Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BACHELOR SUOMI official

Vierailija
15.03.2016 |

Alkoi juuri.
LIV - kanavalla.
Keskustelu tähän.

Kommentit (3093)

Vierailija
2101/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuon 9. jakson ja en nyt kyllä varmaksi vanno, että paniko Satun kanssa. Satu halusi keskustella rauhassa.

Satu ei vaikuta naiselta, joka antaisi heti suhteen alkumetreillä. Enemmänkin kunnon naisen oloinen ja antautuu vasta sitten, kun on varma myös miehen tunteista.

Asia on juurikin päinvastoin. Satu on herkästi iholla ja varmasti heti kalussa kiinni kun kamerat poistuivat. Himokkaan oloinen nainen.

Päinvastoin. Satu oli vaivaantuneen näköinen heidän poistuessaan pöydästä. Ihan varmoja voitte olla että sinä yönä ei todellakaan pantu.

Vierailija
2102/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei YH-mammat. Lopettakaa nyt se jauhanta ja jatkakaa spekulointia ihan siellä omassa päässä. Menee pian intternetti tukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Sadun insta? Mä en olen nähnyt Satua Jennyn, Jennin tai Sannan instakuvissa bilettämässä. Voisiko tästä päätellä, että Juha valitsee Sadun ja muut tytöt eivät halua olla Sadun kanssa tekemisissä?

Vierailija
2104/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Sadun insta? Mä en olen nähnyt Satua Jennyn, Jennin tai Sannan instakuvissa bilettämässä. Voisiko tästä päätellä, että Juha valitsee Sadun ja muut tytöt eivät halua olla Sadun kanssa tekemisissä?

@satupiaelina

Vierailija
2105/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

satupiaelina

Vierailija
2106/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan, stalkasin ja löytyihän se Satu sieltä tyttöjen bileistä. Tästä voisi päätellä, että kumman Juha sitten valitsikaan, he eivät ole enää yhdessä. Tytöt bilettävät nyt yhdessä, koska saavat voimaa toisistaan ja yhteenkuuluvaisuuden tunnetta. Ehkä käyvät tässä ketjussakin kehumassa toisiaan.

Vierailija
2107/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny69 kirjoitti:

Hei YH-mammat. Lopettakaa nyt se jauhanta ja jatkakaa spekulointia ihan siellä omassa päässä. Menee pian intternetti tukkoon.

Ok. Mut voidaanko me ydinperheelliset jatkaa?

Vierailija
2108/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P kirjoitti:

Tulee kyllä semmonen fiilis, että ei ole enää yhdessä Juha ja Jenny. Ja siksi hengailee muiden kilpailijoiden kanssa. Tuskin lähtisi Satun kanssa risteilylle, jos olisivat panneet samaa miestä ja itse seurustelisi vielä sen kanssa?! Eikö toi nyt olisi vähän outoa ja kiusallista Juhallekin? Selväähän on ollut jo pitkään, että Jennyn valitsee, mutta Sadun haluaa testaa sängyssä.

Varmaan ei tuntunut Jennistä kivalle, kun Juha kommentoi sitä arkiseksi, vaikka ymmärränkin. Jennyssä ja Sadussa on sellaista leikkisyyttä ja flirttiä, mikä miehiin vetoaa. Varmaan tuo välimatkakin vaikutti.

Hyvin muuten osa meni siihen Juhan "vedätykseen", että tumma on valittu :D

Mitä väliä niillä panoilla on? Mennyttä elämää, eikä parisuhdetta edeltävät panot KUULU kenellekään.

Mitä vittua mä taas luin. Juha panee kahta naista ja vannoo tunteita ja rakkautta molemmille, ei muuten olisi varmaan päässyt heidän pöksyihin. Ei voi puhua menneistä panoista vaan siitä kuinka mies oletetusti panee kahta häneen ihastunutta/rakastunutta naista tyyliin peräkkäisinä iltoina. Nice. Classy. Tyylikästä. Tosi tunteellinen kaveri.

Ja tätä kommenttia on sitten joukolla pidetty hyvänä tässä ketjussa? Ei hyvää päivää.

Hauskaa että oletetaan että "Juha on pannu." Minä taas oletan että myös Jennyllä ja Sadulla oli näkemys asiaan ja siitä riippui onko pantu vai ei. Ohjelman formaattiin kuuluu tässä jaksossa yön yli treffit. Se että formaattiin kuuluu yön yli treffit ei tarkoita että Jenny tai Satu ajattelisi näin: "Ahaa, vuorossa yön yli treffit, siispä minun kuuluu nyt antaa bachelorille. Siispä nyt annan." 

Järkyttävää että ihmiset ei tajua tehdä eroa formaattiin kuuluvien käänteitten ja osallistujien oman tahdon välillä. 

Niin, jännästi tässä on nyt bachelor ainoa aktiivinen toimija, joka panee ja naiset vaan passiivisena antavat. Eikö se ollutkaan niin, että moderni nainen on yhtä lailla aktiivinen toimija? Minkä Juha sille mahtaa, jos naiset ovat päättäneet panna yli yön treffeillä? Eihän siinä voi kuin antaa parastaan!

Vierailija
2109/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomapeli: shotti aina kun Juha laittaa kämmenet yhteen

Vierailija
2110/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainut, jota häiritsee Jennyn mustasukkainen olemus ruhmätreffeillä? Ilmeet ja yksittäiset kommentit osoittaa mustasukkaisuutta aikalailla verrattuna muihin naisiin. Selvästi hillitsi itsensä ja yritti vain kestää tilanteessa. Enkä tykkää tavasta, miten se puhuu muista kilpailijoista, ensin Ninasta ja sitten Sadusta. Kahden Juhan kanssa ollessa käytös päinvastaista. Juhahan nimenomaan halusi itsevarman naisen, joka ei pidä kaikkia muita naisia uhkana. Mitenköhän suhde todellisuudessa toimisi, mietin vain. Toki muuten suhde varmasti voisi todella hyvin, mutta tää olis minulle iso nou nou. Minusta viehättävämpänä kokonaisuutena pidän Satua. Eikö kukaan muu ole kiinnittänyt samaan huomiota?

Vierailija
2111/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomapeli: shotti aina kun jokin käy jollakin tunteisiin.  Kun Nina tietää, että Bätse tietää. Kun Jenny nauraa. Kun Jennin puheesta saa selvää. Kun Satu sanoo "jep!" Ja shotti aina kun Bätse sanoo "upeita naisia". 

Vierailija
2112/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shotti myös sanoista "deitit", "deittiboxi" ja "tätä mä oon oottanu". 

Vierailija
2113/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu nuo bätselöörin kädet. On lukenut jostain että kädet o hyvä pitää noin...jos haluaa antaa tietyn vaikutelman

Vierailija
2114/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenny näytti hurjan kauniilta vikan jakson klipissä kullanvärinen iltapuku päällään!

En minäkään näe Satua ja Juhaa yhdessä. Olen samaa mieltä jonku edellä maininneen kanssa, että otti Satun toiseksi finalistiksi, koska ajatteli Satun kestävän häviön.

Otti Sadun, koska halusi panna sitäkin

Vierailija
2115/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuon 9. jakson ja en nyt kyllä varmaksi vanno, että paniko Satun kanssa. Satu halusi keskustella rauhassa.

Satu ei vaikuta naiselta, joka antaisi heti suhteen alkumetreillä. Enemmänkin kunnon naisen oloinen ja antautuu vasta sitten, kun on varma myös miehen tunteista.

Asia on juurikin päinvastoin. Satu on herkästi iholla ja varmasti heti kalussa kiinni kun kamerat poistuivat. Himokkaan oloinen nainen.

Aivan varmasti Satu ja Juha on naida luikauttaneet

Vierailija
2116/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot upee. Tomaatti

Vierailija
2117/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juomapeli: shotti aina kun Juha laittaa kämmenet yhteen

:)

Vierailija
2118/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainut, jota häiritsee Jennyn mustasukkainen olemus ruhmätreffeillä? Ilmeet ja yksittäiset kommentit osoittaa mustasukkaisuutta aikalailla verrattuna muihin naisiin. Selvästi hillitsi itsensä ja yritti vain kestää tilanteessa. Enkä tykkää tavasta, miten se puhuu muista kilpailijoista, ensin Ninasta ja sitten Sadusta. Kahden Juhan kanssa ollessa käytös päinvastaista. Juhahan nimenomaan halusi itsevarman naisen, joka ei pidä kaikkia muita naisia uhkana. Mitenköhän suhde todellisuudessa toimisi, mietin vain. Toki muuten suhde varmasti voisi todella hyvin, mutta tää olis minulle iso nou nou. Minusta viehättävämpänä kokonaisuutena pidän Satua. Eikö kukaan muu ole kiinnittänyt samaan huomiota?

Mä olisin samanlainen jos mies lirkuttelisi kahden muun muijan kanssa. Luonnollista siis minusta.

Vierailija
2119/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin samanlainen jos mies lirkuttelisi kahden muun muijan kanssa. Luonnollista siis minusta.

Sama. Vittumaista olisi katsoa miehen imelää lirkuttamista.

Vierailija
2120/3093 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kumpikaan naisista ei ota ruusua vastaan koska yönylitreffeillä katkarapu sammuttaa kiinnostuksen ;) ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi