Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:( Miksi te olette niin helvetin ilkeitä ?

En ymmärrä
14.03.2016 |

Miksi te olette niin helvetin ilkeitä?
Lähes joka ketjussa haukutaan muita, ulkonäön tai sisustuksen tai kasvatuksen tai tapojen tai vaatetuksen tai tai tai..listaa voi jatkaa loputtomiin.

En mä oo kauaa palstaillut mut alkaa ahdistaa kun kaikki on noin karmean ilkeitä ja pahantuulisia, mollaatte kaikkea mikä pikkasen eroaa omasta elämästä.

Ja joo, pelkkä netti eikä pidä ottaa vakavasti mut huomaatteko sitä edes itse kuinka negatiivisia olette? Eikö teille oikeasti ole kukaan opettanut ettei toisia saa haukkua tai kiusata? Mitä te opetatte lapsillenne?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Hirveitä ilkeitä ihmisiä.

Kateuttako? Surullista.

Vierailija
2/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuletellaan omia tunteita tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siks en ole enää täällä, paitsi joskus. ja kun kirjoittelen harmaana, voin kirjoitella eri nimimerkeillä..

älä huoli, kyllä tähän tottuu. Jos joku vastaa sulle ilkeesti vastaa yhtä ilkeesti takas. Niin mä teen.

Vierailija
4/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma vihaa kaikkea ja kaikkia. Tämä palsta toimi näppäränä pienoismallina tavallisesta suomalaisesta keski-ikäisestä naisesta.

Vierailija
5/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkälaista paskaa se teidän elämä oikein on kun pitää netissä riehua? Olisko paikallaan tehdä jotain ettei olis tuollaisia purkamattomia aggressioita ja jatkuvaa vittuilun tarvetta? Kysyin vain

Vierailija
6/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itsellä on huono ja epävarma olo , niin täällä voi purkaa sen haukkumalla mitä vain kohdetta nyt pienessä päässään keksii...jos ihminen tykkää itsestään ja on tasapainossa ei ole tarvetta haukkua muita mitä ihmeellisimmistä asioista..

Vierailija
7/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritiikkiä saa antaa, mutta suora mollaaminen tai mielipiteen takia itse ihmistä vastaan hyökkääminen on täällä arkipäivää. Surullista, mut ei kai ihmiset tajua ajatella, miltä ne sanat toisesta tuntuu.

Vierailija
8/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö eiköhän rehelliset kommentit kuitenkin ole parempia ?!

Vierailija
9/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette tollasia helvetin ruikuttajia, miten kukaan ihminen jaksaa teidän seuraa? Ei ole helppoa teillä elämä jos elämä on pilalla jos joku sanoo netissä ikävästi..

Vierailija
10/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisitteko vitun paskaämmät mennä ihan vaan itseenne ja miettiä ihan itse sitä että miten voisitte omaa käytöstänne parantaa, eikä tulla aina syyttelemään siitä että kaikki muut on niin ilkeitä! Oikein menkkakipuisia raivottaria koko sakki!

Vierailija
11/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan olon purkua ja tyytymättömyyttä omaan elämään. "Se mitä sanot muista kertoo eniten sinusta itsestäsi."

Vierailija
12/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö eiköhän rehelliset kommentit kuitenkin ole parempia ?!

Ilmeisesti sulle ei sitten opetettu käytöstapoja? Mee sit ihmeessä livenäkin haukkumaan se pomon vaimo kesäjuhlissa kun pidät sitä rumana, kyllähän rehellisyys maan perii?

Vierailija
13/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en tykkää omenoista vaan päärynöistä. Sinä ehkä tykkäät omenoista, mutta et päärynöistä. Naapurin Liisa ei tykkää omenoista eikä päärynöistä. Kerhon Jaana taas tykkää molemmista.

Kuka tässä oli nyt ilkeä ja ketä kohtaan?

Vierailija
14/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkälaista paskaa se teidän elämä oikein on kun pitää netissä riehua? Olisko paikallaan tehdä jotain ettei olis tuollaisia purkamattomia aggressioita ja jatkuvaa vittuilun tarvetta? Kysyin vain

Kappas, osaathän sinäkin. Ihan nätisti vastasin ja heti tuli laidallinen.

Vierailija
15/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanon että piirretyt kulmakarvat ovat luonnottoman ja kammottavan näköiset, niin sekö tekee minusta ilkeän?

Vierailija
16/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä mennä suollekin huutamaan, karhun kanssa kilpaa! :D

No joo, olen mäkin joskus vuosia sitten ilkeillyt. Oli niin paha olla silloin itsellä..

Vierailija
17/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitä? Olen koittanut muuttua enkeliksi (oikeesti!!) mutta tässä sitä vain ollaan. Harmittaahan se itseäkin. Oon kyllä terapiassa.

Vierailija
18/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voisitteko vitun paskaämmät mennä ihan vaan itseenne ja miettiä ihan itse sitä että miten voisitte omaa käytöstänne parantaa, eikä tulla aina syyttelemään siitä että kaikki muut on niin ilkeitä! Oikein menkkakipuisia raivottaria koko sakki!

Uu, sä saat varmaan tosi usein pesää..

Vierailija
19/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kertokaa nyt mikä se pistää vittuilemaan toiselle? Mikä siinä omassa elämässä on niin kauheaa että täytyy muille päätä aukoa jatkuvasti? Miksei vitutuksen aiheelle voi tehdä mitään muuta kuin viisastella täällä?

Luulis että itsellekin tulee parempi olo jos ei koko ajan ole kyrpä otsassa ;)

Vierailija
20/71 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävimpiä koskaan olivat kommentit sen 3-vuotiaan hukkuneen tytön kuolemaa käsittelevissä ketjuissa. En toivu siitä ikinä, eläissäni en olisi voinut uskoa sellaiseen tilanteeseen suhtauduttavan niin. Jos joku ei lukenut, niin viesteissä oli mm. ilmoitus siitä, että kirjoittaja haluaisi hyväksikäyttää tytön ruumista. Sekä lukemattomia vitsejä, ilkkumisia ja halventavia kommentteja. Se oli ihan helvetin vastenmielistä ja en voi kuin toivoa, ettei kukaan läheinen nähnyt niitä viestejä, eivät varmasti häviäisi mielestä koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan