Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen ihanimmat häät AVA:lla nyt

Vierailija
15.03.2016 |

Uskomaton voimapakkaus tuo Maiju - morsian! En tosin tajua miks kaikki pitää tehdä samaan syssyyn, mutta ei tuo nainen ainakaan valita, toimii vain.

Kommentit (418)

Vierailija
301/418 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme uskiksia :D haha. No ei, söpö toi poika. Nainen näyttää yllättävän vanhalta... Mutta oon kade, niillä on anglia hääautona ❤

Vierailija
302/418 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua onko täällä palstalla tänään aktiivisena kateelliset eksät , hurjaa settiä!! :D

Mua jotenkin hymyilyttää koko ajan kun katselen noita mielettömän iloisia ihmisiä. Mulle pieni palanen tuota iloa ja aktiivisuutta kiitos :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/418 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä nämä ihmiset oli? Mies näytti ihan pikkupojalta

Vierailija
304/418 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 ja 29?

Vierailija
305/418 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pari sopi hyvin toisilleen 💙 onnea !

Vierailija
306/418 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on myös työnsä ohella harrastelijanäyttelijä ja Varkauden teatterissa avustajana.

Sannan sukunimi oli Nykänen ja Villen sukunimi oli Immonen, mutta ottivat yhteiseksi nimekseen Jordan, joka oli Villen äidin tyttönimi. Ville muutti nimen jo ennen vihkimistä ja Sanna sai sen sitten siinä.

Vierailija
307/418 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua miten junnu toi sulhanen :D ja vielä uskoon käännytetty.. huh huh

Vierailija
308/418 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ikinä uskoisi näitä kahta pariksi jos ei tietäisi

Vierailija
309/418 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sietää tollasen sian näkösen naisen laihduttaakkin :D

Mielipiteensä kullakin toki, mutta en sinuna lähtisi netissä kenenkään ulkonäköä arvostelemaan, tuskinpa oma naamasi on yhtään sen paremman näköinen. Tunnen kyseisen morsiamen enkä puolustele häntä tämän takia, mutta pointti oli se, että vähän voisi sitä järkeä käyttää, mitä tänne nettiin kirjoittelee ihmisestä, jota et varmaankaan tunne (?). Tuo pari toki varmasti tietää, että he jakavat mielipiteitä, mutta en itse lähtisi ketään haukkumaan, vaikka ulkonäkö ei miellyttäisi. T. Eräs tuon parin tutuista ja häävieraista

Vierailija
310/418 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisen ulkonäöstä voi olla mitä mieltä haluaa vaikkei ihmistä tuntisikaan.

Vierailija
311/418 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti likka tuo miisa!

Vierailija
312/418 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmisen ulkonäöstä voi olla mitä mieltä haluaa vaikkei ihmistä tuntisikaan.

Voi toki olla, mutta mä en henkilökohtaisesti lähtis sellaista mielipidettä mihinkään nettipalstoille kirjoittelemaan. Mutta turhaan mä tästä sanon, koska näitä katkeria ihmisiä löytyy tästä maasta turhankin paljon. Mä oon tavannu elämässäni erilaisia ihmisiä ja voin sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, että vaikka se ihminen näyttäisi miten rumalta tahansa, se ulkonäkö ei kerro ihmisestä koko totuutta todellakaan. Oli lihava tai laiha ihminen, tumma tai vaaleaihoinen, mulle on ainakin tärkeintä se ihmisen luonne.

Tää nykymaailma on mennyt niin sairaaksi, että katsotaan vaan sitä ulkonäköä ja juostaan kauneusleikkauksissa, kun media ja ihmisten asenteet saa aikaan ulkonäköpaineita. Tähän asti oon pitänyt jokaisen parin häistä, ihania ihmisiä jokainen ja liikuttavia rakkaustarinoita. Mutta sen enempää sanomatta en ala täällä palstalla riitelemään, mutta sainpahan sanottua oman mielipiteeni täällä.

Vierailija
313/418 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti likka tuo miisa!

Samaa mieltä :) jostain on kyllä tuttu jo ennestään näyttää niin kovin tutulle!

Minä pidin Villen ja Sannan häistä

Vierailija
314/418 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku mikä juttu tuo feikkihäistä oikein oli?

Vierailija
315/418 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt joku mikä juttu tuo feikkihäistä oikein oli?

Joku ylilyöntikommentti. Häät oli varmasti ihan aidot ja oikeat mutta olettaen tossa viitattiin myöhemmin ilmitulleeseen syrjähyppyyn.

Vierailija
316/418 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne nyt mitkään "aidot" häät ollu jos mies kerran petti jo ennen häitä?? Kulissihäät eikä mitään muuta

Vierailija
317/418 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda oli kyllä kaunein morsian tähän mennessä. Semmoinen klassisen kaunis. Ikävä kyllä, taisi itsekkin tietää sen, kun tuntui olevan niin koppava tapaus..

Vierailija
318/418 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sekavat häät. Eikö se mörkönnäköinen koekampaaja saanutkaan tehdä hääkampausta? En yhtään ihmettele. Väri ei onnistu. Kolmekertaa värjätään peräjälkeen, ihme että on vielä morsiammella tukka päässä. Aika ohut se oli muutenkin. Nuttura ei  onnistunut. Kotikampaajan tekemä kampaus oli kaunis. Jotenkin outo pari.

Vierailija
319/418 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pari näytti hyvältä ja potrettien merimaisema oli upea :) Julian ja Matin häät on tähän mennessä olleet ylivoimaisesti ihanimmat mun mielestä. Ksenian häitä kyllä odotan kovasti, varmasti ainakin eksoottiset!

Vierailija
320/418 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissihäät kirjoitti:

No ei ne nyt mitkään "aidot" häät ollu jos mies kerran petti jo ennen häitä?? Kulissihäät eikä mitään muuta

Niinpä. Harmillista jos toinen oli tosissaan ja toiselle vain kulissia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan