Kuntouttava työtoiminta ja ahdistava työkaveri, ohjaajat ei ymmärrä.
Tämä ks. tyyppi haluaa aina halata tavatessa ja tämä olisi minulle aivan ok, mutta hän puristaa samalla aina takapuolesta. Tekee tämän tietty niin ettei ohjaajat huomaa. Kun sanoin heille, niin sanoivat vaan että tämä tyyppihän halaa kaikkia tavatessa, heitäkin. Sanoivat että olen kuvitellut sen puristelun. Miten tässä toimia? Kun olen kieltäytynyt halaamasta niin hän tulee jossain tilanteessa kun en huomaa, väkisin halaamaan.
Kommentit (13)
Joskus tulee myös halaamaan takaapäin. Tiskaajana olen siis enkä aina huomaa jos tiskikone on päällä kun on niin kova melu. Pari kertaa olen meinannut polttaa käteni kun olen säikähtänyt.
Käske työkaverin lopettaa puristelu.
Jos vaikka saisit suusi auki ja sanoisit, ettet pidä puristelusta.
Mutta ei... laita vaikka faceen sitten ja soita Iltapululuun.
Vierailija kirjoitti:
Tee rikosilmoitus.
Tai lasu!
Tee, mitä tahansa muuta kuin otat suoraan puheeksi!
Olen sanonut asiasta kymmeniä kertoja mutta hän ei usko.
Ap
Vai oikein tiskaaja :DD Tärkeää työtä teet.
Oikeesti tykkää tai sitten vain fantasoi ajatuksesta.
Ei muuten koko aloitusta tällä sävyllä.
Sinun pitää ottaa asia toistuvasti puheeksi ohjaajasi kanssa. Niin kauan kunnes viesti menee perille. Kerro myös halailijalle joka kerta, ettet halua hänen tekevän niin.
Ikävä tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vai oikein tiskaaja :DD Tärkeää työtä teet.
Haluaisitko sinä syödä likaiselta lautaselta?
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut asiasta kymmeniä kertoja mutta hän ei usko.
Ap
Et ole sanonut tarpeeksi tiukasti. Kyllä normaali ihminen uskoo. Jotakuinkin täyspäinen kyseessä kuitenkin, jos työelämässä toimii.
Seuraava askel on raportoida esimiehelle. Sitten on työsuojeluvalutuutetu ym. Ota asioista selvää. Vaikka on tiskaaja, tyhmä ei tarvitse olla.
Tee rikosilmoitus.