Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti vääränlaisen sormuksen

Vierailija
15.03.2016 |

Kulta päätti kosia tuossa kolme päivää sitten, ja antoi sormuksen, joka oli aivan vääränlainen. Ensinnäkin, puhuimme alunperin kultaisista sormuksista. Lisäksi toivoin, että sormuksemme olisivat aika simppelit ja samantyyliset. Mutta EI, kun mies päättää ostaa KALEVALAN SORMUKSET MEILLE!! Hopeat olivat enemmän hänen mieleen joten päätti ne hankkia. EI JUMALAUTA kun suututtaa, tollaset ihmeen vinkurakönkyrät sormessako pitäis liikkua julkisesti????

Onko teille ostettu rumia sormuksia? :( Onko muuten käynyt niin ETTEI SINUA AJATELTU YHTÄÄN???

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

n kirjoitti:

Minä ainakin löysin netistä haluamani sormuksen ja näytin miehelle vihjailevasti siitä kuvan. Hän oli sen tilannut ja sillä kosi. Ei olisi uskaltanut edes ostaa minkään muunlaista omine nokkineen, koska tietää, että olen todella tarkka käyttämistäni koruista ja etenkin kihlasormuksesta. Miehelle kävin ostamassa teräksisen sormuksen, kun hää ei noista sormuksista muutenkaan liiemmin välitä.

Olisikohan pitänyt itsekin tehdä samoin... No, vanhoista oppii:) Täältä sainkin tuon vinkin, että yhdessä katsomaan ne sormukset.

Vierailija
62/81 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eestin akka kirjoitti:

Intiassa joukkoraiskatiin viime viikkolla nuori nainen 3-vuotian tyttärensä edessä ja poikavauva kuoli siihen...

Mutta sinä sait jonkun "vitun kalevalan sormuksen." Aika traagista...

Mistään ei saisi valittaa koska Intian joukkoraiskaus ja Afrikan lapset, eiks je? Anna nyt samoin tein tietokoneesi sitä enemmän tarvitseville kun niin ollaan pyhiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulta päätti kosia tuossa kolme päivää sitten, ja antoi sormuksen, joka oli aivan vääränlainen. Ensinnäkin, puhuimme alunperin kultaisista sormuksista. Lisäksi toivoin, että sormuksemme olisivat aika simppelit ja samantyyliset. Mutta EI, kun mies päättää ostaa KALEVALAN SORMUKSET MEILLE!! Hopeat olivat enemmän hänen mieleen joten päätti ne hankkia. EI JUMALAUTA kun suututtaa, tollaset ihmeen vinkurakönkyrät sormessako pitäis liikkua julkisesti????

Onko teille ostettu rumia sormuksia? :( Onko muuten käynyt niin ETTEI SINUA AJATELTU YHTÄÄN???

Puhuitte alunperin kultaisista? Toivoit, että sormuksenne olisivat simppelit ja samantyyliset? Milloin? Kun sovitte, että menette naimisiin? Silloinhan teillä on sormuksissanne todennäköisesti myös väärä kihlapäivä, koska olette olleet kihloissa siitä saakka kun alunperin sovitte menevänne naimisiin.

Tuolla alunperin-ilmauksella tarkoitin sitä, kun noin vuosi sitten puhuimme miehen kanssa että jos joskus menemme naimisiin tai kihloihin, millaiset minä haluan sormuksien olevan. Emme siis silloin sopineet menevämme naimisiin:)

Niin. Millaiset _sinä_ haluat niiden olevan. Sinä, sinä, sinä. Sovitteko oikeasti vai sinä yksin päätit myös miehen puolesta?

Vierailija
64/81 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän prisenssaprovo. Kukahan syrjäytynyt miesrassukka näitä päivästä toiseen rustaa.

Mistä näitä huutelijoita oikein sikiää? Ja minä olen 19-vuotias NUORI NAINEN ja SURUAIKANA

Ai olet joku yli-ikäinen pissis,me jo luultiin että sulla on todellinen ongelma.Ei noin henkisesti kypsymättömän kannata suunnitella vakavaa sitoutumista,heivaa se mies ja vie sormus takaisin kauppaan tai vaikka kanikonttoriin.

Vierailija
65/81 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuitte alunperin kultaisista? Toivoit, että sormuksenne olisivat simppelit ja samantyyliset? Milloin? Kun sovitte, että menette naimisiin? Silloinhan teillä on sormuksissanne todennäköisesti myös väärä kihlapäivä, koska olette olleet kihloissa siitä saakka kun alunperin sovitte menevänne naimisiin.

Tuolla alunperin-ilmauksella tarkoitin sitä, kun noin vuosi sitten puhuimme miehen kanssa että jos joskus menemme naimisiin tai kihloihin, millaiset minä haluan sormuksien olevan. Emme siis silloin sopineet menevämme naimisiin:)

Niin. Millaiset _sinä_ haluat niiden olevan. Sinä, sinä, sinä. Sovitteko oikeasti vai sinä yksin päätit myös miehen puolesta?

ME sovimme, mutta mies näköjään luuli mieleni muuttuneen syystä tuntemattomasta. Aika höpönassu<3

Vierailija
66/81 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän prisenssaprovo. Kukahan syrjäytynyt miesrassukka näitä päivästä toiseen rustaa.

Mistä näitä huutelijoita oikein sikiää? Ja minä olen 19-vuotias NUORI NAINEN ja SURUAIKANA

Ai olet joku yli-ikäinen pissis,me jo luultiin että sulla on todellinen ongelma.Ei noin henkisesti kypsymättömän kannata suunnitella vakavaa sitoutumista,heivaa se mies ja vie sormus takaisin kauppaan tai vaikka kanikonttoriin.

Rakastan miestäni enkä häntä mihinkään vaihda. Muista solvauksistasi en jaksa edes provosoitua:)

Vierailija
67/81 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulis mieleenkään antaa miehen valita kihla- tai vihkisormusta mulle.

Sitten varmaan maksatkin se sormuksesi itse, kuten muutkin ketjun "vaatijat"?

Wtf. Samalla lailla mieskin valitsi omansa jonka minä maksoin. Eikä ollut halpa maku.

Vierailija
68/81 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan miestäni enkä häntä mihinkään vaihda. Muista solvauksistasi en jaksa edes provosoitua:)

Ei se ollut solvausta,ei vain ole oikein aikuisen käytöstä järjestää itkupotkuraivari vääränlaisesta sormuksestaa.Fiksu ihminen keskustelisi asiasta kumppanin kanssa,ei tekisi jotain "minulla on suru-aika"-juttua palstalle.Sain itsekin "väärännäköisen" sormuksen kolmisen vuotta sitten,mutta olin mielissäni siitä,että mies kosi,haluaa sitoutua minuun loppuelämäkseen.Sen pitäisi olla kihlauksessa olennainen pointti,sormuksen voi vaihtaa tai pitää jossain korurasiassa ja käyttää toista sormusta "edustamassa" kihlasormusta(näin itse teen).Hyvin epäkypsää myös kiukutella vääränlaisesta kaulakorusta.Olisi senkin varmaan voinut vaihtaa,jos olisit suhtautunut "huonoon" lahjaan asiallisesti.

Vierailija
69/81 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa, että mies ei ottanut ap:n mielipiteitä yhtään huomioon. Se luonteenpiirre voi tulla ikävästi esiin muissakin asioissa.

Me valittiin sormukset yhdessä pitkään ja hartaasti ja maksettiin puoliksi.

Ehdotan että ap sanot miehelle, että jos sun pitäis katsella sormusta kädessäsi vuosia, niin haluat itse olla valitsemassa sitä. Että palautatte sun sormuksen ja valitsette yhdessä romanttisesti kaupoissa kierrellen uuden (kohtuuhintaisen). Laskette yhteen kummankin hinnan ja maksatte ne puoliksi.

Vierailija
70/81 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän outoa, että mies ei ottanut ap:n mielipiteitä yhtään huomioon. Se luonteenpiirre voi tulla ikävästi esiin muissakin asioissa.

Me valittiin sormukset yhdessä pitkään ja hartaasti ja maksettiin puoliksi.

Ehdotan että ap sanot miehelle, että jos sun pitäis katsella sormusta kädessäsi vuosia, niin haluat itse olla valitsemassa sitä. Että palautatte sun sormuksen ja valitsette yhdessä romanttisesti kaupoissa kierrellen uuden (kohtuuhintaisen). Laskette yhteen kummankin hinnan ja maksatte ne puoliksi.

Tämä oli viisas neuvo :) Noin mäkin olisin halunnut tehdä,mutta ajattelin että mies pahoittaa mielensä,jos hänen valitsemansa sormus ei kelpaa.

