Seksi on intiimein asia, silti annetaan vieraiden ihmisten panna?
Osaako joku selittää logiikkaa? Aika moni on sitä mieltä, että seksi on intiimein kahden välinen asia ja mm. gynekologille tai vieraalle kanssa uimarille ei kehdata alapäätä näyttää.
Mutta silti yhden illan juttuja on naisilla vaikka kuinka! Päästetään vieraat tuntemattomat miehet pökkimään kalulla kohdun suulle jossa teoriassa aina on mahdollista raskautua (tuntemattoman kanssa).
Yhden illan jutun kanssa ei yhtään hävetä vaikka toinen näkee kaikki paikat ja ronkkii sisuskalut, sen sijaan uimahallissa ja kylpylässä käyminen on ihan hirveää kun joku voi nähdä osan tissistä tai tuherosta??
Kommentit (63)
Kiinnostavaa miten miehet dippaavat kulliaan vaikka kuin monessa pillussa, niin miksi samat miehet sitten huorittelevat naisia... Hypokriittistä kun miehet itse ovat kauheita kyläpyöriä.
Vierailija kirjoitti:
5, lortto ja ylpeä siitä:) Rahaa en tosin koskaan pyydä! Seksi on ihanaa, mua ei lortottelijat tai muut estä! Mun kroppa, mun ilot;)
Siis halpa hutsu :D et tiedäkään mitä miehet susta puhuvat. Jaa vaan useammin, ei haittaa vaikka maine kirii!
Tais mennä poistoon... :(