E, oletko hereillä/täällä?
Kommentit (39)
joskus se aikuisuus voi merkitä hiukan tylsistymistä ja sellaisesta itsekkäästä elämästä, ehkä myös nautinnoista luopumista, siksi ehkä itse olen pitkittänyt mahdollisimman pitkään...
Totta kai onhan sellaisia vireitäkin aikuisia.
Äsken muuten tuli ihan suunnaton, tosi vanha laulu radiosta, ihan kauhean ihana, ehkä aika surullinen, mutta miehellä on kaunis ääni :-)
Nyt taas kun katsoo niitä 20-30 välillä olevia rimpukoita.Ei iske sitten millään.Musiikkiin palatakseni.Se on aina ollut tärkeä, samoin tuoksut.Voiko mikään olla ihanampaa kuin raikas hyväntuoksuinen nainen...
Myös miehen tuoksu vaikuttaa kauheasti naiseen, joku tietty tuoksu saa melkein kananaskeleet kääntymään.
Kun rupeat lähestymään sitä minun toisen herran ikää, hyväntuoksuiset pim.... piirittävät, ja v käy raivona...
Siis kun mainitsit nuorista naisista, niin sitten sinulla on edessä varsinainen tänka på :-). No, totta kai luottamus täytyy pelata, ilman muuta.
Olkoon haju sitten naturel(kylvyntuksuinen tai paremmin makuinan pinppi=) Taikka hajuvesi.. aah se saa hormonit jylläämään.Vai kananaskeleet kääntyisi hyvästä tuoksusta...Tiedätkö, kulta mikä tässä meidän virtuaalisessa suhteessa(hyvä heitto joltain eilen) on parasta.. tässä puhutaan sellaisia asioita joita ei edes pitkän ajan kuluessa ehkä toisillemme kerrottaisi ja sitten kun joskus kohtaamme..voi olla tällä pojalla menoa :)) Olet ehdottomasti HELMI
olet ihan oikeassa, kaikki perustuu aika lailla kemiaan, hormooneihin, sanoo kemistin ex-vaimo...:-)
Ihminen tutustuu parhaiten pikkuhiljaa, ihan totta...
päiväni oli muuten ex:n vuoksi aivan kauhea, ex-mies on aika äkäinen
Olikos se niin että vuosi sitten erositte? Niistä pienistä tärkeistä asioista , saattaa tulla se kiistakapula jolla puljataan ja samalla vesitetään kaikki.
kauhean ylpeä mies, ja aivan kuten sanot, kyse on siitä, että voimakkaasti hän yrittää pitää kiinni. Ja vielä samassa yliopistossa hän on, niin joskus tekee aika tiukkaa kun olen jossain aulassa :-)
Voinen kuvitella hyisen tilanteen.Mustasukkainen varmasti sinusta on.Ja tottapuhuen, se sinun gynesi varmaan ei tutki sinua hansikkailla *mrr* tervettä mustista... metsästyksessä on aina vain yksi voittaja..
muuten siihen kriisiin, mistä sanoit, siis v:lla, onko se heijastunut myös hiukan teidän väliseen suhteeseenne, siis tämä on aika henk.koht., ei tarvitse vastata.
mustasukkaisuus on ihan tervettä, oma mieheni muuttui ihan loppuvaiheessa mustasukkaiseksi, ehkä oli toki syytäkin, alussa ei niinkään. Ei siis mikään kauhea mustis ole, mutta on hän kyllä jopa huutanut kerran siellä aulassa minulle, eikä ihan mitään pehmeitä sanoja...:-)
heijastuu varmasti paljon omaan pahaan oloon.. siitä tapahtuneesta.Ei päässyt pitkään siitä yli ja sitten ne syntymäpäivät.Muistan kuinka hän sanoi, että olisi kuvitellut tämän ikäisenä olevan jo liudan lapsia äiti.Siis taas kaikki palasi mieliin.
Pohti paljon sitäkin vaihtoehtoa jos meille ei toista lasta tule.Vaikka ei edes yritetty.Mahdottomia välillä mietti.Oli sellaisessa paikassa töissä jossa näitä vatsakkaita tuli paljon eteen.
Suhteemme on ollut pitkä.Jo lukio aikana tapasimme ja yhtä pidetty.Avoin ja huumorintajuinen sellainen myös.Sekin elämä reilassa-joten synkistelyyn ei sinänsä aihetta..? mutta en kai osaa eläytyä niin mitä hän käy läpi.. ja missä mittakaavassa.
se kuva- juttu.Tuollaisia yllätyksiä lähes viikottain.Se voi olla joku tuhma tekstari tai rakkauden tunnustus lappu taskuun piilotettuna.
että on pitkän suhteen jälkeen niinkin paljon intohimoa, se on todella harvinaista ja ihanaa, juuri kuin teillä...se on pitkän suhteen salaisuus, hyvä seksi :-)
tarkoitat, että yrittäisi olla välittämättä, aivan, ihan oikeassa olet.
Ja olen ollutkin niin, onneksi työhön saa laittaa energiaa ja sitten sinne lenkille :-)
Ajattelin, muuten, että sen sinun aikaisemman helmen " kieltäminen" ei ole välttämättä hyvä juttu...siis jos olisi voimakkaita tunteita ja sitä kuumotusta, silloin se helmi tekisi sinulle edelleen terää
Niin siitä helmestä.Taisi olla varo-toimenpide tuo kieltäminen kokonaan.Pelästytti ne syvät tunteet ja asema V:n kanssa samaan aikaan.Käsittämätöntä miten kahta ihmistä voi rakastaa .. meni siis liian vakavaksi ja sitä pelästyin.Aikaisempi pieni historia helmen kanssa ennestään ja yksi asia johti aina toiseen... mutta totta, meillä jäi tuon toisen kanssa tilanne vähän kesken ja selvittämättä.Tuo helmi sana- kuvastaa hyvin sinuakin. Teitä on harvassa..juuri näin V:tä ajatellen ei tarvinnut koskaan pelätä, että toinen viesttittäisi tai käyttäytyisi niin , että paljastuttaisiin.
Eli ei pystynyt kunnolla tutkimaan, kun hutiloi.Liekö sitten sitä lintu hysteriaa..