Vierailija
71/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän että tää on trolli, mutta mäkin loukkaantuisin miehelle, ja harkitsisin koko liittoa. En sen takia, että menisin naimisiin sormuksen kanssa, vaan koska mies ei selvästi tuntisi minua yhtään (käytän päivittäin kultaisia koruja) ja mies ei myöskään kuuntelisi minua tai arvostaisi mielipidettäni

Vierailija
72/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla toi mies on tehny samantapasesti, osti kultaiset kun hopeisista puhuttiin! Ja timantti puuttui. Vaadin kyllä häntä hankkimaan uuden, tai muuten olisi ero tullut.

Ei kukaan istuta timanttia hopeiseen sormukseen..

Mulla ainakin on pikkutimantteja parisenkymmentä ja yksi isompi kihlasormuksessa. Ja hopeaa on.

Ettei vain olis zirkoneja. Tai sun sormus valkokultaa.

En ole tuo aikaisempi kirjoittaja mutta myös minulla on hopeinen sormus jossa kolme pientä timanttia. Nimenomaan sanoin sille myyjälle, että sormuksen tulee olla hopeinen ja siinä ei saa olla zirkoneita.

Onkohan sinua huijattu...Vaikea on kuvitella, mistä myyjä sinulle sellaisen olisi löytänyt. Hopeisiin ei istutella timantteja. T. vuosiakausia alalla työskennellyt.

Vierailija
73/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormusko se pääasia on?

Ymmärrän hyvin että haluaa sormuksen, käyttökorun, sellaisen josta tykkää.

Vierailija
74/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehet vielä nykypäivänä viitsivät alentua kosintaseremoniaan ja maksamaan sormukset?

Vierailija
75/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin kerran mieheltä erään tietyn korun, hän siis halusi ostaa minulle jonkun ja näytin kuvastosta, että tuo kun oli sitä samaa sarjaa jo ennästäänkin. Ei missään nimessä mitään muuta kuin tuo, tai sitten ei mitään, hintakin oli miehen mielestä edullinen. Syntymäpäivä tuli ja mies antoi pienen rasian ja hävettää vieläkin miten hymy hyytyi rasiaa avatessa... Oli ostanut jonkun aivan käsittämättömän kultaisen perhos-härpäkkeen (kaikki koruni ovat hopeaa ja valkokultaa), joka olisi sopinut paremmin ala-asteikäiselle. Ainoa peruste tähän oli se, että kyllä hän tiesi mitä olin sanonut ja halunnut, mutta kultaseppä ehdotti sitä ja tinkasi hyvän hinnan. Koin itseni kamalaksi ihmiseksi kun suutuin, mutta joku raja siihen ajattelemattomuuteenkin.

Periaatteessa on aina ikäväm, kun joku kysyy lahjatoiveita ja antaa kuitenkin jotain muuta. Pyydän kohtuuhitaisia tai halpoja lahjoja, koska yhdellä lähiomaisella on rahapula. Mutta en saa niitä vaan muita lahjoja. On silti kivaa, että joku muistaa. Mutta miksi kysyä, jos ei ole aikomustakaan noudattaa toivomuksia?

Vierailija
76/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen osti väärää lenkkimakkaraa, mutta keskustelujen kautta päätettiin jatkaa yhdessä. 

Vierailija
77/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 ja moneskohan kerta samalla aloituksella?

Vierailija
78/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm tämähän olisikin kätevä tapa vielä viimemetreillä karsia ne piiloprinsessaharhoistakin kärsivät kumppaniehdokkaat pois. Ostaa vain mahdollisimman ruman kihlasormuksen ja katsoo, miten neiti kimpoilee. Jos osaa suhtautua tilanteeseen asiallisesti ja järkevästi niin on selvästi vaimomatkua, jos taas päätyy aaveelle kirjoittelemaan SURUAIKA YÄH BYÄH-viestejä niin kihlauksen kannattanee purkaa saman tien.

Sormusta on tarkoitus pitää sormessa monta vuotta. Miksi sen pitäisi olla vastenmielinen? Kuinka moni mies haluaa kulkea kadulla pipossa, jonka vitsikäs teksti ällöttää häntä? Tai käyttää tyhmännäköistä rannekelloa, jonka joku osti hänelle, vaikka mies oli toivonut muuta lahjaa?

Vierailija
79/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat Kalevalan sormukset, ap?

Vierailija
80/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin tuossa tilanteessa korjaavani virheeni ja lähtisin nopeasti vaihtamaan sormusta. Harkitsisin todella tarkkaan millaisen sormuksen nainen haluaa ja paneutuisin asiaan perinpohjin. Tähän kaikkeen menisi arviolta noin 80 vuotta. Kuolinvuoteella nainen olisi ylpeä miehestään kun hän on valitsemassa täydellistä sormusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän