Mies osti vääränlaisen sormuksen
Kulta päätti kosia tuossa kolme päivää sitten, ja antoi sormuksen, joka oli aivan vääränlainen. Ensinnäkin, puhuimme alunperin kultaisista sormuksista. Lisäksi toivoin, että sormuksemme olisivat aika simppelit ja samantyyliset. Mutta EI, kun mies päättää ostaa KALEVALAN SORMUKSET MEILLE!! Hopeat olivat enemmän hänen mieleen joten päätti ne hankkia. EI JUMALAUTA kun suututtaa, tollaset ihmeen vinkurakönkyrät sormessako pitäis liikkua julkisesti????
Onko teille ostettu rumia sormuksia? :( Onko muuten käynyt niin ETTEI SINUA AJATELTU YHTÄÄN???
Kommentit (81)
Kuinka paljon sä ajattelit miehen toiveita kun halusit simppelit ja samantyyliset?
Mulla toi mies on tehny samantapasesti, osti kultaiset kun hopeisista puhuttiin! Ja timantti puuttui. Vaadin kyllä häntä hankkimaan uuden, tai muuten olisi ero tullut.
Sano sille että kaunis ajatus mutta voinhan vaihtaa omani mieleisempään.
Mun mies kosi mua niin ex tempore ettei todellakaan ollut sormuksia hankittuna. Kihlauskin oli niin lyhyt ettei tilatut sormukset ehtineet saapua vihkipäiväksi. :D
Eikä asia haitannut mua. En mä sormuksen kanssa naimisiin mennyt vaan sen rakkaan miehen.
Onkohan tuo mies sittenkään oikea kumppani sinulle? Harkitse nyt vielä ja heitä se kalevalapaska roskiin. Osta itsellesi juuri sellainen sormus kuin haluat. Sinulla on oikeus olla onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Painu vittuun ap.
Olipa hirveä kommentti, toivottavasti peset heti paikalla suusi saippualle! Yök, miten noin sivistymättömiä ihmisiä voi olla olemassa!!
Trolli? Ei kai kukaan oikeasti suutu jostain sormuksesta... :D sen voi aina vaihtaa tai palauttaa, no big deal girlfriend
Vierailija kirjoitti:
Mulla toi mies on tehny samantapasesti, osti kultaiset kun hopeisista puhuttiin! Ja timantti puuttui. Vaadin kyllä häntä hankkimaan uuden, tai muuten olisi ero tullut.
Ei kukaan istuta timanttia hopeiseen sormukseen..
kihlat sössitty kirjoitti:
Onkohan tuo mies sittenkään oikea kumppani sinulle? Harkitse nyt vielä ja heitä se kalevalapaska roskiin. Osta itsellesi juuri sellainen sormus kuin haluat. Sinulla on oikeus olla onnellinen.
No en kyllä tiedä, itkettää niin kamalasti. Hänen pitäisi tietää, etten pidä Kalevalasta, kun kerrankin hän osti minulle sydän-kaulakorun niin en ole sitä käyttänyt KERTAAKAAN!!
Vierailija kirjoitti:
Sano sille että kaunis ajatus mutta voinhan vaihtaa omani mieleisempään.
Kiitos ajatuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva sormuksesta
Siis mulla on suruaika, mietin täällä suhteemme kohtaloa ja sinä puhut kuvista? Ja mulla on niin paljon turvotusta sormissa niin en viitsi laittaa kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin on pikkutimantteja parisenkymmentä ja yksi isompi kihlasormuksessa. Ja hopeaa on.
Päivän prisenssaprovo. Kukahan syrjäytynyt miesrassukka näitä päivästä toiseen rustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin on pikkutimantteja parisenkymmentä ja yksi isompi kihlasormuksessa. Ja hopeaa on.
Ettei vain olis zirkoneja. Tai sun sormus valkokultaa.
Vierailija kirjoitti:
Päivän prisenssaprovo. Kukahan syrjäytynyt miesrassukka näitä päivästä toiseen rustaa.
Mistä näitä huutelijoita oikein sikiää? Ja minä olen 19-vuotias NUORI NAINEN ja SURUAIKANA
Pyysin kerran mieheltä erään tietyn korun, hän siis halusi ostaa minulle jonkun ja näytin kuvastosta, että tuo kun oli sitä samaa sarjaa jo ennästäänkin. Ei missään nimessä mitään muuta kuin tuo, tai sitten ei mitään, hintakin oli miehen mielestä edullinen. Syntymäpäivä tuli ja mies antoi pienen rasian ja hävettää vieläkin miten hymy hyytyi rasiaa avatessa... Oli ostanut jonkun aivan käsittämättömän kultaisen perhos-härpäkkeen (kaikki koruni ovat hopeaa ja valkokultaa), joka olisi sopinut paremmin ala-asteikäiselle. Ainoa peruste tähän oli se, että kyllä hän tiesi mitä olin sanonut ja halunnut, mutta kultaseppä ehdotti sitä ja tinkasi hyvän hinnan. Koin itseni kamalaksi ihmiseksi kun suutuin, mutta joku raja siihen ajattelemattomuuteenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vain olis zirkoneja. Tai sun sormus valkokultaa.
En ole tuo aikaisempi kirjoittaja mutta myös minulla on hopeinen sormus jossa kolme pientä timanttia. Nimenomaan sanoin sille myyjälle, että sormuksen tulee olla hopeinen ja siinä ei saa olla zirkoneita.
Sormusko se pääasia on?