Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka ottaa nuoremman miehen on jotenkin nolo

Vierailija
16.03.2016 |

Sellainen nainen yrittää jotenkin olla nuorempi itse kuin onkaan. Mitä yhteistä kypsällä naisella ja jollain epävarmalla pojanklopilla voi olla? Toisin päin se voi toimiakin, kun naiset luonnostaan hakeutuu kypsempien ja itsevarmempien miesten seuraan.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten liikuttava aivopesuyritys, mutta ongelmana on se, että ns. vanhempi nainen tuskin kovin paljon sinun määrittelemästäsi noloudesta piittaa.

Vierailija
22/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha limatatti yrittää aivopestä nuoria naisia tykkäämään vanhoista papoista. Sori vaari, ei onnistu.

Eikö ainakin naisilla tule limaa nuorena enemmän? Vaihdevuosien myötä kuukautislimaa ei tule enää ollenkaan. Vanhoilla ihmisillä myös sylkeä erittyy vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten liikuttava aivopesuyritys, mutta ongelmana on se, että ns. vanhempi nainen tuskin kovin paljon sinun määrittelemästäsi noloudesta piittaa.

Ns. vanhempi tarkoittaa miestä huomattavasti nuorempaa naista. :D

Vierailija
24/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko limanulju hinkkaa samaa soundia täällä.Usko nyt, ettet kiinnosta hitustakaan.Pane vaan villasukat jalkaan ja kärrää ittesi aurinkoon, että pääsi tuulettuu.

Vierailija
25/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto, kerro tämä niille kahdelle vähän päälle kolmekymppiselle jannulle jotka jahtaa mua ihan tosissaan :D Joo, olen yli nelikymppinen, helvetin hyvännäköinen sellainen :)

Vierailija
26/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ämmänluuskat tykkää olla nuorten miesten panopuuna.

Vierailija
27/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen nainen yrittää jotenkin olla nuorempi itse kuin onkaan. Mitä yhteistä kypsällä naisella ja jollain epävarmalla pojanklopilla voi olla? Toisin päin se voi toimiakin, kun naiset luonnostaan hakeutuu kypsempien ja itsevarmempien miesten seuraan.

Eiköhän useimmat ajattele juuri päinvastoin :) itse en tosin pidä noloina myöskään naisia, jotka ovat vanhempien miesten kanssa, mutta epäilenpä, että yleinen mielipide menee enemmän niinpäin.

Vierailija
28/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten aloitusten tekijät on jotenkin noloja.

Oon parikymppinen eikä mua kiinnostaa tippaakaan vanhemmat miehet, joten en näe että asia muuttuisi tulevaisuudessakaan. Mieluiten oman ikäinen, mutta jos joku haluaa nuoremman tai vanhemman niin mitä se muita liikuttaa.

Tälläisten mielipiteiden laukojat on jotenkin noloja. Sinä ymmärrät tasan sen verran tästä elämästä mikä nenästä suuhun valuu niin, et voi tietää  millaiset ja minkä ikäiset ihmiset sinua tulee kiinnostamaan. 

Vierailija
29/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei tee kenestäkään sen varmempaa.  Keski-ikäinen voi olla yhtä epävarma kuin joku parikymppinen ja päin vastoin, jne.

Vierailija
30/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi mies jaksaa enemmän. Naisillahan kiinnostus seksiin lisääntyy iän myötä ja 40-50v naisten halut on samalla tasolla kuin parikymppisillä miehillä. Miehillä taas kyky heikkenee iän myötä. Eli vanhempi nainen + nuorempi mies on luonnon kannalta napakymppi.

Vierailija
31/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen näyttää kauheimmalta kun on vanha lihava akka ja käsipuolessa nuori musta mies. Jotenkin ei voi kuin sääliä ja purskahdan sisäiseen nauruun.

Vierailija
32/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten aloitusten tekijät on jotenkin noloja.

Oon parikymppinen eikä mua kiinnostaa tippaakaan vanhemmat miehet, joten en näe että asia muuttuisi tulevaisuudessakaan. Mieluiten oman ikäinen, mutta jos joku haluaa nuoremman tai vanhemman niin mitä se muita liikuttaa.

Tälläisten mielipiteiden laukojat on jotenkin noloja. Sinä ymmärrät tasan sen verran tästä elämästä mikä nenästä suuhun valuu niin, et voi tietää  millaiset ja minkä ikäiset ihmiset sinua tulee kiinnostamaan. 

:D

Muistan niin nuo ajat kun luuli tietävänsä millaista elämää sitä haluaa elää. Miehen ominaisuudet, koulutus, ikä ja kaikki ominaisuudet oli listattuna hyvinkin tarkkaan. Toisin kävi. Mies 10 vuotta vanhempi, kalju duunari ja mistä hinnasta en vaihtaisi tuohon mielikuvaan miehestä, joka parikymppisenä oli.

Vierailija
33/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vanhempi nainen olisi automaattisesti "kypsä" ja nuorempi mies "epävarma pojankloppi"? Olen tavannut vastuullisen 19-vuotiaan ja vastuuttoman 54-vuotiaan miehen. Samoin olen tavannut henkisesti kehittyneitä nuoria naisia ja vastuuttomia vanhempia naisia.

Miksi yleistät? Miksi et ole hankkinut elämänkokemusta? Oletko ehkä itse epäkypsä? Vai oletko sittenkin pelkkä provo? Taisin viimeisessä osua oikeaan...

Vierailija
34/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa, mä otin 5v nuoremman miehen itselleni siksi että pysyy paremmin vauhdissa ja jaksaa vielä nyt 50+ makkarin puolellakin;D Mitä mä vanhoilla ukonrähjillä tekisin, yök...

Vierailija
35/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon sitten myös todella nolo, mies on mua 10 vuotta nuorempi! :D N37

Vierailija
36/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat ämmänluuskat tykkää olla nuorten miesten panopuuna.

Hikiset ja lihavat kaljut vanhat miehet yrittävät päästä tytärtensä ikäisten naisen kimppuun. Noloa...

Vierailija
37/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jaksaa hämmästyttää tämä muiden elämän pohtiminen, iänikuinen jauhaminen myös mikä on "normaalia". 

-mies

Vierailija
38/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alko nyt ihan kauhiast nolottaan toi mun 38-vuotias miesystävä. Miten mä saisin sen stailattua vanhemman oloiseksi, ettei tarvis julkisilla paikoilla hävetä? Kävelykeppi ja silinteri?

T: N43

Vierailija
39/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

innokas kirjoitti:

Mikä nolo? Sanoisin paremminkin, että "viriili" nainen ottaa nuoremman kumppanin.

Juuri näin. Ja sama toisin päin. Eli viriili mies ottaa nuoremman naisen.

Mitä? Ai ei niin? Kuraa niskaan?

Vierailija
40/40 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alko nyt ihan kauhiast nolottaan toi mun 38-vuotias miesystävä. Miten mä saisin sen stailattua vanhemman oloiseksi, ettei tarvis julkisilla paikoilla hävetä? Kävelykeppi ja silinteri?

T: N43

Meikkaat sen vanhaksi :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi