BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Vierailija kirjoitti:
Te joilla on Ruutu+ tulkaa kertomaan sitten kun tiedätte!
Joo! Mä kyttään täällä briiffinkiä silmä kovana! Jännittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instagramin mukaan Jenny ja Juha ollu samaan aikaan ainakin lentokoneella matkalla. Kummallakin kuvapäivityksestä kulunut 5 vkoa, juhalla kuva finnairin koneesta ja jennyllä samaan aikaan amerikasta... Ainakin täsmäis yhteinen matka-aika...
Ja tästähän ei jo useampi viikko sitten keskusteltu.
Jethro jenkeissä?
Uskomatonta, ylinäyteltyä sontaa koko sarja. Kaikkeen sitä jotkut on valmiita saadakseen naamansa tyrkylle :D
Jenny ja Juha tapailleet koko ohjelman ajan salaa. Jennyn käytöksestä näkee että on jo 'vissillä puheilla'. Juhalla pelkkää teatteria muiden kans.
ihan järkyttävän tylsää katottavaa, mutta edelleen on katottava että näkee miten käy... lähinnä lässytys kuuluu taustalla ja loppukohtausta vilkuilee vähän tarkemmin
"Nyt tää kyllä alkaa mennä vähän tunteisiin", (Nina), " Musta tuntuu, että mulla alkaa mennä tunteisiin" ( Jenny), "Tää alkaa tosiaan mennä tunteisiin näiden naisten kanssa"(Juha), "Mulla alkaa niin mennä tää tunteisiin" (Jenni) huuuoh
Tuleeko muille samat vibat, että Juha saattaa olla aika veemäinen livessä?
On kyllä tylsää katsottavaa.. teennäistä lässytystä.
Hahaa langetkaa vaan tohon fuckin valehtelijaan. Puhuu silmät ja suut täyteen pskaa. Pkkutyttöjä
Voi, että miten ärsyttäviä lässyttäjiä noi molemmat Jennit!!!
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko muille samat vibat, että Juha saattaa olla aika veemäinen livessä?
Tulee ja helvetin täynnä itseään.
Näinkö mä äsken oikein, että kamera kuvas ton Ninan rintoja?! Miten mautonta!
Juha vaikuttaa just niin kusipäältä kuin alunperin aattelinki. Tollanen ottaa vierelleen heikomman, alistujan joka myötäilee ja pitää miestään jalustalla. Koska vaihtoehtoja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Näinkö mä äsken oikein, että kamera kuvas ton Ninan rintoja?! Miten mautonta!
Pyh
Jenny on liian hersyvä ja nauravainen Juhalle.En usko että voittaa...
Ja tästähän ei jo useampi viikko sitten keskusteltu.