Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset joita ei haittaa vaikka mies on varattu tai vaikka näette tämän oman naisen kanssa, ei sekään estä teitä iskemästä. Miksi?

Vierailija
04.10.2016 |

Miltä varatun miehen huomio saa olonne tuntumaan ja miksi toimitte näin?

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetteko olevanne jotenkin parempia kuin miehen silloinen tyttöystävä?

Vierailija
2/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kun ne teidän varatut miehet on sinkkunaisten perässä vonkaamassa. On sulle toki varmaan huojentavaa ajatella, että menisi noin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, kun ne teidän varatut miehet on sinkkunaisten perässä vonkaamassa. On sulle toki varmaan huojentavaa ajatella, että menisi noin päin.

En tietenkään ajattele etteikö miehet vonkaisi naista. Olen itsekin sinkku. En siis ole missään "vaimon" asemassa. Puhun nyt naisista joita ei kiinnosta minkälainen parisuhdetilanne miehillä on.

Vierailija
4/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä saan katsoa. Vai keltä pyydän luvan?

Vierailija
5/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun ongelmani kenenkään parisuhteet. Miksi sitä pitäisi miettiä?

Vierailija
6/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko samaa mieltä, kun sinun kumppaniasi joku iskee?

Vierailija
7/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde tieten tahtoen iskemään varattua, mutta jos varattu iskee minua, onko se mun ongelmani? En kuitenkaan halua sitä miestä omakseni, miksi en voisi vähän lainata, jos vaimo ei saa ikinä tietää?

Vierailija
8/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kunnolla ihastuu (siis molemmat osapuolet) niin aiemmat sitoumukset on pelkkä hidaste.

Vierailija
9/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole se, jota lainasit, mutta kyllä vastuu parisuhteesta on sillä parisuhteessa olevalla. Eli jos joku iskisi miestäni, olisi mieheni vastuulla pitää homma asiallisena.

Vierailija
10/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jokainen sotkee omat asiansa.

Vierailija
11/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tälläisiä vielä ite tavannut, mutta ei vittu jos toi on totta... Että joku menee iskemään varattua, joka on vielä oman kumppaninssa seurassa!

Vierailija
12/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne varatut miehet tekevät sen aloitteen ihan selkeästi, ei näytä olevan edes vaikeaa. Olen ollut tietämättäni nuorena toinen nainen ja minä en ollut se, joka aloitteen teki, vaan kihloissa oleva mies. En olisi miehen kelkkaan lähtenyt jos olisin asian tiennyt ja siksi itsevarmasta ja supliikista miehestä kiinnostuinkin aina seurusteluun saakka. Nyt käännät siis sen syyttävän sormen ihan sinne miehiin päin vain. Ei varattuja miehiä oteta elleivät he otettavissa olisi.

Vierailija
13/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se varattu mies sattuu olemaan superkomea, varakas jne, niin kyllä mä silloin sitä yritän, vaikka siis mies olisi varattu. Se mies kuitenkin luultavasti valitsee mut, koska ne naiset ovat erittäin harvassa, ketkä mua vastaan pystyvät kilpailemaan. Turhaa kai se on tällä palstalla sanoa, mutta olen hoikka, pitkäsäärinen, mallinmittainen, hyväkroppainen. Mulla on hyvä peppu, isot rinnat, kauniit kasvot ja selkään asti ulottuvat pitkät, kauniit hiukset. Voitan siis aivan helposti lähes kaikki naiset, eikä niillä ole mitään mahdollisuuksia kilpailla samoista miehistä, kuin mistä minä olen kiinnostunut. Tosin, en ole kiinnostunut kun vain pitkistä, eli yli 185 cm, mieluiten yli 190 cm, komeista, raamikkaista, lihaksikkaista, hyvin "varustelluista" ja hyvin tienaavista miehistä.

N22

Vierailija
14/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan empatiaksi ja moraaliksi. Niiden puute heijastaa itsekästä, omaa etu tavoittelevaa luonnetta, joka on yhteisöllisessä elämänmuodossa negatiivinen piirre:

Miksi minun pitäisi auttaa heikompiosaisia, minulla on omat ongelmani?

Miksi minun pitäisi käydä töissä, pärjään yhteiskunnan tuilla?

Yhteisö pystyy kantamaan vain rajatun määrän itsekkäästi, yhteisön hyväksi toimimattomia jäseniä. Liian monta ja se ei enää pysy kasassa.

Yhteisön kannalta on parempi, että sen jäsenet ovat moraalisia, empaattisia toimijoita, jotka osaavat ottaa muut huomioon ja käyttäytyä sen mukaisesti.

