Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi on intiimein asia, silti annetaan vieraiden ihmisten panna?

Vierailija
16.03.2016 |

Osaako joku selittää logiikkaa? Aika moni on sitä mieltä, että seksi on intiimein kahden välinen asia ja mm. gynekologille tai vieraalle kanssa uimarille ei kehdata alapäätä näyttää.
Mutta silti yhden illan juttuja on naisilla vaikka kuinka! Päästetään vieraat tuntemattomat miehet pökkimään kalulla kohdun suulle jossa teoriassa aina on mahdollista raskautua (tuntemattoman kanssa).
Yhden illan jutun kanssa ei yhtään hävetä vaikka toinen näkee kaikki paikat ja ronkkii sisuskalut, sen sijaan uimahallissa ja kylpylässä käyminen on ihan hirveää kun joku voi nähdä osan tissistä tai tuherosta??

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ongelma, ei haittaa minua ollenkaan, mitä naiset keskenään angstaavat ja sekoilevat. t. mies

Vierailija
2/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen harvemmin käy gynekologilla seksuaalisen nautinnon toivossa. Paneminen on kivaa ja tuntuu hyvältä. Ehkä sillä on jotain tekemistä asian kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että kylpylä olis mulle paha:D seksi on ihanaa, mun kroppa on ihana ja komeat miehet on ihania, mikä on ongelma??:D eihän sun tarvi jakaa kellekään rakkautta, jos et halua!

Vierailija
4/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, näin se on tainnut mennä jo vuosisatoja, meinasitko alkaa toimimaan asian eteen jotenkin? Jos et joudu maksumieheksi, niin anna porukan pökkiä rauhassa. Kova duuni alkaa moraalinvartijaksi. Melkein ennemmin saisi lihavatkin laihtumaan.

Ja eiköhän tuo kuningasalkoholi näyttele jotain roolia kuitenkin? Valitettavasti kaikki eivät ole yhtä täydellisiä kuin...

Vierailija
5/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, että kylpylä olis mulle paha:D seksi on ihanaa, mun kroppa on ihana ja komeat miehet on ihania, mikä on ongelma??:D eihän sun tarvi jakaa kellekään rakkautta, jos et halua!

Tajuatko miten vajakilta kuulostat :D lortto :D

Vierailija
6/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä rakkauttaa siinä jaetaan kun ollaan ihan tuntemattoman kanssa pökkimässä kusivehkeitä yhteen?

Vierailija
7/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sen sanoit! Seksi tosiaan on intiimi asia, joten muiden seksielämä ei kuulu sinulle.

Vierailija
8/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle on paha paikka käydä saunomassa esim. vanhempiensa tai ystävien kanssa, mutta se ei haittaa yhtään kun joku 2 tuntia sitten tavattu mies on tutkimassa sun synnytysvehkeet ihan lähietäisyydeltä.

Jokin mättää häveliäsyyden logiikassa..

Vierailija
9/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö...veikkaisin että yhden illan jutuista nauttivat ja uimahallissa häpeilevät on ihan eri yksilöitä...

Kaikki eivät tykkää satunnaisseksistä ja kaikki eivät häpeile uimahallissa. En kuitenkaan tunne ketään, joka erityisesti tykkäisi käydä gynekologilla ronkittavana.

Vierailija
10/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monelle on paha paikka käydä saunomassa esim. vanhempiensa tai ystävien kanssa, mutta se ei haittaa yhtään kun joku 2 tuntia sitten tavattu mies on tutkimassa sun synnytysvehkeet ihan lähietäisyydeltä.

Jokin mättää häveliäsyyden logiikassa..

Ootko vähän yksinkertanen? Onko sun mielestä alastomuus aina seksuaalinen juttu? Melko mustavalkosta ajatella, että vanhempien kanssa alasti saunominen on yhteydessä seksin harrastamiseen.

Vierailija
11/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän ei tuntemattomia pane!

Otsikosta olin kyllä samaa mieltä, mutta itse teksti olikin samaa saamattoman naisvihaa.

Vierailija
12/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täysin oma mielipide mutta.. Minusta tuntemattoman luokse panemaan lähtö jossain Tinderissä tavattuaan on jo kokoluokassaan sellainen riski että kuvaaminen olisi pienin paha jota uskaltaisin itse edes ajatella. Hyih. 

Vierailija
13/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alastomuus ja seksi ovat todella intiimejä asioita. Alastomana pystyn olemaan kuitenkin vaikka uimahallin naistensaunassa, koska olen tottunut tähän saunakulttuuriin Suomessa. Mutta seksiä en pystyisi ikinä, ikinä harrastamaan jonkun puolitutun tai tuntemattoman kanssa. En mitenkään. Ei ole siis miehellä pelkoa siitä, että pettäisin, kun en vain siihen mitenkään kykenisi.

Vierailija
14/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö...veikkaisin että yhden illan jutuista nauttivat ja uimahallissa häpeilevät on ihan eri yksilöitä...

Kaikki eivät tykkää satunnaisseksistä ja kaikki eivät häpeile uimahallissa. En kuitenkaan tunne ketään, joka erityisesti tykkäisi käydä gynekologilla ronkittavana.

Äläs nyt. Viime viikolla opin palstalassukalta, että moni nainen saa seksuaalista tyydytystä gynekologisissa tutkimuksissa ja olen huono klitoriskeskeinen nainen, kun en siitä nauti. :D

Vierailija
15/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja olisi edes kerran harrastanut seksiä jonkun kanssa sen sijaan että yrittää vain kurkkia pukukoppeihin uimahalleissa, aloittaja voisi ymmärtää paremmin.

Vierailija
16/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikosta olin kyllä samaa mieltä, mutta itse teksti olikin samaa saamattoman naisvihaa.

ympäriinsä paneminen on miesten yksi lisääntymistrategia. Naisilla kyseistä strategiaa ei ole, joten toiminta on luonnotonta. Ja sen huomaa, kun katselee ympäriinsä nussivien naisten mielenterveysongelmia.

Vierailija
17/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle alastomuus ja seksi ovat todella intiimejä asioita. Alastomana pystyn olemaan kuitenkin vaikka uimahallin naistensaunassa, koska olen tottunut tähän saunakulttuuriin Suomessa. Mutta seksiä en pystyisi ikinä, ikinä harrastamaan jonkun puolitutun tai tuntemattoman kanssa. En mitenkään. Ei ole siis miehellä pelkoa siitä, että pettäisin, kun en vain siihen mitenkään kykenisi.

Miksi ihmeessä alat selitellä miehelle, joka tekee tuollaisen naisia syyllistävän, törkeän ja yksinkertaisesti typerän aloituksen? Nuole nyt vielä ko. herrasmiehen saappaatkin kun alkuun pääsit.

Vierailija
18/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt. Viime viikolla opin palstalassukalta, että moni nainen saa seksuaalista tyydytystä gynekologisissa tutkimuksissa ja olen huono klitoriskeskeinen nainen, kun en siitä nauti. :D

Muistatko vielä ketjun nimeä? Olisi tarvetta pienelle naurulle, kun on kipeänä ja maailma muutenkin murjoo...

Vierailija
19/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset panee keskimäärin enemmän tuntemattomia, mitä miehet.

Vierailija
20/63 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä puhutaan vain naisista? Ihan samaahan voisi kysyä miehiltä. Käyhän miehetkin lääkärissä ja uimahallissa. Tuskin kukaan, oli sitten nainen tai mies, kovin mielellään käy värkkiään näyttämässä lääkärille, mutta välillä vaan on pakko. Enkä ole kyllä huomannut että miehet uimahallissa kovin estottomasti esittelisivät vehkeitään. Toisin kuin kännissä baari-iltana. 

Mielestäni tämä asia koskettaa itseasiassa enemmän miehiä kuin naisia, koska nimenomaan miehet ovat niitä, jotka muutaman kaljan jälkeen ovat heti valmiita riisumaan ja kuseskelevatkin ihan minne sattuu. Ja ovat myös valmiita kulliaan esittelemään ihan kenelle tahansa tuntemattomalle naiselle ja kova yritys on päästä pökkimään.

Itse en ainakaan sellaista miestä huolisi, joka on näin löyhätapainen. Näitä löytyy sekä miehistä että naisista, mutta kaikki kyllä tietävät että paljon enemmän tuollaista irstailua tekee miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi