Seksi on intiimein asia, silti annetaan vieraiden ihmisten panna?
Osaako joku selittää logiikkaa? Aika moni on sitä mieltä, että seksi on intiimein kahden välinen asia ja mm. gynekologille tai vieraalle kanssa uimarille ei kehdata alapäätä näyttää.
Mutta silti yhden illan juttuja on naisilla vaikka kuinka! Päästetään vieraat tuntemattomat miehet pökkimään kalulla kohdun suulle jossa teoriassa aina on mahdollista raskautua (tuntemattoman kanssa).
Yhden illan jutun kanssa ei yhtään hävetä vaikka toinen näkee kaikki paikat ja ronkkii sisuskalut, sen sijaan uimahallissa ja kylpylässä käyminen on ihan hirveää kun joku voi nähdä osan tissistä tai tuherosta??
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Miehethän ei tuntemattomia pane!
Otsikosta olin kyllä samaa mieltä, mutta itse teksti olikin samaa saamattoman naisvihaa.
No ei pane! Jos panee niin sitten on parasta kuvata ettei tule raiskaussyytöksiä taikka käyttää nauhoja muuten sopiviin tarkoituksiin.
Känni auttaa tuohon häveliäisyyden tunteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikosta olin kyllä samaa mieltä, mutta itse teksti olikin samaa saamattoman naisvihaa.ympäriinsä paneminen on miesten yksi lisääntymistrategia. Naisilla kyseistä strategiaa ei ole, joten toiminta on luonnotonta. Ja sen huomaa, kun katselee ympäriinsä nussivien naisten mielenterveysongelmia.
Ympäriinsä nussivat miehet on vain terveitä, vakaita ja toteuttavat seksuaalisuuttaan.
Eniten naurattaa naisten laihuus. Koska on julkkis, voi harrastaa tällöin seksiä ilman kumia koska mä tunnen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle alastomuus ja seksi ovat todella intiimejä asioita. Alastomana pystyn olemaan kuitenkin vaikka uimahallin naistensaunassa, koska olen tottunut tähän saunakulttuuriin Suomessa. Mutta seksiä en pystyisi ikinä, ikinä harrastamaan jonkun puolitutun tai tuntemattoman kanssa. En mitenkään. Ei ole siis miehellä pelkoa siitä, että pettäisin, kun en vain siihen mitenkään kykenisi.
Miksi ihmeessä alat selitellä miehelle, joka tekee tuollaisen naisia syyllistävän, törkeän ja yksinkertaisesti typerän aloituksen? Nuole nyt vielä ko. herrasmiehen saappaatkin kun alkuun pääsit.
Tästä olen samaa mieltä. Harva nainen kun edes saa orgasmia siitä yhden illan panemisesta niin loogisempaa seksihaluun olisi surisuttaa sitä tussua vibralla. Loppuosa seksistä taitaa olla huomion hakua ja saamista tuntemattomilta uroksilta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä puhutaan vain naisista? Ihan samaahan voisi kysyä miehiltä. Käyhän miehetkin lääkärissä ja uimahallissa. Tuskin kukaan, oli sitten nainen tai mies, kovin mielellään käy värkkiään näyttämässä lääkärille, mutta välillä vaan on pakko. Enkä ole kyllä huomannut että miehet uimahallissa kovin estottomasti esittelisivät vehkeitään. Toisin kuin kännissä baari-iltana.
Mielestäni tämä asia koskettaa itseasiassa enemmän miehiä kuin naisia, koska nimenomaan miehet ovat niitä, jotka muutaman kaljan jälkeen ovat heti valmiita riisumaan ja kuseskelevatkin ihan minne sattuu. Ja ovat myös valmiita kulliaan esittelemään ihan kenelle tahansa tuntemattomalle naiselle ja kova yritys on päästä pökkimään.
Itse en ainakaan sellaista miestä huolisi, joka on näin löyhätapainen. Näitä löytyy sekä miehistä että naisista, mutta kaikki kyllä tietävät että paljon enemmän tuollaista irstailua tekee miehet.
