosi? Ite olen 22 ja minulla on 3 vuotta nuorempi mies. Alettiin seurustell kun olin 20 ja hän 17 moni oli tosi ihmeissään että mitä oikein näen teini pojassa mutta oikeastaan hän on käytökseltään paljon kypsempi ja aikuisempi kuin minä. Tietenkin joku roti pitää olla. Olisi vähintään härskiä jos 40 mamma surustelisi 17 vuotiaan kannssa :D

Aloittaja ehkä provo ja niin mutta vähän nyt provosoiduin :D

Vierailija
17/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otinkohan mä tuon mieheni vai miten se meidän yhteiselämä alkoi? En enää muista, siitä on jo 20 vuotta. Varmaankin päätettiin yhdessä, että sovitaan toisillemme, ja aletaan olemaan yhdessä.  Muistaakseni lähestyimme kummatkin toisiamme, kun metsäpolulla tavattiin. En varmaan ole sen viriilimpi kuin naiset, joilla on itsensä ikäinen tai vanhempi mies. Satuttiin kohtaamaan ja pitämään toisistamme, yhteistuumin. 

Vierailija
18/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea ratkaisu, jos haluaa hyvännäköisen ja treenatun miehen, jolla on omat hiukset ja hampaat. 

Vierailija
19/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha limatatti yrittää aivopestä nuoria naisia tykkäämään vanhoista papoista. Sori vaari, ei onnistu.

Vierailija
20/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä olisin "ottanut" ikäiseni tai vanhemman miehen, mutta yhtäkään ei tullut tarjolle. Sattui sitten kohdalle -yli vuosikymmenen sinkkuuden jälkeen- parikymmentä vuotta nuorempi mies ja ystävyys johti rakkauteen. Mies on suomalainen ja sukujuuriltaan suomalainen, jos nyt joku arvuuttelee, onko kenties kyseessä Afrikan ihastus. Ei sen puoleen, väliäkö sillä, vaikka olisikin.

Kävihän siinä alussa noloudetkin mielessä ja yrittää käydä välillä vieläkin, mutta en suostu nolostelemaan enää kuten homojen ja lesbojen piti aikanaan omien rakkauksiensa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme