Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi on intiimein asia, silti annetaan vieraiden ihmisten panna?

Vierailija
16.03.2016 |

Osaako joku selittää logiikkaa? Aika moni on sitä mieltä, että seksi on intiimein kahden välinen asia ja mm. gynekologille tai vieraalle kanssa uimarille ei kehdata alapäätä näyttää.
Mutta silti yhden illan juttuja on naisilla vaikka kuinka! Päästetään vieraat tuntemattomat miehet pökkimään kalulla kohdun suulle jossa teoriassa aina on mahdollista raskautua (tuntemattoman kanssa).
Yhden illan jutun kanssa ei yhtään hävetä vaikka toinen näkee kaikki paikat ja ronkkii sisuskalut, sen sijaan uimahallissa ja kylpylässä käyminen on ihan hirveää kun joku voi nähdä osan tissistä tai tuherosta??

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikkö näille ole keksitty oma kutsumanimikin, jakorasia?

Vierailija
42/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ei tuntemattomia pane!

Otsikosta olin kyllä samaa mieltä, mutta itse teksti olikin samaa saamattoman naisvihaa.

ympäriinsä paneminen on miesten yksi lisääntymistrategia. Naisilla kyseistä strategiaa ei ole, joten toiminta on luonnotonta. Ja sen huomaa, kun katselee ympäriinsä nussivien naisten mielenterveysongelmia.

Ympäriinsä nussivat miehet on vain terveitä, vakaita ja toteuttavat seksuaalisuuttaan.

ympäriinsä nussivat miehet ovat melkein aina menestyneitä elämässä. Viimeisimpänä esimerkkinä suomen suosituin tv juontaja.

Sinä siis arvioit "menestyneeksi" sellaisen miehen, joka on matkalla vankilaan. Erikoinen maailmankuva sinulla. Varmaan harmittaa kun et ole nainen, varmaan ryhtyisit mielelläsi jonkun sarjamurhaajan morsiameksi. Tai eivät ne kaikki varmaan pahastuisi, vaikka et olekaan nainen. Kannattaa yrittää.

Ei se menestys tullut salakuvaamalla naisia vaan ihan muilla meriiteillä. Jos pyramidihuijari menestyy kusettamalla muita niin voi sanoa, ettei ole oikeasti menestynyt. Ei siitä sen enempää.

Älä selittele. Esimerkkejä ei-rikollisista miehistä olisi vaikka miten paljon, mutta valitset rikollisen. Kertoo paljon sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, lortto ja ylpeä siitä:) Rahaa en tosin koskaan pyydä! Seksi on ihanaa, mua ei lortottelijat tai muut estä! Mun kroppa, mun ilot;)

Vierailija
44/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikosta olin kyllä samaa mieltä, mutta itse teksti olikin samaa saamattoman naisvihaa.

Naiset panee keskimäärin enemmän tuntemattomia, mitä miehet.

Naiset on huorempia, mitä miehet.

Vierailija
45/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnolliset piirit ovat vuosia yrittäneet saada muita muuttamaan seksuaalikäyttäytymistään siinä onnistumatta. Jostain syystä tulee vaan aina olemaan ihmisiä, jotka eivät halua elää yksiavioisessa liitossa vaan haluavat seksiä useampien ihmisten kanssa. Kyllä maailmassa on vielä niitä, jotka eivät yhden illan juttuja harrasta. Keskity ap etsimään heitä äläkä muuttamaan muita ihmisiä. Jatkuva muiden käytöksen perään katsominen ei tee hyväksy kenenkään mielenterveydelle. Opin hyväksymään muut ihmiset, mutta elä itse moraalisi mukaan. Niin elämästäsi tulee paljon helmpompaa ja onnellisempaa.

Vierailija
46/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on joku sama palstalassukka ilmeisesti, joka monessa ketjussa avautuu naisten ongelmista uimahallissa? Mitä ihmettä? Olen nainen ja käyn uimassa enkä ole ollut tietoinen että naisilla on jotain alastomuus-ongelmia uimahalleissa. Ilmeisesti mies tietää tämänkin asian paremmin.

Miehelle seksissä on hyvinkin tärkeää ne pelit ja vehkeet ja se että niitä sovitetaan yhteen; näin naisena mulle ihan yhtä tärkeää on kosketus, läheisyys, toinen ihminen. Eli se dildo ei ole tosiaan sama asia kuin seksi toisen ihmisen kanssa. Estot(tomuus) on yksilöllistä, mulle seksi on intiimi asia mutta ei se silti tarkoita sitä että se olisi jotenkin häpeiltävä juttu tai että intiimi voisi olla vain todella läheisen ihmisen kanssa. Mulle riittää se, että on kemiaa ja tullaan (siinä tilanteessa) hyvin juttuun ja koska olen todella hellyyden- ja kosketuksenkaipuinen ihminen, se, että voi olla toisen ihmisen kanssa lähekkäin on lähes aina itse seksiaktia miellyttävämpi ja tärkeämpi kokemus. Eihän se seksi useinkaan vasta tavatun ihmisen kanssa, usein vielä jonkinlaisessa humalatilassa, ole erityisen hyvää. Kaikki yhden illan juttuni ovat olleet ihan mukavia tapauksia enkä niitä kadu, mutta totta kai näin jälkeenpäin vähän kauhistuttaa, että olisihan sitä voinut sattua vaikka mitä. Onneksi olin kuitenkin villi ja vapaa aikana ennen älylaitteita ja sosiaalista mediaa. Ja lassukalle tiedoksi, nyttemmin lähes keski-ikäisenä vietän oikein seesteistä ja rauhallista elämää ihanan miehen kanssa ja seksielämäkin sujuu. Eli tässä nyt ainakin elävä esimerkki että ei kaikille niitä mielenterveysongelmia tai traumoja tuosta jää, päinvastoin :)

Vierailija
47/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonnolliset piirit ovat vuosia yrittäneet saada muita muuttamaan seksuaalikäyttäytymistään siinä onnistumatta. Jostain syystä tulee vaan aina olemaan ihmisiä, jotka eivät halua elää yksiavioisessa liitossa vaan haluavat seksiä useampien ihmisten kanssa. Kyllä maailmassa on vielä niitä, jotka eivät yhden illan juttuja harrasta. Keskity ap etsimään heitä äläkä muuttamaan muita ihmisiä. Jatkuva muiden käytöksen perään katsominen ei tee hyväksy kenenkään mielenterveydelle. Opin hyväksymään muut ihmiset, mutta elä itse moraalisi mukaan. Niin elämästäsi tulee paljon helmpompaa ja onnellisempaa.

Ei tuollaisia naisia enää ole tarjolla tai ne on suhteessa. Monta naista joutunut jättämään tuon takia.

Ei ap

Vierailija
48/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle alastomuus ja seksi ovat todella intiimejä asioita. Alastomana pystyn olemaan kuitenkin vaikka uimahallin naistensaunassa, koska olen tottunut tähän saunakulttuuriin Suomessa. Mutta seksiä en pystyisi ikinä, ikinä harrastamaan jonkun puolitutun tai tuntemattoman kanssa. En mitenkään. Ei ole siis miehellä pelkoa siitä, että pettäisin, kun en vain siihen mitenkään kykenisi.

Miksi ihmeessä alat selitellä miehelle, joka tekee tuollaisen naisia syyllistävän, törkeän ja yksinkertaisesti typerän aloituksen? Nuole nyt vielä ko. herrasmiehen saappaatkin kun alkuun pääsit.

Tästä olen samaa mieltä. Harva nainen kun edes saa orgasmia siitä yhden illan panemisesta niin loogisempaa seksihaluun olisi surisuttaa sitä tussua vibralla. Loppuosa seksistä taitaa olla huomion hakua ja saamista tuntemattomilta uroksilta.

Itse en usko tähän, mutta vaikka olisikin, niin huomiosta nauttiminen ja sen haluaminen on ihan normaalia. Kaikki haluavat huomiota ja tuntea itsensä halutuksi. Se on normaalia ja tervettä, ja jos joku sinkkunainen toteuttaa tätä vapaiden ja halukkaiden miesten kanssa, niin miksi tämä on ongelma?

Vierailija
49/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Vauvapalstalle sitten ajattelit tulla hurraamaan neitsyyden puolesta? Kuule täällä olevista iso osa on naimisissa, osa avoliitossa ja vähintään yhdelle ihmiselle on tultu sitä pimperoa annettua, kun meillä täällä niitä lapsiakin on. Jospa menisit valistamaan jonnekin nuorten tyttöjen palstalle? Täällä saarnaat jo vähän niin kuin "pilatuille" tavaroille :D

Vierailija
50/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle alastomuus ja seksi ovat todella intiimejä asioita. Alastomana pystyn olemaan kuitenkin vaikka uimahallin naistensaunassa, koska olen tottunut tähän saunakulttuuriin Suomessa. Mutta seksiä en pystyisi ikinä, ikinä harrastamaan jonkun puolitutun tai tuntemattoman kanssa. En mitenkään. Ei ole siis miehellä pelkoa siitä, että pettäisin, kun en vain siihen mitenkään kykenisi.

Miksi ihmeessä alat selitellä miehelle, joka tekee tuollaisen naisia syyllistävän, törkeän ja yksinkertaisesti typerän aloituksen? Nuole nyt vielä ko. herrasmiehen saappaatkin kun alkuun pääsit.

Tästä olen samaa mieltä. Harva nainen kun edes saa orgasmia siitä yhden illan panemisesta niin loogisempaa seksihaluun olisi surisuttaa sitä tussua vibralla. Loppuosa seksistä taitaa olla huomion hakua ja saamista tuntemattomilta uroksilta.

Itse en usko tähän, mutta vaikka olisikin, niin huomiosta nauttiminen ja sen haluaminen on ihan normaalia. Kaikki haluavat huomiota ja tuntea itsensä halutuksi. Se on normaalia ja tervettä, ja jos joku sinkkunainen toteuttaa tätä vapaiden ja halukkaiden miesten kanssa, niin miksi tämä on ongelma?

Itsetunto pitäisi kehittää jollain muulla tavalla kuin sillä miten monen tuntemattoman kassien tyhjennyskoneeksi kelpaa. Varsinkin jos huomionhakuisuus voimistuu ja itsetunto on riippuvainen tästä niin kannattaa asiaa miettiä.

Vierailija
51/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Vauvapalstalle sitten ajattelit tulla hurraamaan neitsyyden puolesta? Kuule täällä olevista iso osa on naimisissa, osa avoliitossa ja vähintään yhdelle ihmiselle on tultu sitä pimperoa annettua, kun meillä täällä niitä lapsiakin on. Jospa menisit valistamaan jonnekin nuorten tyttöjen palstalle? Täällä saarnaat jo vähän niin kuin "pilatuille" tavaroille :D

Ei tämä ole pelkästään äitien palsta.

Vierailija
52/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto pitäisi kehittää jollain muulla tavalla kuin sillä miten monen tuntemattoman kassien tyhjennyskoneeksi kelpaa. Varsinkin jos huomionhakuisuus voimistuu ja itsetunto on riippuvainen tästä niin kannattaa asiaa miettiä.

Äsken seksi oli niin intiimiä ja romanttista, nyt kutienkin pelkkää kassien tyhjennystä? Yritä päättää.

Jos olet muuten sama tyyppi, joka toisessa ketjussa mietti, mistä naisten ongelmista tai nahisteluista ei kannata välittää (uimahallijutut kuulostaa samalta), niin tässä sulle yksi asia. Anna muiden harrastaa sellaista seksiä kuin haluavat sen verran kuin haluavat niiden ihmisten kanssa joiden kanssa haluavat sitä harrastaa, ja yritä etsiä joitain muita kiinnostuksenkohteita kuin muiden ihmisten seksielämä.

Vierailija
53/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äsken seksi oli niin intiimiä ja romanttista, nyt kutienkin pelkkää kassien tyhjennystä? Yritä päättää.

Jos olet muuten sama tyyppi, joka toisessa ketjussa mietti, mistä naisten ongelmista tai nahisteluista ei kannata välittää (uimahallijutut kuulostaa samalta), niin tässä sulle yksi asia. Anna muiden harrastaa sellaista seksiä kuin haluavat sen verran kuin haluavat niiden ihmisten kanssa joiden kanssa haluavat sitä harrastaa, ja yritä etsiä joitain muita kiinnostuksenkohteita kuin muiden ihmisten seksielämä.

Niin, sen pitäisi olla intiimiä. Mitä romanttista siinä on kun tuntematon (mahdollinen hakkaaja narsisti) lykkii munaansa sinuun hetken ja sitten poistutte eri teille?

Vierailija
54/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ympäriinsä paneminen on miesten yksi lisääntymistrategia. Naisilla kyseistä strategiaa ei ole, joten toiminta on luonnotonta. Ja sen huomaa, kun katselee ympäriinsä nussivien naisten mielenterveysongelmia.

Hahaha "ympäriinsä nussivien naisten mielenterveysongelmia". Onko susta seksi jotenki ruma asia? Mitä pahaa siinä on, jos kaksi aikusta ihmistä haluaa nauttia toisistaan, ja jos niitä ei haittaa se etteivät tunne toisiaan, niin miks se sua häiritsee noin paljon?

Kyllä minä sanoisin, että on se vähän "ruma asia" tässä laajuudessa mitä nuoret naiset sitä täysin tuntemattomien kanssa harrastavat. Minusta on aika järjen köyhää omata useita kymmeniä eri miehiä joille on antanut pillua kerran "koska seksi on kivaa". Jos sitä seksinautintoa niin kaipaa niin luulisi olevan a) kumppani tai b) tosit hyvät dildot joilla ne orkutkin tulisi.

Minusta on järjen köyhyyttä kuvitella, että sinulla on jokin oikeus syyllistää naisia. Naiset eivät ole selityksiä velkaa sinulle. Sinun mielipiteelläsi ei ole merkitystä. Sinä et ole mitään.

Miksei saa puhua siitä, että hyvin monelle nuorelle naiselle on henkisesti tuhoisaa jaella piparia ympäriinsä tuntemattomille tai puolitutuille miehille. Ei jumaliste heroinistitkään ole mulle mitään selityksiä velkaa mutta silti voin keskustella aiheesta heroiininkäyttö on pahasta.

Vierailija
55/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla menee koko ajan puurot ja vellit sekasin. Ja noi sanat joita käytät kuvamaan seksiä on todella rumia. Ja jos nainen nauttii irtosuhteista niin hänellä on sun mielestä mielenterveysongelmia? Anna muiden tehdä mitä haluaa ja hae apua omiin käsittelemättömiin ongelmiisi.

Vierailija
56/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sen sijaan uimahallissa ja kylpylässä käyminen on ihan hirveää kun joku voi nähdä osan tissistä tai tuherosta??

Tasa-arvon nimissä vaadin että jos naiset kerran käyttävät miehen sukuelimestä sitä kaikista nolointa nimeä, eli pippeliä, niin silloin teidän pitää käyttää naisenkin sukuelimestä sitä nolointa nimeä, eli joko pimppiä tai pillua.

Tuheron miespuolinen vastine on muna. Nämä kaksi sanaa ovat niin sanotusti tavallisia, eivätkä nolostuta ketään. Mutta eivätpä naiset pahemmin miehen sukuelimestä käytä sitä rentoa muna-sanaa, joten ette saa silloin puhua tuherostakaan.

-mies-

Vierailija
57/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sen sijaan uimahallissa ja kylpylässä käyminen on ihan hirveää kun joku voi nähdä osan tissistä tai tuherosta??

Tasa-arvon nimissä vaadin että jos naiset kerran käyttävät miehen sukuelimestä sitä kaikista nolointa nimeä, eli pippeliä, niin silloin teidän pitää käyttää naisenkin sukuelimestä sitä nolointa nimeä, eli joko pimppiä tai pillua.

Tuheron miespuolinen vastine on muna. Nämä kaksi sanaa ovat niin sanotusti tavallisia, eivätkä nolostuta ketään. Mutta eivätpä naiset pahemmin miehen sukuelimestä käytä sitä rentoa muna-sanaa, joten ette saa silloin puhua tuherostakaan.

-mies-

Vierailija
58/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että sinulla on tietoa aiheesta. Nämä ovat vain omia kuvitelmiasi "naisten" psykologisista prosesseista. Ensinnäkin uskon, että varsin pieni osa ihmisistä harrastaa yhden illan juttuja usein. Toiseksi ihmiset - myös naiset - voivat harrastaa niitä ihan hyvin sen takia, että seksi on hauskaa. Kolmanneksi, vaikka joku harrastaisikin niitä huomion tai itsetunnon pönkittämisen takia, niin a) se ei tarkoita, että ko. henkilön itsetunto perustuisi pelkästään näihin juttuihin ja b) ei mitenkään välttämättä ole vahingollista, vaan voi vertautua esim. siihen, että minä käyn kampaajalla ja ostan uusia vaatteita - pinnallista sekin, mutta piristävää ja tuo hetkeksi hyvän fiiliksen.

Jos huomaat jonkun läheisesi käyttäytyvän itselleen vahingollisella tavalla, niin voit yrittää vaikuttaa tähän yksilöön. Sen sijaan on turhaa väittää omien perusteettomien mielikuvien perusteella, että naiset sankoin joukoin vahingoittavat itseään yhden illan jutuilla.

Vierailija
59/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo pakko jos ei taho

Vierailija
60/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha "ympäriinsä nussivien naisten mielenterveysongelmia". Onko susta seksi jotenki ruma asia? Mitä pahaa siinä on, jos kaksi aikusta ihmistä haluaa nauttia toisistaan, ja jos niitä ei haittaa se etteivät tunne toisiaan, niin miks se sua häiritsee noin paljon?

Kyllä minä sanoisin, että on se vähän "ruma asia" tässä laajuudessa mitä nuoret naiset sitä täysin tuntemattomien kanssa harrastavat. Minusta on aika järjen köyhää omata useita kymmeniä eri miehiä joille on antanut pillua kerran "koska seksi on kivaa". Jos sitä seksinautintoa niin kaipaa niin luulisi olevan a) kumppani tai b) tosit hyvät dildot joilla ne orkutkin tulisi.

Minusta on järjen köyhyyttä kuvitella, että sinulla on jokin oikeus syyllistää naisia. Naiset eivät ole selityksiä velkaa sinulle. Sinun mielipiteelläsi ei ole merkitystä. Sinä et ole mitään.

Miksei saa puhua siitä, että hyvin monelle nuorelle naiselle on henkisesti tuhoisaa jaella piparia ympäriinsä tuntemattomille tai puolitutuille miehille. Ei jumaliste heroinistitkään ole mulle mitään selityksiä velkaa mutta silti voin keskustella aiheesta heroiininkäyttö on pahasta.

Uskon, että ihmisillä (myös mieheillä), jotka harrastavat seksiä joka viikko uuden tuntemattoman tyypin kanssa, on todennäköisemmin mt-ongelmia kuin muilla ihmisillä. Sen sijaan en käsitä, miten tästä hyvin uskottavasta väitteestä päästään siihen, että hyvin monet nuoret naiset jakavat ympäriinsä ja se on heille henkisesti tuhoisaa? Eiköhän näitä epävakaita ole pieni vähemmistö ihmisistä. Ja kukaan tuskin voi väittää, että muutama yhden illan juttu viittaisi mihinkään ongelmiin - jos joku näin väittää, olisi kiva nähdä muitakin todisteita kuin "musta vaan tuntuu siltä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme