Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BACHELOR SUOMI official

Vierailija
15.03.2016 |

Alkoi juuri.
LIV - kanavalla.
Keskustelu tähän.

Kommentit (3093)

Vierailija
461/3093 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan ollut täällä, mutta en jaksa koko ketjua tarkistaa: Nina bloggaa Anna lehden sivuilla ja kertoilee siellä myös ohjelmasta.

Vierailija
462/3093 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa nyt TV-shopista kätevästi Pässelööri Brofessionaal!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/3093 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava konsepti. Täytyykin hakea mukaan ensi tuotantokaudelle.

Vierailija
464/3093 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluttamaton Juha ei kestä pikkutytön kunnianhimoa ja potkii sen pois 😃

Ei hän nyt ihan kouluttamaton voi olla, jos työskentelee mainostoimiston  liiketoimintajohtajana ja palkkakin on aika mukava.

Tiedän pari mainos-hemmoa. Tienaavat ihan hyvin, ylioppilaina. Bullshitti myy.

Bullshit tosiaan myy - ja asiakas viime kädessä maksaa koko roskan. Suomessa mainostaminen on mennyt kaiken tarkoituksenmukaisuuden yli ja ohitse. Tällä tolkuttomalla mainossirkuksella pidetään vain yllä Suomen oloihin ylimitoitettuja kaupan, urheilun ja viihteen instituutteja. Tämä ohjelma ja kanava on elävä esimerkki siitä.

Luojan kiitos tämä velalle perustunut kulutus- ja pönötyskulttuuri tulee pian loppumaan.

Vierailija
465/3093 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei muuta kuin että miten Katja voi näyttää noin vanhalta (+35v) kun on reippaasti alle 30v? Aloin ihan oikeasti epäilemään hänen ikäänsä, olen itse samanikäinen eikä kukaan ystäväpiiristäni näytä vielä vanhalta..

Vierailija
466/3093 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spämmäysvaroitus: Ruudusta katottua

Arvasin kyllä heti, että Anna tippuu. Seuraavaksi lähtee Susanna. Juha oli todella vaivautuneen näköinen heidän treffeillään.

Jenni sopisi kaikkein parhaiten. Edustavan näköinen,  akateeminen, sportti ja varmaan osaa keskustella, ei tarvitse hävetä kavereiden seurassa. 

Vierailija
467/3093 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedoksi nyt kaikille. Bachelorin valittu on tumma Jenni. Lipsahdus tapahtui jo radiossa, kun Juha paljasti löytäneensä tumman kaunottaren ohjelmasta. Sokeakin tajuaa, että se on Jenni.

Vierailija
468/3093 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa, kun Juha kertoo treffispiikeissään, että "MÄ järjestin meille helikopterilennon" tai että "MÄ päätin, että sun rauhalliselle luonteelle sopii villihevosratsastus". Ja pimut hihkuu, "miten JUHA oli osannu järjestää just täydelliset treffit just MULLE!" tai "Juha oli kirjoittanu niiiin ihanan treffikutsun, miten se osaakin tehdä noin hienon runon!" Mitäpä sitä tuotantoyhtiöllä tai käsikirjoiuksella, kun on niiiin osaava mies ;)

Vierailija
469/3093 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa, kun Juha kertoo treffispiikeissään, että "MÄ järjestin meille helikopterilennon" tai että "MÄ päätin, että sun rauhalliselle luonteelle sopii villihevosratsastus". Ja pimut hihkuu, "miten JUHA oli osannu järjestää just täydelliset treffit just MULLE!" tai "Juha oli kirjoittanu niiiin ihanan treffikutsun, miten se osaakin tehdä noin hienon runon!" Mitäpä sitä tuotantoyhtiöllä tai käsikirjoiuksella, kun on niiiin osaava mies ;)

Kieltämättä huvittavaa. Aikamoinen yli-ihminen tuo unelmien bachelor. Tuntee etelä-Afrikan kaikki mahdollisuudet kuin omat taskunsa ja osaa järjestää päivän oleskelun jälkeen kaikki huvitukset maan ja taivaan välillä... ;)

Vierailija
470/3093 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tiedoksi nyt kaikille. Bachelorin valittu on tumma Jenni. Lipsahdus tapahtui jo radiossa, kun Juha paljasti löytäneensä tumman kaunottaren ohjelmasta. Sokeakin tajuaa, että se on Jenni.

Eiks tolla Jennillä oo instagrammin mukaan poikaystävä?

Vierailija
471/3093 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
472/3093 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana lähtee iilimato Susanna, sit sivukalju Tiia, sit kurttunaama Satu. Juha on monessa haastiksessa sanonut että viimeiset 4 oli ne, josta vaikein valita. Parhaimman näköiset siis eli Jenny, Jenni, Nina ja Sanna. Noista veikkaan Sannan tippuvan eka. Loppuja en uskalla lähtee arvaamaan!

Vierailija
473/3093 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mun tuntemukset. Oiti alkaa tekemään vatsarutistuksia, sen verran herätti tunteita. Ihana mies...

Vierailija
474/3093 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen joka tulee toimeen muiden tyttöjen kanssa pärjää. Juha testaa miten tytöt siihen pystyvät, lisää näitä ryhmätreffejä! Siellä saattaa tulla uusia puolia kilpailijoista esiin. Muiden huomiointi vaikka olisi kuinka ihastunut on plussaa jos vaan siihen pystyy.

Vierailija
475/3093 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei muuta kuin että miten Katja voi näyttää noin vanhalta (+35v) kun on reippaasti alle 30v? Aloin ihan oikeasti epäilemään hänen ikäänsä, olen itse samanikäinen eikä kukaan ystäväpiiristäni näytä vielä vanhalta..

Minusta se Katja näyttää kyllä reilusti yli 40v., +45v sanoisin ja on alla 30v, en usko. Ite täytän tänä vuonna 40v ja Katja näyttää melki mun äidiltä =D

Vierailija
476/3093 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ootte kattonu jo seuraavan jakson; mitä veikkaatte, mitä luurankoja on Sannan menneisyydessä? :o

Vierailija
477/3093 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että katja putosi.

Jenny tai Jenny voittaa.

Tiia on yllättävän symppis, toivottavasti löytää ihanan kumppanin jostain. :)

Vierailija
478/3093 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannen jakson perusteella en pidä yhtään Susannasta. Vaikuttaa juuri sellaiselta overly attached girlfriendiltä, lääppi Juhaa koko ajan ja argh :-D Juhasta selkeästi huomasi vaivaantuneisuuden, ainakin kameraan.

Vierailija
479/3093 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka ootte kattonu jo seuraavan jakson; mitä veikkaatte, mitä luurankoja on Sannan menneisyydessä? :o

?????

Kerro lisää!

Vierailija
480/3093 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä Sannan luurankoja oo kerrottu.