Ethän lämmitä uudelleen eilistä kanaa
Kommentit (33)
Toissapäivästä kohta menee mikroon.
Me laitettiin slow cookkeriin kanaa eilen, täytyy nyt varmaan sitten viskoa mäelle
Koska niitä oireita tulee? Koko ikäni syönyt tosi usein uudelleen lämmitettyä kanaa, joskus parinkin päivän vanhaa.
Ap on selvästi saanut jostain oireita.
Teen aina kaksi annosta kanakastiketta ja toisen annoksen syön seuraavana päivänä. Ei ole koskaan tullut mitään oireita.
Vierailija kirjoitti:
Koska niitä oireita tulee? Koko ikäni syönyt tosi usein uudelleen lämmitettyä kanaa, joskus parinkin päivän vanhaa.
Sama.. olen kyllä kuullut tun apeen varoituksen jo 100v sitten ,muuta aina olen uudelleen lämmittänyt, eikä mitään häikkää. 😂😂😂
Lämmitän monia eilisiä ruokia. Hävikki vähenee, ja lapset ovat terveitä. Kahdella kolmesta ei ole mitään allergioita, mikä meidän geeneillämme on hyvin. Ruoka ei saa olla steriiliä.
Taas näitä "ethän tee tätä arkista juttua"
Vierailija kirjoitti:
Ap on selvästi saanut jostain oireita.
Tai lukenut tällaisen jutun jostain ja toistaa sitä viisautensa tänne. 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu? Mitä oireita?
Pienentää ja naurattaa.
Kohta iltalehdessä:
Oletko aina lämmittänyt kanasi väärin?
Vierailija kirjoitti:
Oireita mistä?
Siitä että nälkä lähtee
Minä olen miettinyt riisiä. Siitä tulee hirveän vaarallista jos lämmittää uudelleen mikrossa ja minä olen tehnyt niin jopa 3 vrk vanhalle riisille. Silti täällä olen.
Hienon provon ap.keksi taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Kohta iltalehdessä:
Oletko aina lämmittänyt kanasi väärin?
Päivystävä "asiantuntija" pääsee tietenkin jälleen pätemään kertomalla kauhutarinoita aiheesta.
Eihän sitä Eilisen Broilerin Lämmitystieteen dosenttia muuten juurikaan työelämään kysellä että hienoa kun saa edes kerran käyttöä tutkinnolleen.-
Exät on exiä. Mitä noita uudelleen lämmittämään.
M 62
Oireita mistä?