BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainut, jota häiritsee Jennyn mustasukkainen olemus ruhmätreffeillä? Ilmeet ja yksittäiset kommentit osoittaa mustasukkaisuutta aikalailla verrattuna muihin naisiin. Selvästi hillitsi itsensä ja yritti vain kestää tilanteessa. Enkä tykkää tavasta, miten se puhuu muista kilpailijoista, ensin Ninasta ja sitten Sadusta. Kahden Juhan kanssa ollessa käytös päinvastaista. Juhahan nimenomaan halusi itsevarman naisen, joka ei pidä kaikkia muita naisia uhkana. Mitenköhän suhde todellisuudessa toimisi, mietin vain. Toki muuten suhde varmasti voisi todella hyvin, mutta tää olis minulle iso nou nou. Minusta viehättävämpänä kokonaisuutena pidän Satua. Eikö kukaan muu ole kiinnittänyt samaan huomiota?
Mä olisin samanlainen jos mies lirkuttelisi kahden muun muijan kanssa. Luonnollista siis minusta.
Tuossa tilanteessa tiedetään mikä on tilanne. Joten minun mielestäni lirkuttelu on ok. Siviilissä se ei olisi ok. Toki en ole kovin mustasukkainen ja olen ehkä hieman itsevarmempi kuin Jenny.
Toivon et jenny voittaa. Minusta näytti siltä et juha ja jenny eivät meinanneet housuissaan pysyä et pääsisivät ilman kameroita jutteleen ja pussaileen. Satun kans oli vähän vaivaantunut tunnelma ja jutut vähän pintapuolisia, ei tuntunut niin kipinöivältä. Vaikka siis pidän sadustakin. Yllättävän fiksuja naisia mukana kun vertaa esim aikaisempiin vuosiin.
Toivottavasti rakkas jatkuu tulevaisuudessakin, oli juhan päätös mikä tahansa.
Koskakohan tulee ruutuplussaan se vimppa jakso??!
On kyl kauheen huonohampaisia nää neidit. Bachelor vie ehkä ekana hammaslääkäriin tulevan morsionsa
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainut, jota häiritsee Jennyn mustasukkainen olemus ruhmätreffeillä? Ilmeet ja yksittäiset kommentit osoittaa mustasukkaisuutta aikalailla verrattuna muihin naisiin. Selvästi hillitsi itsensä ja yritti vain kestää tilanteessa. Enkä tykkää tavasta, miten se puhuu muista kilpailijoista, ensin Ninasta ja sitten Sadusta. Kahden Juhan kanssa ollessa käytös päinvastaista. Juhahan nimenomaan halusi itsevarman naisen, joka ei pidä kaikkia muita naisia uhkana. Mitenköhän suhde todellisuudessa toimisi, mietin vain. Toki muuten suhde varmasti voisi todella hyvin, mutta tää olis minulle iso nou nou. Minusta viehättävämpänä kokonaisuutena pidän Satua. Eikö kukaan muu ole kiinnittänyt samaan huomiota?
Todellakin häiritsee!
Just se mulkoilu ja vetäytyminen, kyttää nurkassa muiden hauskanpitoa ja käyttäytyy kuin verisesti loukkaantunut kersa suupielet alaspäin. Kiusallinen tyyppi, joka ei ole tajunnut jutun juonta.
Jos mies etsii itsevarmaa naista, joka ei pidä muita naisia uhkana, ei Jenny ole oikea valinta. Ja tapa, jolla se ruotii muita naisia, huh!
Toi Rouvinen ei ole tosissaan puolisoa itselleen etsimässä, enemmänkin mainostamassa itseään ja omaa "erinomaisuuttaan". Siitä jos mistä nää kaksi viimeistä finalistiakin kertovat.
Ottamatta kantaa mihinkään muuhun, mutta kauden yksi tekopyhin temppu oli Juhalta ristikuulustella mustasukkaisuudesta Jenniä, joka näpäyttikin Juhaa suoraan takaisin. Kuitenkin Juha on valinnut jatkoon aivan tajuttoman mustasukkaisen naisen.... Kuis ne periaatteet ja arvot noin muuttuu?! Musta vähän tuntuu että Juha ei kyllä aidosti pystyisi olemaan itsevarman naisen kanssa vaan tatvitseekin sellaisen vähän alistettavan hepsankeikan.
Herää kysymys, kuinka paljon naisten ihastumisessa on mukana kilpailumieltä. Eli sotkevat nämä kaksi asiaa pahasti. Kun Suomeen tulevat ja kuvaukset ohi, moni saattaa ihmetellä, että mitä minä näin oikein tuossa miehessä. Ei se putoaminen tuollaisessa julkisessa tilanteessa haluttua ole, joten onhan ne tunteet vaikka väkisin jostain yrittettävä kaivaa. Ehkä Ulpu tajusi heti, ettei tämä ole hänen miestyyppinsä ja teki oikean ratkaisun.
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa mihinkään muuhun, mutta kauden yksi tekopyhin temppu oli Juhalta ristikuulustella mustasukkaisuudesta Jenniä, joka näpäyttikin Juhaa suoraan takaisin. Kuitenkin Juha on valinnut jatkoon aivan tajuttoman mustasukkaisen naisen.... Kuis ne periaatteet ja arvot noin muuttuu?! Musta vähän tuntuu että Juha ei kyllä aidosti pystyisi olemaan itsevarman naisen kanssa vaan tatvitseekin sellaisen vähän alistettavan hepsankeikan.
Mielikuvat asettaa tietyt vaatimukset mutta rakkaus on kemiaa ja sen vain tietää, kun sen kohtaa. Ihme repostelua päättää kuka olisi sopivin.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin uudelleen tuota 9 jaksoa. Kyllähän Sadulla ja Juhalla on paljon enemmän katsekontaktia ja siellä ulkonakin Juha piti koko ajan Sadun käsistä kiinni. Juha on ikäänkuin vapautuneempi Sadun kanssa. Jennyn treffeillä oli jotenkin vaivautuneempi tunnelma. Ja ei Satu tosiaan mikään teini enää ole(niinkuin joku kommentti aiemmin oli), todella viisaasti siinä lopussa analysoi tulevaa. Välillä Jenny on jopa ujon oloinen ja silloin sitä naurua tulee, mutta minusta jos Juhan katseesta jotain voisi päätellä niin valinta on Satu.
Anteeksi vaan mutta olet väärässä! Etkö näe kemiaa ja miten raukkaus leiskuaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P kirjoitti:
Tulee kyllä semmonen fiilis, että ei ole enää yhdessä Juha ja Jenny. Ja siksi hengailee muiden kilpailijoiden kanssa. Tuskin lähtisi Satun kanssa risteilylle, jos olisivat panneet samaa miestä ja itse seurustelisi vielä sen kanssa?! Eikö toi nyt olisi vähän outoa ja kiusallista Juhallekin? Selväähän on ollut jo pitkään, että Jennyn valitsee, mutta Sadun haluaa testaa sängyssä.
Varmaan ei tuntunut Jennistä kivalle, kun Juha kommentoi sitä arkiseksi, vaikka ymmärränkin. Jennyssä ja Sadussa on sellaista leikkisyyttä ja flirttiä, mikä miehiin vetoaa. Varmaan tuo välimatkakin vaikutti.
Hyvin muuten osa meni siihen Juhan "vedätykseen", että tumma on valittu :D
Mitä väliä niillä panoilla on? Mennyttä elämää, eikä parisuhdetta edeltävät panot KUULU kenellekään.
Mitä vittua mä taas luin. Juha panee kahta naista ja vannoo tunteita ja rakkautta molemmille, ei muuten olisi varmaan päässyt heidän pöksyihin. Ei voi puhua menneistä panoista vaan siitä kuinka mies oletetusti panee kahta häneen ihastunutta/rakastunutta naista tyyliin peräkkäisinä iltoina. Nice. Classy. Tyylikästä. Tosi tunteellinen kaveri.
