BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennyn "voitto" vaikuttaa tässä vaiheessa liian ilmiselvältä. Yrittääköhän tuotanto johtaa meitä katsojia jollakin tavalla harhaan, ja Juhan valinta onkin sitten Jenni tai Satu?
Tai tarkennan vielä, et omana veikkauksena lopulliseksi valinnaksi Jenny on ollut jo tokasta jaksosta lähtien, mut fiilis vain vahvistuu ja varsinkin nyt kun loppu häämöttää.
Sama täällä. Mutta onhan se ohjelman draamallisen kaaren kannalta tärkeää, että muitakin esitetään katsojille potentiaalisina "voittajina". Jotenkin Juhan kommentit Jennysta kokkaustreffien jälkeen olivat jo aika paljastavat. Mutta katsellaan loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaverinsa Jenni putoaa, kun haluaisi, että Satu putoaa.
Vaikea uskoa, että hän putoaisi noiden allastreffien jälkeen. En pidä hänestä, mutta toisaalta en pidä Juhastakaan, joten mielestäni fiksummat Jenni ja Satu ansaitsevat parempaa.
Mä olen nähnyt Jennyn ja Juhan yhdessä Töölön pienessä kahvilassa tällä viikolla, joten selvä juttu tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että hän putoaisi noiden allastreffien jälkeen. En pidä hänestä, mutta toisaalta en pidä Juhastakaan, joten mielestäni fiksummat Jenni ja Satu ansaitsevat parempaa.
Mä olen nähnyt Jennyn ja Juhan yhdessä Töölön pienessä kahvilassa tällä viikolla, joten selvä juttu tämä.
Yllättääkö tämä toisaalta enää ketään?
Toivottavasti saavat rikesakkoja noista julkisista näyttäytymisistään, eiköhän molemmat kuitenkin ole allekirjoittaneet jonkinlaiset salassapitosopimukset ohjelman loppuratkaisuun liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka naisista on se tuotannon paljastama pudotuksestaan pettynyt, huijattu ja petetty? Joka oli TOSI vihainen ja koki, että hänelle on valehdeltu?
Elättelen toiveita että se olisi Jenny, joka on alusta asti auliisti antautunut bachelorin kourittavaksi ja sitten lopulta bachelor valitsisikin ihan jonkun muun. Se olisi ihan helkkarin hyvä opetus kaikille typerille, helposti vedätettäville tapauksille! :D
Ekse ollu jo se lapsellinen yksinhuoltojablondi joka tippui ajat sitten? joka rakastui päätä pahkaa ja juha ei ollut kiinnostunut kun kaverina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Saattaahan ne olla pölvästejä mutta ei ne kai nyt sentään noin tyhmiä ole että näyttäytyisivät yhdessä julkisesti.
Jäin miettimään sitä, kun joku kommentoi, että Jenny saanut parhaat treffit. No helikopteritreffit tosiaan, mutta muuten viininmaistelua, poreammetta tms, jota voisi saada missä päin maailmaa tahansa.
Itse ainakin olisin mieluummin safarilla tai riippuliitämässä kuten Jenni!
Samoin moni muu päässyt katsomaan Afrikan eläimiä ja esim. Satu melomaan upeissa maisemissa.
Onko Jenny muuten ainoa, joka tuntuu aina yksilötreffien jälkeen saavan ruusun ja suurin osa ei saa sitä valmiiksi.... Eli Juha on aina heti varma, mutta muita miettiii.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jenny muuten ainoa, joka tuntuu aina yksilötreffien jälkeen saavan ruusun ja suurin osa ei saa sitä valmiiksi.... Eli Juha on aina heti varma, mutta muita miettiii.
Joo.. Kerran taisi olla Jennin kanssa ruokatreffeillä aluksi, se kerta kun Jenni meikattiin jne.. ja Juha kertoi jälkeenpäin, että oli ajatellut antaa ruusun, mutta ei muistanut! kun tilanne vei mennessään..
Jotenkin tuntuu, että Jenny on niin ilmeinen voittaja ollut jo alusta, että seuraavassa jaksossa veikkaan jotain käsikirjoitettu Jennyä vastaan eli Juha alkaa "empiä" jotain ja samalla Satua tai Jenniä taas nostetaan enemmän voittajaehdookkaaksi. Lopulta Jenny kuitenkin voittaa..
Vierailija kirjoitti:
Jennyhän on nyt ylivoimaisesti kaunein, oikea jokamiehen unelma nainen. Lisäksi on nauravainen ja iloinen, sellaisista miehet pitää eniten.
Jenny on varmasti siinä mielessä monen miehen unelma, että on juurikin nauravainen, aurinkoinen, tunteellinen ja sellainen vähän suloinen ja hassu. Olen itse hyvin paljon samanlainen Jennyn kanssa. Tunnistan itseni hänestä. Tiedän siis myös, että suloisen ensivaikutelman alla voi olla aika vaativa kumppani. Tarkoitan tällä sitä, että koska on niin tunteellinen, tarvitsee paljon huomiota ja aikaa mieheltä ja paljon sellaista tunnetukea. En tiedä, onko Juha pitkällä aikavälillä hyvä kumppani sellaiseen suhteeseen.
