Formulat alkaa ja uusi mies aikoo katsoa
Tuli yllätyksenä, että sivistynyt mies onkin formulajuntti. Miten te olette estäneet mieheltänne formuloiden katsomisen? Minä en niitä iniseviä autoja voi sietää.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Tuli yllätyksenä, että sivistynyt mies onkin formulajuntti. Miten te olette estäneet mieheltänne formuloiden katsomisen? Minä en niitä iniseviä autoja voi sietää.
ei ne enää inise, kun kierroksia on rajoitettu.
Voihan sen passittaa muualle kattomaan vormulaa, ja nykyään sitä voi kattoa kännykällä ja tabletilla.
Mulla akka kattoo kauniit ja rohkeat edelleen makuuhuoneessa kun minä katson olohuoneessa aikuisviihdettä.
Voiko olla tosiaan noin juntti äijä??? Formuloita ei kato kuin maalaisjuntit hankkijan liippis päässä sohvalla piereskellen ja kaljaa juoden!
Käymme miehen kanssa kisoissa pari kolme kertaa joka vuosi. Ihanaa kun pääsee pitkälle viikonlopulle ja katsomossa on ihana tunnelma! Kokeilkaa tekin! Ehdota miehellesi vaikka Monacon tai Belgian osakilpailuja!
Mitä, jos hankkisit ihan oman elämän niin ei tarvitsisi vain toisen kautta elää. Aikuisiälläkin voi hankkia ystäviä, harrastuksia ja muita itseään kehittämiviä asioita.
Pakko olla provo. Ei ole sinun asiasi valita miehen katsomisia.
Aika huonosti on asiat, jos maailma kaatuu siihen, että mies katsoo 21 kertaa vuodessa formulakisoja.
Kuitenkin ap itse katsoo Salattuja elämiä ja mitä lie tositv-roskasarjoja päivästä toiseen, formulat tulee kuitenkin vain viikon-parin välein.
Kumma että f1 on suomessa junttien laji, kun se on ulkomailla menestyneiden laji. kai tämäkin liittyy jotenkin sosialismiin.
Parhaat lajit on formula 1 ja naisten taitoluistelu.
Suomiakan periaatteet parisuhteessa: miehen on tehtävä kuten suomiakka tahtoo aina ja joka asiassa, miehellä ei saa olla omia harrastuksia eikä vapaa-ajantekemisiä ja kaikesta päättää suomiakka. Sitten ihmetellään kun ei löydy miestä parisuhteeseen....
Vaihtoehdot:
-Katsoo ralliautoilua kännykällä nappikuulokkeilla komerossa, jos ei käy niin..JÄTÄ SE SIKA ASAP