Miksi hoikat naiset haukkuvat lihavampia?
Jos he kerran tietävät oikeasti olevansa parempia niin luulisi, ettei ole tarvetta haukkua?
Onko se sitten niin, että todellisuudessa tietävät, etteivät ole mitenkään parempia tai halutumpia, koska yhtä paljon miehissä löytyy tykkääjiä niille isommillekin ja sitäpaitsi monet jotka mainostaa koviten ja äänekkäimmin tykkäävänsä vain hoikista naisista, tykkäävät oikeasti myös niistä isommista, mutta häpeävät huonoitsetuntoisena tykätä avoimesti.
Onko siis hoikat naiset todellisuudessa jotenkin kateellisia ja katkeria siitä, että myös lihavampia naisia halutaan? Tuntuu olevan jotenkin heiltä pois. Taitaa ärsyttää kun itse yritetään olla mahdollisimman kauneusihanteita vastaava ja nähdä vaivaa sen eteen, niin silti niistä tykätään jopa yhtä paljon, jotka eivät yritä.
Aikuisilla naisilla kun ei ole yleensä muuta syytä haukkua tai kiusata muita naisia, kuin kateus. Ja miehillä iästä riippumatta se syy on tykkääminen
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
zz kirjoitti:
Tuo on juuri päinvastoin. Naisen mieli on kyllä sairas.
Mitä tarkoitat? Haukkuuko lihavammat naiset jatkuvasti hoikkia naisia? Ei hauku. Ainoastaan silloin, jos koittavat puolustaa itseään. Kateelliset naiset haukkuu muita naisia, se on fakta.
Ap
Eli Ep tunnustaa tässä olevansa kateellinen haukkuessaan hoikempia naisia? :D
Missä olen sanonut, että itse haukun? En hauku edes puolustukseksi.
Ap
Mä olen aina ollut hyvin hoikka, kuitenkin normaalipainoinen. En kiinnitä mitään huomiota muiden painoon saati sitten huomauttele siitä kenellekään missään muodossa. Mutta kyllähän vituttaa kun esim. fb:ssa seinälle tulee noita lihavuutta ylistäviä mukahauskoja lausahduksia joissa lytätään samalla hoikemmat kanssasisaret. Tulee ihan koulukiusaaminen mieleen. Kyllä jokainen saa omasta kropanmallistaan pitää, mutta voisiko sen tehdä haukkumatta muunmuotoisia??
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan hoikat ovat surullisia lihavien puolesta, koska elämä olisi niin paljon helpompaa hoikkana, mitä lihavat eivät tunnu tajuavan.
Jos se olisikin vain noin, niin silloin se ei ilmenisi haukkumisena.
Ap
Minä olen hoikka enkä kertaakaan ole haukkunut lihavia, en netissä enkä oikeassa elämässä.
Sen sijaan tunnen erään lievästi ylipainoisen naisen joka ainakin puheidensa perusteella käy salilla joka päivä ja syö todella suurella itsekurilla punniten kaikki ja laskien kalorit. Hän hyökkää kaikkia itsensä kokoisia ja lihavampia, välillä jopa itseään laihempia vastaan. Esim. ylipainoista isäänsä ja normaalipainoista (häntä itseään hoikempaa) äitiään haukkuu usein lihavaksi ja ripittää kuinka heidän pitäisi syödä.
En hauku mutta ihmettelen mikä saa ihmisen laskemaan itsensä ylipainoiseksi (sairaus ja kortisonilääkitys poislukien).
Enkä todellakaan ole kateellinen lihaville:) Miksi tai mistä asiasta edes olisin??
On kiva työ, hyvä mies, onnellinen parisuhde (fyysinenkin vielä), syön erittäin hyvin ja juonkin joskus lasillisen jos haluan, vaatteet istuu kauniisti päälle, olen aina huoliteltu ja kivannäköinen kropaltani (en siis laiha vaan normaali). Lapsia on ja lapsenlapsikin.
Mitä minulta siis puuttuisi verrattuna lihavaan naiseen?? En näe mitään syytä lihottaa itseäni muodottomaksi.
Olin kerran häissä jossa eräs ylipainoinennainen itki vessassa "mua ei halua kukaan mies kun oon näin lihava" sen kaveri joka myös yöipainoinen lohdutti ja sanoi "älä nyt on mullakin mies vaikka olenkin ylipainoinen ja onhan meillä tissit" Minä itse joka normaalipainoinen sanoin myös asiaan jotain että "kyllä haluaa ei kaikki miehet katso painoa" no tää joka itkua siinä väänsi tokaisi mulle että "miten sä voit olla noin mukava kun oot hoikka ja kainiskin vielä" :D
Epävarmojen ihmisten itsekorostustahan muiden haukkuminen tai itsensä ylentäminen aina on. Ne hoikat jotka haluaa haukkua tai alentaa pullukoita kokee tarpeelliseksi nostaa omaa häntäänsä sillä keinolla. "Mä olen parempi tässä asiassa kuin nuo paksukaiset."
Lapsellista ja ihan turhaa. Lievä pulleus ja muutaman kilon ylipaino ei edes ole mikään valtava terveysongelma, kun siihen täällä jotkut muka vetoaa.
Suurin osa hoikista ei hauku lihavia. Useimmat mun tuntemat hoikat - itseni mukaanlukien - tykkäävät aidosti terveestä elämäntavastaan eivätkä todellakaan ole "naama norsunvitulla". Muiden paino ei silloin kiinnosta, paitsi muakin joskus ahdistaa selvästi sairaalloinen yli- tai alipaino kun ajattelen että henkilön elämänlaatu siitä varmasti kärsii. Haukkujat lienevät juuri niitä joita ap kuvasi. Valitettavasti en ilahtunut aloituksen sävystä siinä että kaikki hoikat niputettiin samaan lössiin ihan kuin ne haukkujat niputtavat ylipainoiset. Voitaisiinko päästä näistä poteroista jo pois, vai onko seuraavana erät pienet vs isot tissit sit finaalina ura- vs kotiäidit?
Jospa lopetettaisiin muiden haukkuminen kokonaan.