No siksi puhutaan vain naisista, että aloitus on provo jonka tarkoitus on halventaa ja syyllistää naisia seksin haluamisesta. Tänne onkin jo ilmestynyt monta naista selittelemään ja puolustelemaan itseään: "en minä ainakaan, en ikinä voisi, minä olen kunnon nainen..." Se on aloittajan hyökkäyksen tarkoitus. Saada naiset nöyristelemään ja tuntemaan olevansa syytetyn penkillä. Toimi hyvin ja tulee toimimaan jatkossakin. Vaikka naiset sattuisivat lukemaan tämän kommentin, nöyristely, selittely ja puolustelu jatkuu silti.
Minä, keski-ikäinen, ihmettelen sitä, että upouuden seksikumppanin kanssa vääntäydytään kaikenlaisiin akrobaattisiin asentoihin, joissa joutuu näkemään kumppanin vehkeet levällään ja (toisesta ketjusta lukemani perusteella) peräpukamat pitkällä. Minä en ole kuuna päivänä katsellut seksikumppanini penistä puolta metriä lähempää ennen kuin on tutustuttu kunnolla vaatteet päällä. Yksi asia, mitä olen näissä yleisen keskustelupalstan, en siis minkään seksipalstan, kirjoituksissa ihmetellyt, on se, että monien naisten ja useimpien miesten mielestä suuseksi on "vähäisempää" kuin varsinainen yhdyntä. Oikeasti? Siis sukupuolielin suussa?
En ole mikään seksikielteinen tiukkapipo enkä eilisen teeren poika; yhden illan juttujakin olen kokenut ihan riittävästi. Jotenkin vain tuntuu siltä, että pari vuosikymmentä sitten yksityisyyttä kunnioitettiin enemmän eikä sängyssä oltu kuin gynekologin tai proktologin vastaanotolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikosta olin kyllä samaa mieltä, mutta itse teksti olikin samaa saamattoman naisvihaa.ympäriinsä paneminen on miesten yksi lisääntymistrategia. Naisilla kyseistä strategiaa ei ole, joten toiminta on luonnotonta. Ja sen huomaa, kun katselee ympäriinsä nussivien naisten mielenterveysongelmia.
Hahaha "ympäriinsä nussivien naisten mielenterveysongelmia". Onko susta seksi jotenki ruma asia? Mitä pahaa siinä on, jos kaksi aikusta ihmistä haluaa nauttia toisistaan, ja jos niitä ei haittaa se etteivät tunne toisiaan, niin miks se sua häiritsee noin paljon?
Kyllä minä sanoisin, että on se vähän "ruma asia" tässä laajuudessa mitä nuoret naiset sitä täysin tuntemattomien kanssa harrastavat. Minusta on aika järjen köyhää omata useita kymmeniä eri miehiä joille on antanut pillua kerran "koska seksi on kivaa". Jos sitä seksinautintoa niin kaipaa niin luulisi olevan a) kumppani tai b) tosit hyvät dildot joilla ne orkutkin tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha "ympäriinsä nussivien naisten mielenterveysongelmia". Onko susta seksi jotenki ruma asia? Mitä pahaa siinä on, jos kaksi aikusta ihmistä haluaa nauttia toisistaan, ja jos niitä ei haittaa se etteivät tunne toisiaan, niin miks se sua häiritsee noin paljon?
Ei häiritse yhtään, sillä minulla on vapaus valita täysjärkinen nainen. Sanoin vaan, että toiminta on luonnotonta ja vaikuttaa naisten mielenterveyteen.
Seuraava viesti on varmaan luokkaa "lassukka runkkari et saa koskaan naista."
Vierailija kirjoitti:
Känni auttaa tuohon häveliäisyyden tunteeseen.
Känni auttaa aika monen tunteen turruttamiseen, siksi maassa esiintyy paljon alkoholismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympäriinsä nussivat miehet on vain terveitä, vakaita ja toteuttavat seksuaalisuuttaan.
ympäriinsä nussivat miehet ovat melkein aina menestyneitä elämässä. Viimeisimpänä esimerkkinä suomen suosituin tv juontaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sanoisin, että on se vähän "ruma asia" tässä laajuudessa mitä nuoret naiset sitä täysin tuntemattomien kanssa harrastavat. Minusta on aika järjen köyhää omata useita kymmeniä eri miehiä joille on antanut pillua kerran "koska seksi on kivaa". Jos sitä seksinautintoa niin kaipaa niin luulisi olevan a) kumppani tai b) tosit hyvät dildot joilla ne orkutkin tulisi.
