Olet sairaalassa kuukauden. Saat valita 90-luvun suosikkisarjoista neljä, joiden kaikki tuotantokaudet joudut katsomaan. Mitkä valitset?
Isojen poikien leikit
Blossom
Koti kuntoon
Teho-osasto
Villi pohjola
Saved by the bell
Niin sanottu elämäni (My so-called life)
Dawson's Creek
Ally McBeal
Murhasta tuli totta
Xena
The Drew Carey Show
Buffy vampyyrintappaja
Seinfeld
Aikahyppy
Perhelääkäri
Bumtsibum
Blondi tuli taloon
Melrose Place
Napakymppi
Hulluna sinuun
Tohtori tuli kaupunkiin
Dynastia
Kaikki rakastavat Raymondia
Passi ja hammasharja
Chicagon lääkärit
Rimakauhua ja rakkautta
Koira haudattuna
Ruusun aika
Rooman sheriffi
Samaa sukua, eri maata
Metsolat
..vai joku muu, mikä?
Kommentit (91)
Metsolat, Hovimäki, Dawsons creek, sinkkuelämää
Hemmetin ap kun menit noita 1990-luvun sarjoja listaamaan. 😬😀
Tuolloin oli paljon hyviä sarjoja nyt mä sitten haluaisin nähdä tuoltakin listalta lähestulkoon kaikki sarjat. Osa mulla on kyllä dvd-bokseina mutta suurinta osaa ei.
Nykyisistä sarjoista lähestulkoon mikään ei vedä vertoja noille listan sarjoille.
Murhasta tuli totta
Aikahyppy
Tohtori tuli kaupunkiin
Salaiset kansiot (tämä on se joku muu, mikä?)
Vierailija kirjoitti:
Hemmetin ap kun menit noita 1990-luvun sarjoja listaamaan. 😬😀
Tuolloin oli paljon hyviä sarjoja nyt mä sitten haluaisin nähdä tuoltakin listalta lähestulkoon kaikki sarjat. Osa mulla on kyllä dvd-bokseina mutta suurinta osaa ei.
Nykyisistä sarjoista lähestulkoon mikään ei vedä vertoja noille listan sarjoille.
Ihan samalla lailla parinkymmenen vuoden päästä muistellaan tän hetkisiä sarjoja, Walking Deadia jamuita, ja sanotaan, että "kyllä silloin tehtiin hyvää tv:tä toisin kuin nykyään" :)
Sama musiikissa. Huvittaa, kun nykyään moni ylistää ysäridiskoa, silloin sitä pidettiin yleisesti ihan tusinatavarana ja kertakäyttörenkutuksina, ja ylistettiin 60-70-luvun musaa.
Vierailija kirjoitti:
Tv on kuitenkin rikki/kymmenien potilaiden yhteiskäytössä. Katson siis salkkareita ja uutisia, emmentaalia ja jotain. Tai olen katsomatta.
Mä olin melkein 2 viikkoa sairaalassa tammikuussa ja katsoin tabletilta tv-sarjoja :) Jumalattoman tylsää siellä ilman sitä olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan ykköseltä tullutta brittisarjaa, jossa oli nainen ja mies ja toinen oli ihmissusi? Sitä ihmissutta pidettiin kellarissa tms kahleissa. Mikä sarjan nimi oli?
Olisko toi. Naarassusi oli kai suomenkielinen nimi.
Joo kiitos!
Villi Pohjola
Bel-Airin Prinssi
Pokka pitää
Hamish MacBeth
Aarteenmetsästäjä
Les Filles de Caleb
Dexter's Lab
Simpsonit, Twin Peaks, My so-called life koska en ole nähnyt sitä, ja ehkä Melrose Place. Teho-osasto vois muuten olla, mutta sairaalassa sairaana makoillessa en varmaan haluaisi katsoa sairaalajuttuja.
