oma ammattisi ja palkka...
itsellä sos.alan amk- tutkinto, peruspalkka n. 1600¿.
Kommentit (22)
kaikenmaailman siäthän tekevät palkoista monilla jopa kaksinkertaisia.
Mun miehen peruspalkka on kai 200 euroa, myyntityö..
..ja kyllä v***ttaa kun omaa koulutusta vastaavaa työtä ei löydy kohtuullisten kulkumatkojen päästä.
Oletko laskenut tarkkaan, että sun ei kannata ottaa koulutustasi vastaavaa työtä?
...niin koulutukseltani kuin ammatiltanikin.
Brutto 2100¿ ja nettoa n.2200-2500¿. Tällä alalla eletään siis lisillä.
Restonomin työtä (esim. ravintola-alan esimies -hommia) löytyis pääkaupunkiseudulta pilvin pimein. Olinkin alan töissä ennen muuttoa " maalle" miehen perässä. 60 km ois matkaa, työmatkoihin menis aikaa2-3 tuntia päivässä ja pienen lapsen kanssa ei houkuttele :(
Kätilö oli hokannut koulutukseni idean. Kätilöllä on kätilön koulutus ja työskentelee kätilönä. Itse olen sosionomi ja voin työskennellä esim. lastentarhaopettajana, eskariopena, jopa vanhainkodin johtajana, päiväkodin johtajana, pph- ohjaajana, virikeohjaajana, mitähän vielä keksin... Siksi kysyin muiden ammattia, itselläni koulutus kertoo enemmän.... Töissä olen siis ollut eskariopena, virikeohjaajana ja kotikuntoutusohjaajana. Menikö 17 jakeluun???? Ja palkka tosiaan tuo paskaset 1600¿ ollut molemmissa...
vai on paperilla kovat palkat... ei jumalauta...
2300 brutto. ei lisiä, päivätyö.
Ja ihan apinan raivolla saa painaa kun porukka on minimissä.
Se on vaan niin että on haukuttu väärää puuta.
Vuorotyöläiset tienaa enempi mutta rankka on 3-vuorotyökin. Vaikka ois kuinka tasainen kierto. En suostuis vuoroon.
Kolme perustutkintoa ja lukio koulutuksena.
koulutus pysyisi edelleen samana. Eli mitäpä se koulutus mitään enempää kertoo sen hetken työ-/palkkatilanteesta.
Vierailija:
Kätilö oli hokannut koulutukseni idean. Kätilöllä on kätilön koulutus ja työskentelee kätilönä. Itse olen sosionomi ja voin työskennellä esim. lastentarhaopettajana, eskariopena, jopa vanhainkodin johtajana, päiväkodin johtajana, pph- ohjaajana, virikeohjaajana, mitähän vielä keksin... Siksi kysyin muiden ammattia, itselläni koulutus kertoo enemmän.... Töissä olen siis ollut eskariopena, virikeohjaajana ja kotikuntoutusohjaajana. Menikö 17 jakeluun???? Ja palkka tosiaan tuo paskaset 1600¿ ollut molemmissa...
Mitä teet ja jos uskallat paljastaa, niin missä olet töissä tai mihin sijoitutte noin yleensä?
jälkeen 2515 ¿/kk. taitaa olla jo 3.ikälisäkin tuossa... Peruspalkka olisi varmaan jotakin 1900¿ tietämissä....
Missä siivoat kun palkkasi on noinkin hyvä? Onko pitkä kokemus?
Vierailija:
...niin koulutukseltani kuin ammatiltanikin.
Brutto 2100¿ ja nettoa n.2200-2500¿. Tällä alalla eletään siis lisillä.
Kun nettopalkka on isompi kuin brutto?
t:kotiäiti, 452 ¿ netto
Oiskohan se kätilö tarkoittanut että sen 2100e brutto on peruspalkka ilman lisiä ja neton merkkasi sitten lisien kera josta on verot pois. Mut täytyy sanoa että hyvät on hänellä lisät ja peruspalkkakin verrattuna monen muun kaupungin työntekijään. Mulla brutto 1900e+lisät ihan max 500e ja siinä sit olen pyhiä ja öitä töissä hullunaan. Että ei meillä hoitajat tienaa :((( Mutta pikkukaupunkien tulot on tosiaan pienemmät kun esim Hesan seudulla. Mutta eipä noi asumiskustannuksetkaan ole niin suuria kun Hesassa.
t.sairaanhoitaja 9v työkokemuksella
Ihan mielenkiinnosta kyselen paljonko saman alan palkat Suomessa???
925 e/kk netto; osa-aika.