Bätselööri kun alkoi, niin ajattelin että wau, onpa komea ja fiksu mies! Nyt kun on avannut sen suunsa ja kattellu muutaman jakson, niin luoja, en ikinä huolis tollasta. Eli ei se ulkonäkö vaan se mitä on sisällä. Ukollehan ei riittäs vaikka sais miss universumin kainaloonsa, koska ite on niin täydellinen. muka.
Mä olisin kyllä samantien tehnyt Ulput,heti aloitusjaksossa.
Ulkonäöllisesti Henry Saarta muistuttava auringossa palanut ja hieman elähtäneen näköinen,kohta nelikymppinen eronnut isukki tylsine monologeineen...
Miten voi olla että noin moneen naiseen kolahtaa tää Juha?!Kummaa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllisesti Henry Saarta muistuttava auringossa palanut ja hieman elähtäneen näköinen,kohta nelikymppinen eronnut isukki tylsine monologeineen...
Aloitusjaksossa ei ollut vielä ehtinyt palaa auringossa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Puit juuri mun ajatukseni sanoiksi! :)
Jotenkin Juha oli vielä ihan ok-näköinen ja nuorekas siinä ekassa, Suomessa kuvatussa jaksossa. Eikä onnekseen puhunut noita latteuksia niin paljon.
Nyt rapistunut, ukkoutunut, jakso jaksolta. Punakka, punapäinen, kulmakarvaton, ryppynaamainen isä- ja ikäihminen, joka tavoittelee menetettyä nuoruuttaan. Ja nuo naiivit latteudet, ei luoja!
Ehkä ainoa epätoivoinen on tosiaan Jenny, jolla biologinen kello alkaa ikänsä puolesta jo kumahdella. Eikös Jenny ole koko ajan ollut naisista selkeästi vanhin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla että noin moneen naiseen kolahtaa tää Juha?!Kummaa porukkaa.Aloitusjaksossa ei ollut vielä ehtinyt palaa auringossa.
Hyvä, että tartuit siihen olennaisimpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla että noin moneen naiseen kolahtaa tää Juha?!Kummaa porukkaa.Aloitusjaksossa ei ollut vielä ehtinyt palaa auringossa.
Hyvä, että tartuit siihen olennaisimpaan.
Ei hyvä, että olet tosikko.
Jenny on samaa ikäluokkaa kuin Jenni ja Sanna esim. Ihan sopivan ikäinen Juhalle. Mua enemmän ihmetyttää miksi alle kolmekymppisiä edes otettiin ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että muutaman hetken (kuukausia, vuosia) kun bachelor valintojaan ja päätöksiään hieman miettii, tulee katumapäälle satavarmasti.
Tuota "hullaantumista" Jennyyn voi vähintäänkin ihmetellä. Mitä sellaista Jennyssä muka on, jota ei muissa naisissa olisi?
Ulkonäkö? Ei. Vartalo? Ei. Kaikkien kanssa toimeentuleva luonne? Ei. Itsevarmuus? Ei. Mustasukkaisuuden puute? Ei.Sen verran foliohattu pitää olla, että epäilen tuotannon ja kuvausryhmän ohjailua. Mikäli tuotantotiimi on halunnut bachelorin päätyvän tiettyyn naiseen tai tiettyihin naisiin että alkuperäinen käsikirjoitus pätee, on yhteystietoja voitu jaella, sanallisesti ohjailla, järjestetty tietyntyyppisiä deittejä juuri tietyille naisille, vihjailtu...
Jenny on varmaan profiloitu jo alkuvaiheessa sellaiseksi keskivertokatsojaa lähinnä olevaksi tyypiksi ja siksi kuvitellaan, että hänen voittonsa olisi katsojien suurin toive. Nina ainakin olisi ollut liian erilainen verrattuna peruskatsojaan.Kaikissa tuotannoissa on AINA jonkinlainen käsikirjoitusmainen oletusrakenne, jonka ympärille ohjelma toteutetaan. Myös näissä ns. tositv-ohjelmissa. Eli bachelorin valinnat eivät varmaan olekaan niin itsenäisiä kuin kuvitellaan.
Mitä vittua sä höpötät?
Kuulostat ihan huonolta hjäviäjältä.
Vierailija kirjoitti:
En paljon seuraa yleensä ihmisten insta-tilejä, joten vähän ihmettelen... ihanko totta tuon ikäinen mies ottaa/otattaa noin paljon kuvia itsestään kuin tämä bachelor? olen luullut, että tuollainen fotaaminen olisi sellaista parikymppisten ja nuorempien tyttöjen juttua...
Aikuiseksi, tuon ikäiseksi mieheksi ottaa kyllä järkyttävän paljon kuvia:D ei mikään teinityttö kuitenkaan kyseessä.
Jenny on minusta mustasukkaisen ja omistushaluisen oloinen. Ihan keksimällä keskittyä että Jenni ei olisi itsevarma
Mä oon niin onnellinen että tuo Eerikäisen eksä tyrkky vosu tippui 8. jaksossa. Vaikka en niin päätselööristä piittaakkaan, niin silti. Ehkä Jenny on liiankin hyvä mr kaksilapsisen pyykkejä pesemään.