Ja tätä kommenttia on sitten joukolla pidetty hyvänä tässä ketjussa? Ei hyvää päivää.
Hauskaa että oletetaan että "Juha on pannu." Minä taas oletan että myös Jennyllä ja Sadulla oli näkemys asiaan ja siitä riippui onko pantu vai ei. Ohjelman formaattiin kuuluu tässä jaksossa yön yli treffit. Se että formaattiin kuuluu yön yli treffit ei tarkoita että Jenny tai Satu ajattelisi näin: "Ahaa, vuorossa yön yli treffit, siispä minun kuuluu nyt antaa bachelorille. Siispä nyt annan."
Järkyttävää että ihmiset ei tajua tehdä eroa formaattiin kuuluvien käänteitten ja osallistujien oman tahdon välillä.
Varsinaisen tyhmiä eukkoja tällä palstalla!
Tää palsta herättää mussa todellakin myötähäpeää että voikin olla todella tyhmiä naisia olemassa.
Onko kukaan laskenut montako kertaa Juha on käyttänyt ohjelmassa sanaa "matka"?
Satu ei ole teini iältään, mutta käytökseltään ja olemukseltaan kyllä on hyvin hyvin teinimäinen, epävarma ja pinnallinen. En näe äitipuolena häntä. Ei riitä rahkeet.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan laskenut montako kertaa Juha on käyttänyt ohjelmassa sanaa "matka"?
Mä! 36 kertaa. Eiku...ootas...nyt sanoi taas! 37.
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta herättää mussa todellakin myötähäpeää että voikin olla todella tyhmiä naisia olemassa.
Kyllä nyt hävettää. Joku täysin tuntematon pitää tyhmänä luettuaan vauva.fi-palstaa. Uuuuh.
Katsoin vasta nyt jakson missä Nina tippu, ja hänhän hoiti tilanteen ihan tyylikkäästi! Luulin että olisi tyyliin murtunut tiputuksesta, mutta vuodatti vain pari hallittua kyyneltä, kokosi itsensä ja poistui paikalta :D
Mitä tuo bachelor tosiaan väitti vastaan kuinka ei usko, että Jenni ei olisi mustasukkainen, vaikka itse oli se jonka naama venähti kun Jenni kertoi pelireissuistaan :D Taitaa nähdä oman piirteensä Jennissä jossa sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vasta nyt jakson missä Nina tippu, ja hänhän hoiti tilanteen ihan tyylikkäästi! Luulin että olisi tyyliin murtunut tiputuksesta, mutta vuodatti vain pari hallittua kyyneltä, kokosi itsensä ja poistui paikalta :D
Nina pääsi vähällä, vältti itserakkaan päsilörin panopuuna olemisen
Miten joku ei muka huomaa että Satulla ja Juhalla on kivaa yhdessä. Minusta heidän kemia oli luettavissa jo alussa, rentoa ja hauskaa yhdessäoloa. Satu vaikuttaa itsevarmalta ja rennolta, vaikka jotkut täällä ylianalysoivat hänetkin joksikin epävarmaksi teiniksi :D Puhuu ja elehtii hauskasti.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku ei muka huomaa että Satulla ja Juhalla on kivaa yhdessä. Minusta heidän kemia oli luettavissa jo alussa, rentoa ja hauskaa yhdessäoloa. Satu vaikuttaa itsevarmalta ja rennolta, vaikka jotkut täällä ylianalysoivat hänetkin joksikin epävarmaksi teiniksi :D Puhuu ja elehtii hauskasti.
Enemmän se vaikuttaa epävarmalta ja hermostuneelta. Lisäksi näkee, ettei aina niele kaikkea Juhan lepertelyjä ja paskanjauhantaa.
Halveksin sellaista kaikille lepertelyä