Minusta on järjen köyhyyttä kuvitella, että sinulla on jokin oikeus syyllistää naisia. Naiset eivät ole selityksiä velkaa sinulle. Sinun mielipiteelläsi ei ole merkitystä. Sinä et ole mitään.
Niin. Mikä olisikaan sen parempi keino aloittaa tutustuminen! Eikö ole ihanaa että ihmiset tekevät hyvää toisilleen, jopa ihan tuntemattomille?
No eiks tää nyt oo samassa suhteessa kuin kaikki muukin päin helvettiä olevat asiat. Kohta sitä tarjotaan seksiä joka torilla ja kadunkulmassa. Kuinka sitä parisuhteet voivatkaan pysyä koossa tällä menolla. Mikähän mahtaa olla seuraava kansaa kohtaava virus jota kukaan ei pysty parantamaan. Eletään kuin siat ruispellossa.😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ympäriinsä nussivat miehet ovat melkein aina menestyneitä elämässä. Viimeisimpänä esimerkkinä suomen suosituin tv juontaja.
Sinä siis arvioit "menestyneeksi" sellaisen miehen, joka on matkalla vankilaan. Erikoinen maailmankuva sinulla. Varmaan harmittaa kun et ole nainen, varmaan ryhtyisit mielelläsi jonkun sarjamurhaajan morsiameksi. Tai eivät ne kaikki varmaan pahastuisi, vaikka et olekaan nainen. Kannattaa yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Mulle alastomuus ja seksi ovat todella intiimejä asioita. Alastomana pystyn olemaan kuitenkin vaikka uimahallin naistensaunassa, koska olen tottunut tähän saunakulttuuriin Suomessa. Mutta seksiä en pystyisi ikinä, ikinä harrastamaan jonkun puolitutun tai tuntemattoman kanssa. En mitenkään. Ei ole siis miehellä pelkoa siitä, että pettäisin, kun en vain siihen mitenkään kykenisi.
Täysin samaa mieltä.
Nautin seksistä hyvin paljon ja harrastan sitä (mieheni kanssa) innolla, mutta että jonkun tuntemattoman baarituttavuuden kanssa alkaisin harrastaa seksiä, on niin oman maailmani ulkopuolella kuin olla ja voi. Minusta seksiin kuuluu tunneside, luottamus, rakkaus, ... olen nyt sitten vaikka miten vanhanaikainen, mutta oikeastaan olen ylpeäkin siitä, etten jaa itseäni pitkin ja poikin tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis arvioit "menestyneeksi" sellaisen miehen, joka on matkalla vankilaan. Erikoinen maailmankuva sinulla. Varmaan harmittaa kun et ole nainen, varmaan ryhtyisit mielelläsi jonkun sarjamurhaajan morsiameksi. Tai eivät ne kaikki varmaan pahastuisi, vaikka et olekaan nainen. Kannattaa yrittää.
Ei se menestys tullut salakuvaamalla naisia vaan ihan muilla meriiteillä. Jos pyramidihuijari menestyy kusettamalla muita niin voi sanoa, ettei ole oikeasti menestynyt. Ei siitä sen enempää.
Se on erona, että jos julkisesti esim. kylpylässä menet paikkoja kaiken kansan eteen vilauttelemaan, kyse on itsensäpaljastelusta, jota ei katsota hyvällä. Seksi on intiimi asia sinänsä, että aika harvoin siinä on ylimääräisiä silmiä katselemassa. Yleensä kahden välinen asia. Toki joku voi kimppakivastakin tykätä.
Olen nymfomaani nainen ja minulla on ollut noin nelisenkymmentä petikaveria, monien kanssa tullut mentyä sänkyyn useamminkin kuin kerran koska se oli kivaa ja hyvää juuri kyseisen tyypin kanssa ja monen kanssa ollaan tänä päivänäkin yhteydessä. En pidä itseäni lainkaan lorttona. Oli minulla dildokin mutta eikö se vasta ole järjen köyhyyttä lykkiä itseensä jotain muovista kyhäelmää kun on aitoakin tarjolla? Heitin omani metsään kirjaimellisesti. Ei auttanut vaikka nimesin sen Teemuksi. Dildot esineellistävä miehiä! En näe miehiä pelkkinä kalutelineinä, vaan pidän heidän tuoksustaan, karvoistaan, siitä miltä heidän käsivartensa tuntuvat ympärilläni, ajatuksistaan ja estoisuudestaan, piilotellusta romantiikankaipuustaan..