BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli silloin joskus se sellanen vaalea unelmien poikamies...mikä lie oli nimi. Valitsi tumman Niinan 😁 eli kaksi kautta ollut aiemmin. Tä kausi kyllä aidoimman tuntunen. Ihmiset on eniten tosissaan.
Ei tainnut olla unelmien poikamies, vaan miljonäärijussi? Ihan eri formaatti siis.
Ei kun sori, googlella löytyi joku 2009 Hannu-poikamies. Miten mulla on päässyt menemään kokonaan ohi.
Kyllä muuten ärsytti bätsin typerä "anteeksipyyntö" Ninalle. Tämä ihana, trendikäs tapa pyytää muka anteeksi: "Mä olen pahoillani, jos olet kokenut, että sinua on johdettu harhaan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon 9. jakson ja en nyt kyllä varmaksi vanno, että paniko Satun kanssa. Satu halusi keskustella rauhassa.
No totuuden tietävät vain asianosaiset, mutta vahvasti veikkaan etteivät viettäneet yötä keskustellen.
Mitä ihmeen väliä nykyaikana on, mitä tekivät huoneessa?!? Amerikassa ymmärrän tätä hurskastelua, kun oletetaan että kaikki ovat neitsyitä naimisiin mennessään, mutta Suomessa se ei kuulu tippaakaan kellekään muulle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten ärsytti bätsin typerä "anteeksipyyntö" Ninalle. Tämä ihana, trendikäs tapa pyytää muka anteeksi: "Mä olen pahoillani, jos olet kokenut, että sinua on johdettu harhaan."
Kyllä. Samaa tasoa kuin "mähän sanoin alussa etten osaa sitoutua". Bätse on kyllä kliseiden kunkku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli silloin joskus se sellanen vaalea unelmien poikamies...mikä lie oli nimi. Valitsi tumman Niinan 😁 eli kaksi kautta ollut aiemmin. Tä kausi kyllä aidoimman tuntunen. Ihmiset on eniten tosissaan.
Ei tainnut olla unelmien poikamies, vaan miljonäärijussi? Ihan eri formaatti siis.
Ei kun sori, googlella löytyi joku 2009 Hannu-poikamies. Miten mulla on päässyt menemään kokonaan ohi.
Hannu Koistinen oli se vaalea pullaposki ja toisena bachelorina on ollut Hunks Antti Peltonen. Miljonäärijussi oli sitten ihan oma juttunsa...
Olin unohtanut jo tuon Hannun vaikka sarjaa seurasinkin :D
Satu haluaa sinnikkäästi vaan pysyä #bachelorsuomi tägeillään ja kimppakuvilla Jennyn kanssa pinnalla. Juha valitsee Jennyn ja Satu haluaa hyödyntää viimeisenkin julkisuuden. Sadulla on Tukholman reissulta 2 selfieitä,joista molempiin änkenyt Jennyn mukaan. Jennyn instatilillä ei Satua näy, vaikka on kuvia Tukholman matkalta...
Minkäikäinen toi Satu olikaan? Alle 30v ilmeisesti? Aika paljon ryppyjä... Mistäköhän johtuu?
On kyllä Satua täällä aika paljon haukuttu. Minusta hän kuitenkin on jalat maassa oleva tyyppi ja sopisi kyllä hyvin Juhalle.
No tyttöjä on tasapuolisesti haukuttu. Sarjan idea on miettiä kuka sopisi Juhalle parhaiten. Siinä tulee analysoitua ominaisuuksia. Satu on monen mielestä teinimäinen, epävarma, taustalla, kiva, kaunis, huonohampainen, poikamainen, jalat maassa... Muut ovat sitten muunlaisiksi sanottuja. Minusta Satu vaan ei sovi Bätselle, ja vielä vähemmän äitipuoleksi.
Jenny on mielestäni rasittava. Ei varmasti Juha kestä häntä pidemmän päälle, vaikka en Juhastakaan kyllä tykkää pätkääkään... Mutta siis Jenny epävarma, hemmoteltu pikku prinsessa.
Leikkaamalla videomateriaalia on jokaiselle naiselle luotu tietty rooli: Nina oli asiallinen, laskelmoiva ja analysoiva, Jenny kikatteleva, tyttömäinen, Satu "seksikäs" naapurintyttö jne... Ei todellinen luonne välity ruudun kautta. Kyllä omakin persoona olisi varmasti erinäköinen, jos kamerat pörräisi ympärillä, ole siinä sitten oma itsesi!
Minusta Jenny on kaunis, luonnollinen ja aidon oloinen mutta en meinaa enää kestää sitä kieltä jonka tunkee aina hampaiden väliin!! Varsinkin kun söpöstelee ja hymyilee, viimejaksossa kokoajan se kieli esillä. Ärsyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en muista kanssa tätä- miten onkin jäänyt näkemättä? Meniköhän joltain kanavalta, mikä ei näkynyt silloin?
Antin muistan kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jenny on kaunis, luonnollinen ja aidon oloinen mutta en meinaa enää kestää sitä kieltä jonka tunkee aina hampaiden väliin!! Varsinkin kun söpöstelee ja hymyilee, viimejaksossa kokoajan se kieli esillä. Ärsyttävää!
Sama havainto. Vilauttelee kieltään kuin käärme.
Korviin ottaa Jennyn hihitys ja kielen vilauttelu. Mahtaako olla opittu tapa amerikan matkalla... Söpö Jenny on...mut rasittavan oloinen. Mahtaa harmittaa jos lukee näit analyyseja. Mut mitäs on mennyt ohjelmaan. Satu vaikuttaa Palkatulta kulissilta. Kivat rahat ja helppoa seuraa et ei ahdistele ja ahdista Juhaa...saa Juha keskittyy Jennyyn. Jenni ois vaatinu liikaa huomiota. Vähän on huonosti kuvattu ohjelma. Enemmän draamaa ja yllätyksiä ois kaivattu.
Jenny on kuin Väiski vemmelsääri äänensä puolesta 😂
Siinä kun Juha kuvaili Jennyä ja Satua niin kyllähän siinä paljon enemmän kehui Jennyä :o Satua sanoi tyyliin hauskaksi seuraksi ja Jennystä vaikka mitä.
Ja muutenkin hei ne Jennyn treffit siel illallisella/porealtaassa ja seuraavaks siel kauneushoitolassa hieronnassa... Ja satu pääsee kanootoimaan ja kävelemään jotain hemmetin labyrinttia :D Jos joku kuvittelee että Juha valitsee Sadun, niin joo.... Olet varmaan sokea.
:) ehkei näitä sivuja kannattaisi lukea jos on mukana näissä sarjoissa. Tämä vinkkinä mm. Mikalle, Akille ja Ritalle.