Sinä voit olla yksi näistä itsekkäistä, vain omaa etuasi tavoittelevista ihmisistä, mutta tässä pähkinänkuoressa se, miksi sinun pitäisi miettiä tällaista asiaa.

M45

Vierailija
15/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti maailma on muuttunut kun nämä some-turkit ja muut sekopää kerjää huomiota.Tuskin he oikeasti tekisivät mitään toisen miehen kanssa.Se on vaan kovaa kun joku julkkis-Danny-setä kehuu tekoripsiä,tekotissejä ja törröhuulia.

Jotenkin se,että nämä uimapukuja persrvakoon repijät on saaneet sen huomion hakemisen siirtymään joka paikkaan.

Päiväkodin tädit kiehnää lasten isien kimpussa ja kaupan myyjät räksyttää ripsiään.

Vierailija
16/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle vastasit, mutta ajatus siitä, että joku nainen alkaisi iskemään miestäni, olisi kutkuttava! Ihan oikeasti seuraisin sitä leikkiä huvittuneena ja poppareita syöden. :D En ole pätkääkään mustasukkainen nainen ja olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta, joten olisi vain ja ainoastaan mielenkiintoista seurata miten tilanne etenisi ja jos nainen minua paremmaksi osoittautuisi, niin toki antaisin mieheni hänelle. Olisi kiva seurata rauhallisen insinöörimieheni, kolmen lapsen isän ja itsestään hyvin tarkan miehen tekoja. N42

Vierailija
17/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin ennemmin että miksi ei?

Vierailija
18/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se varattu mies sattuu olemaan superkomea, varakas jne, niin kyllä mä silloin sitä yritän, vaikka siis mies olisi varattu. Se mies kuitenkin luultavasti valitsee mut, koska ne naiset ovat erittäin harvassa, ketkä mua vastaan pystyvät kilpailemaan. Turhaa kai se on tällä palstalla sanoa, mutta olen hoikka, pitkäsäärinen, mallinmittainen, hyväkroppainen. Mulla on hyvä peppu, isot rinnat, kauniit kasvot ja selkään asti ulottuvat pitkät, kauniit hiukset. Voitan siis aivan helposti lähes kaikki naiset, eikä niillä ole mitään mahdollisuuksia kilpailla samoista miehistä, kuin mistä minä olen kiinnostunut. Tosin, en ole kiinnostunut kun vain pitkistä, eli yli 185 cm, mieluiten yli 190 cm, komeista, raamikkaista, lihaksikkaista, hyvin "varustelluista" ja hyvin tienaavista miehistä.

N22

Tällä asenteella Suomi lähtisi varmasti nousuun, tällaista asennetta muillekin!! Oikeasti tarkoitan sitä, itsevarmuus ja tietty röyhkeys on aina hyväksi, niin naisille kuin miehillekin. Luimistelemalla ei saavuta ikinä mitään, itsevarmuudella taas kaikki ovet ovat auki. N42

Vierailija
19/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sillä ole kumppania eikä tule olemaan.

Vierailija
20/130 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan säännöllisesti seksiä ja vietän muutenkin aikaa varatun miehen kanssa.

Hän on mies, johon olin joskus todella rakastunut ja meillä oli pitkähkö, ihana romanssi joka loppui.

Nykyään hän seurustelee, mutta ottaa itse tasaisin väliajoin yhteyttä ja haluaa nähdä, joten nähdään (meillä on edelleen ihanaa yhdessä ja kemia valtava).

Itse en ole ikinä "eromme" jälkeen tuohon mieheen ottanut yhteyttä, joten en "vonkaa" ketään, vaan lähden mukaan kun toinen ehdottaa.

Sama homma oli aiemmin yhden eksän kanssa, joka alkoi eromme jälkeen seurustella ja meni kihloihinkin.

Silti mies otti aina yhteyttä minuun ja halusi nähdä (ja harrastaa seksiä), ottaa yhä nykyäänkin (enää en vaan itse halua nähdä, joten ei nähdä).

Ei mua kiihota varatut, mutta jos mies on hyväksi todettu ja kemiat natsaa, seksi on taivaallista, niin tottakai mä miehen ehdotteluihin "suostun" eikä kiinnosta hänen parisuhdestatus.

Paino tuolla "jos mies on hyväksi todettu", eli harrastan seksiä vain sellaisen varatun miehen kanssa, jonka kanssa on tutustuttu ja pantu jo ennen kuin mies alkoi seurustelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan