Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BACHELOR SUOMI official

Vierailija
15.03.2016 |

Alkoi juuri.
LIV - kanavalla.
Keskustelu tähän.

Kommentit (3093)

Vierailija
141/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli vähän sellaiset TIS-Aki vibat siitä ukosta.

Kuka on TissiAki?

Temptation Island Suomen viime kauden osanottaja porilainen machoman Aki.

Vierailija
142/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmettelen miten Mira ja Elisa oli ylipäätään edes valittu mukaan...

Ei varmaan paljon hakijoita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sen sanoit, tässähän pitäisi olla houstina TIS-Aki! Tietenkin, miksi en itse sitä tajunnut.

Ne voisi ennen seremoniaa käydä läpi näitä naisia ja Aki laukoa viisauksia ja sitten seremonian jälkeen voisivat miehekkäästi saunassa jutella illan kulusta ja Aki voisi antaa ohjeita.

SITÄ tämä ohjelma tarvii. Vähän mies miehelle osioo.

Sit vois Aki kysyä välillä bachelorilta että "joko kettu kävi kolossa".

Anteeksi poistun oksentamaan.. en voi käsittää että kirjoitin tuon juuri.

Oisit tietty voinu olla painamatta Lähetä-nappia XD

Vierailija
144/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikka-jakson ennakkomateriaaleissa näkyy sen verran tatuointeja että yök.

Vierailija
145/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh, mitennii koulutettuja? Eikö joku ollu lähihoitaja :D

Sulla ei taida sitä koulutusta sitten ollakaan.

Menikö lähihoitajalla tunteisiin?

Kuluta sä vaan sitä kansalaisopiston puulattiaa ja ole hiljaa vaan ;)

Lähihoitaja ei siis osaa vastata kysymykseen...

Sä et osaa lopettaa. Et tule saavuttamaan mitään "loukkauksillasi". En tunne sinua, sinulla ei ole minulle merkitystä :) hauskaa illan jatkoa vain.

Anteeksi kamalasti, kun en pidä lähihoitajaa samanarvoisesti "kouluttautuneena" kuin noita muita joista jollain on useampikin korkeakoulututkinto :) Ja jos loukkausyrityksistä puhutaan, niin sinä otit esille kouluttautumattomuuden ja kansakoulun lattiat, en minä. :) Mutta joo, lopetan nyt.

Ammattikorkeakoulututkinto, ei korkeakoulututkinto.

Vierailija
146/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sen sanoit, tässähän pitäisi olla houstina TIS-Aki! Tietenkin, miksi en itse sitä tajunnut.

Ne voisi ennen seremoniaa käydä läpi näitä naisia ja Aki laukoa viisauksia ja sitten seremonian jälkeen voisivat miehekkäästi saunassa jutella illan kulusta ja Aki voisi antaa ohjeita.

Kuule, Juha, liha on aina heikkoa.

Vierailija
147/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten taso on valitettavan onneton. :(

Ulkonäöllisesti jotkut ovat toki hyvinkin ok, mutta koulutuksen puute ja älykkyystaso, huh huh. Surkeaa.

Restonomeja, tradenomeja, lähäreitä.... Missä ovat kaikki korkeakoulutetut, urallaan menestyneet, hyvännäköiset naiset? Jenkkiversiossa kun suurin osa on sellaisia. Nuo valitut antaa täysin vääränlaisen kuvan suomalaisista naimaikäisistä naisista.

Tietysti kaikki akateemiset kauniit älykkäät menestyneet naiset ovat täällä av:lla arvostelemassa. ;)

Vierailija
148/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

satun tietämään että kyseinen bachelor ei ole vielä selvittänyt kaikkea exänsä kanssa, katosi salaa kuvaamaan tätä ohjelmaa... Että sellainen "unelmien" poikamies tällä kertaa...

Vierailija
149/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerikäisen ex varmaan pysyy pitkään mukana. Tuskin noin paljon hehkuttaisi ohjelmaa blogissaan, jos tippuisi alkumetreillä.

Vierailija
150/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli fiilis, että toi hemmo oli oikein harjoitellut Cheekin elkeitä. Sellaisia pään kallistuksia tietyllä tavalla jne.

Vierailija
151/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaas taas salapoliisi-mammapalstalaiset selvittää näiden ig-nickkejä yms :O

Vierailija
152/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen Ninan naamalle on tehty? Lip fillerit? Ja noi muutamat hirveät tatuoinnit, ylläri että tamperelaisella luki "äiti" ku maakunnissa vielä muotia.

Vierailija
153/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista juontajaa jäin kyllä kaipaamaan. Joku joka olisi kertonut illan kulun (katsojille ja osallistujille) ja vinkannut milloin pitäisi tehdä mitäkin. Sehän näissä kaikissa formaattisarjoissa aina on. Ja taisi olla aiemmissa Suomenkin poikamiehissä.

Onkohan nyt siis tarkoitus, että poikamies hiippailee aina vaan paikalle ja toimii ns. juontajana itse. Joku kuvausryhmästä kertoo kaikille osallistujille mitä tapahtuu ja seuraavaksi tehdään, ja sitten kamerat laitetaan päälle....? Boring.

Vierailija
154/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaas taas salapoliisi-mammapalstalaiset selvittää näiden ig-nickkejä yms :O

Nina Ioanna löytyy ainakin instasta, siis tämä Eerikäisen ex-avokki (ei mielestäni mikään mairitteleva titteli).

Vierailija
155/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. voisiko 37-vuotias 2 lapsen äiti olla "unelmien poikamiestyttö", joka saa valittavakseen kymmenen vuotta nuorempia miehiä? Kysyn vaan.

Vierailija
156/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä ajattelin juuri tuon ennenkuin olin ehtinyt edes lukea sun kirjoituksen :D *liittyy oksentajian joukkoon*

Vierailija
157/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninan naama? Onko leikelty ku niin outo?

Vierailija
158/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ehditte kirjoittaa näitä kommentteja ohjelmaa katsoesssanne? Onko teillä puhelin kourassa koko ajan tai läppäri sylissä samalla?

Vierailija
159/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
160/3093 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

satun tietämään että kyseinen bachelor ei ole vielä selvittänyt kaikkea exänsä kanssa, katosi salaa kuvaamaan tätä ohjelmaa... Että sellainen "unelmien" poikamies tällä kertaa...

Jokuhan osasi palstalla aiemmin jo kertoa, että suoraan aviovuoteesta on tämä poikamies siirtynyt sarjaa kuvaamaan. :(

Mitenköhän on ex-vaimolleen selittänyt lastenhoitojärjestelyt, kun ei radiohaastattelun mukaan edes kertonut exälleen koko ohjelmaan osallistumisesta. "Isi ei nyt sitten ota pariin viikkoon lapsia luokseen työmatkan takia..."