BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Mä tykkään Susannasta ja Jennystä. Vaikuttavat mukavilta, ja vähän samannäköisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Missä ohjelman juontaja??!
Tarvitaanko tuota? Pätselör hoitaa itse välispiikit, ja tuotantokuluissa säästetään. Eihän tätä Suomen formaattia viihteen ehdoilla tehdä.
Vierailija kirjoitti:
No sieppi tästä vielä puuttuiski
Vierailija kirjoitti:
Voi Ulpukka ei ottanut ruusua vastaan :O
Mutta sai mitä halusi, eli mainitsemaan julkisesti, että on tanssija, koreografi ja tanssinope!!! Nyt kaikki yhteydenottoja työtarjouksin ;))
Vierailija kirjoitti:
Lähteeköhän ne hulppeisiin maisemiin ympäri maailmaa niinkuin jenkkiversiossa..
jokseenkin epäilen. Taitaa treffit olla tyyliin Lapissa jossain saameäijän poromajassa ja Vesa Keskisen Onnenhotellissa
Löytyyköhään näitä Etelä-Amerikasta hmm... :D
Vierailija kirjoitti:
Säästöt, säästöt.
Oho Etelä-Afrikka tuli kyllä yllätyksenä! :D Odotin lähinnä Suomen sisäistä matkustelua, ehkä finaalia jossain Tallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Ulpukka ei ottanut ruusua vastaan :O
Mutta sai mitä halusi, eli mainitsemaan julkisesti, että on tanssija, koreografi ja tanssinope!!! Nyt kaikki yhteydenottoja työtarjouksin ;))
Duunipaikkaansa tuo sulhanenkin tuolla on mainostamassa.
Jenny on mun suosikki. Todella nätti ja symppis.
Yritetäänköhän Katjasta leipoa ennakkosuosikkia? Sai ruutuaikaa niin paljon, ja ylläripylläri viimeisen ruusun. Varmaan ihan kiva tyyppi, mutta iäksi veikkaisin ulkonäön perusteella 42 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jokseenkin epäilen. Taitaa treffit olla tyyliin Lapissa jossain saameäijän poromajassa ja Vesa Keskisen OnnenhotellissaLöytyyköhään näitä Etelä-Amerikasta hmm... :D
Hups, Afrikkaha se oliki. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Axl. Se vois hengailla mukana kameransa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jokseenkin epäilen. Taitaa treffit olla tyyliin Lapissa jossain saameäijän poromajassa ja Vesa Keskisen OnnenhotellissaLöytyyköhään näitä Etelä-Amerikasta hmm... :D
Hei oon tosi positiivisesti yllättynyt että oikeesti lähtevät maailmalle! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Axl. Se vois hengailla mukana kameransa kanssa.
:D
Vierailija kirjoitti:
En kattois muuten mutta tuttu tyttö kilpailemassa pakko nähdä miten sille käy :D
Mites sun tutulle kävi?
Kai se kuitenkin tiesi et on hakenut unelmien poikamiesohjelmaan eikä esim napakymppiin :D