Bachelor Suomi - Naisten taso
Herranjumala noiden naisten tasoa Bachelor Suomi ohjelmassa...yksikään nainen ei ole Juhan tasoinen ...lähelläkään
Osa näyttää ikäistään 10v vanhemmalta..ylipainoisia..ylikasvaneita pissiksiä...jutut jo alkuun kuin Sex and the city sarjasta...ei jatkoon..
M47
Kommentit (69)
Joo, ei mitenkään erityisen viehättäviä, ja aika monella melko löysä vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei mitenkään erityisen viehättäviä, ja aika monella melko löysä vartalo.
Niin. Vaikka olisi luonnehäiriöinen despootti ja täysin poikkeavat intressit niin mitäpä siitä, kunhan on timmi kroppa ja nätti naama ja näyttävä meikki ja hiukset. Uuuu, what a life...
Vierailija kirjoitti:
Ihan peruskauniita naisia. Vissiin vaan yks yh. Ihan hyvät koulutukset kaikilla. Monella useampi amk tutkinto ja yks Oli KTM. Tasokkaampia naisia ja fiksumpia kuin oletin! Ap on kateellinen ja selvästi nainen eikä mies :'D
siellä oli 3 yh:a, joista 2 taisi tippua heti.. Olisi tippunut se viimeinenkin, jos yksi tyttö ei olisi luovuttanut, sillä vika yh sai "ylijäämäruusun"
Ei olleet kyllä mitään kaunottaria, paitsi Nina ja Jenny, mutta he vaikuttivat kummatkin tosi vaativilta.
Enemmän harmittaa, että moni tyttö vaikutti tosi hissukalta ja se jätkä oli luonteeltaan jotenkin toooosi tylsän oloinen, ei huumorintajua/rempseyttä/persoonallisuutta. Vaikka se ukko oli charmikkaan näköinen, niin valitettavasti mun silmissä miehen komeus vähenee, jos mies osoittautuu tylsäksi perusjampaksi, jota tyyliin kiinnostaa vaan salilla ja töissä käynti. Olisivat voineet valita vähän mielenkiintoisemman kaverin eikä tuollaista kiilloteltua punttisali-mainostoimisto-tylsimystä.
Perus et naiset täällä taas haukkuu muita naisia. Lol! Ihan peruskauniita oli, tavallisia eikä kukaan mielestäni ollut ruma. Ei myöskään mitään "löysiä vartaloita" vaan ihan normaaleja, ei kukaan erottunut mun mielestä sieltä erityisen läskinä, pyh. Ihan kivan olosiakin ja suurimmalla osalla hyvä koulutus+ muita harrastuksia. On se kumma miten aina jaksetaan haukkua toisia, kertoo aika paljon Ap:n ja muiden haukkujien itsetunnosta. Yleensä vain ja ainoastaan huonon itsetunnon omaavat haukkuvat toisia ja yrittävät näin pönkittää omaa itsetuntoaan.
Mun mielestä on hyvä, että osallistujat ovat normaalin oloisia ja näköisiä. Ollaan liian totuttu näkemään jotain filmstareja, jotka liian laihoja. Eikös telkkari vielä "lihota" 5 kg joten nuo naiset ovat luonnossa varmaan ihan hoikkia. Ja osa nyt oli telkkarissakin.
Minkälainen Bachelor teille sitten olisi kelvannut? Suomi on pieni maa ja tällaisista ohjelmista harvoin seuraa mitään erityisen positiivista julkisuutta eli aika vaikeaa löytää ketään oikeasti menestyvää, komeaa sinkkumiljonääriä tähän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen Bachelor teille sitten olisi kelvannut? Suomi on pieni maa ja tällaisista ohjelmista harvoin seuraa mitään erityisen positiivista julkisuutta eli aika vaikeaa löytää ketään oikeasti menestyvää, komeaa sinkkumiljonääriä tähän mukaan.
Ongelma olikin se, että esitettiin naisten olevan hänelle tasottomia.
naiset pitäisi olla hihnassa ulkoiltaessa jolloin eivät ryntäilisi miten sattuu muiden ihmisten eteen
Ei Heidi kyllä voita, ihan pikkulikka Juhalle, 11 vuotta nuorempi! Sanna tai Jenny ois parhaat matchit mun mielestä. Ulkonäkökeskusteluun sen verran, että kyllä siellä pari ihan järkyttävän rumaa eukkoa oli, heitä sen kummemmin erittelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi kyllä voita, ihan pikkulikka Juhalle, 11 vuotta nuorempi! Sanna tai Jenny ois parhaat matchit mun mielestä. Ulkonäkökeskusteluun sen verran, että kyllä siellä pari ihan järkyttävän rumaa eukkoa oli, heitä sen kummemmin erittelemättä.
Eikun sorry, ikäeroa taisi olla jopa 12v.
Vierailija kirjoitti:
Kehen verrattuna, hollywood julkkiksiin vai tavallisiin ihmisiin? Näkemättä ohjelmaa lyön vetoa ettei sinne oli valittu ketään oikeasti ihan järkyttävän rumaa naista ja jos on, niin standardit alkavat olla aika korkealla. Minä osaisin nimetä oikeasti rumia naisia ja niitä ei koskaan edes valittaisi tuollaiseen ohjelmaan.
En oo katsonut enkä aio katsoa mutta samahan se oli siinä Aatami etsii Eevaa-sarjassa. Naiset jotain hissukoita tai tusinahoroja ja miehet huippukuntoisia diplomi-insinöörejä tai ammattisotilaita.
Ihan normaalia Suomessa, naiselta ei vaadita mitään ja miehen pitää olla supermies että saa edes puhkinussitun rumiluksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehen verrattuna, hollywood julkkiksiin vai tavallisiin ihmisiin? Näkemättä ohjelmaa lyön vetoa ettei sinne oli valittu ketään oikeasti ihan järkyttävän rumaa naista ja jos on, niin standardit alkavat olla aika korkealla. Minä osaisin nimetä oikeasti rumia naisia ja niitä ei koskaan edes valittaisi tuollaiseen ohjelmaan.
Verrattuna kauniiseen ihmiseen. Ihan sama onko julkkis vai tavis, kaunis on kaunis ja ruma on ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verrattuna kauniiseen ihmiseen. Ihan sama onko julkkis vai tavis, kaunis on kaunis ja ruma on ruma.
Ok, eli standardisi ovat aivan järkyttävän korkeat.
Suomalaiset naiset nousee takajaloilleen kun kommentoidaan tv-ohjelman naisia yhdessä ketjussa..mutta suomalaisia miehiä olette av:llä haukkuneet melkein joka toisessa ketjussa 10 vuoden ajan..
Ap
Av:llahan haukutaan naisia päivittäin.
Kanoja ovat kaikki, liian paklattuja ,kiva olis katsoa vähemmällä meikillä olevia. Siinähän sitten persoonallisuus näkyisi, nyt kaikilla irtoripset ja muutakin epäaitoa,pyhh"
Tuo Escobarin exä Nina näytti iltiksien kuvissa paremmalta, kuin ohjelmassa. Susanna puolestaa näytti ohjelmassa kauniimmalta, kuin lehdessä. Edustavimman näköinen nainen on mielestäni ehkä Satu, näin ihan ensivaikutelman perusteella. Pudonneet eivät yllättäneet.
Ei ollut rumin. Noiden naisten paremmassa 50 prosentissa naamaltaan.
t: 39