Nyt tuli ikävä näitä sarjoja. Löytyykö esim. Teho-osastoa tai Beverly Hillsiä Netflixistä tai Viaplaylta?
Vierailija kirjoitti:
Teho-osasto, Tohtori tuli kaupunkiin, Puhtaat valkeat lakanat ja Buffy. Sitten kun pääsisin kotiin katsoisin Netflixistä Siskoni on noita ja omasta DVD-boxista Tähtiportin.
Netflixissä ei oo enää siskoni on noitaa. :( Mutta Buffy on. :)
Frendit, Teho-Osasto, X-files ja Ally McBeal
Pitäisköhän... :)
Joku scifisarja eli Babylon 5
Joku aivot narikkaan - sarja eli Buffy - vampyyrin tappaja
Joku komediasarja eli Frasier (tai frendit)
Joku bonus-sarja eli vaikka X-files.
Tuskin näitä kaikkia kerkiäisi katsomaan kuukaudessa mutta mitä väliä, olisi toipilasajaksikin katsomista :)
Melrose place, ruusun aika, samaa sukua eri maata ja napakymppi suomalaiset on hyvää viihdettä ja itsellä kyllä ruusun aika dvd,llä ei kyllä kun yksi kausi . Blondi tuli taloonkin on mut se tosi pitkäveteinen, mutta ei todellakaan mikään huono sarja
Vierailija kirjoitti:
Tv on kuitenkin rikki/kymmenien potilaiden yhteiskäytössä. Katson siis salkkareita ja uutisia, emmentaalia ja jotain. Tai olen katsomatta.
Kai liki jokaisella nykyään löytyy läppäri, jolta saa katsottua mitä ikinä itse haluaa?
Minä olin syksyllä jonkun aikaa sairaalassa ja tuli katsottua Areenasta jotain todella hyvää australialaista sarjaa, jota näytettiin vain Areenassa. Kotona sitten loput jaksot, joita en sairaalassa ehtinyt.
Jos ysärisarjoista pitäisi valita, ehkä Ally, mutta sitäkin parempi oli Oikeus ja kohtuus. En muista mitä suosikkejani silloin näkyi, mutta englantilaisia sarjoja hakisin googlen avulla. Ne yleensä kestää sen toisen katsomiskerran, kun juonessa on vähän syvyyttäkin.
Lovejoy , Poliisikoira Rex,
Rooman sheriffi, Chigago Hope
Vierailija kirjoitti:
Isojen poikien leikit
Blossom
Koti kuntoon
Teho-osasto
Villi pohjola
Saved by the bell
Niin sanottu elämäni (My so-called life)
Dawson's Creek
Ally McBeal
Murhasta tuli totta
Xena
The Drew Carey Show
Buffy vampyyrintappaja
Seinfeld
Aikahyppy
Perhelääkäri
Bumtsibum
Blondi tuli taloon
Melrose Place
Napakymppi
Hulluna sinuun
Tohtori tuli kaupunkiin
Dynastia
Kaikki rakastavat Raymondia
Passi ja hammasharja
Chicagon lääkärit
Rimakauhua ja rakkautta
Koira haudattuna
Ruusun aika
Rooman sheriffi
Samaa sukua, eri maata
Metsolat..vai joku muu, mikä?
SALAISET KANSIOT! Myös Tohtori tuli kaupunkiin, Blondi tuli taloon ja Teho-osasto. Apua, mitä sarjoja!
Hynttyyt yhteen
Metsolat
Rankkareita ja mustiasukkia
Teho-osasti
Star Trek NG, Aikahyppy, Babylon 5, ja jos loppuisi kesken, niin Teho-osasto lisäksi.
Salaiset Kansiot
Dawson Creek
Zena
Buffy vampyyrintappaja
Buffyn, Babylon 5:n, Frendit ja ehkä nostalgian takia My so-called life. Twin Peaksin olen nähnyt liian monta kertaa ja X-Filesiakin 2 kertaa läpi riitti.