:( Miksi te olette niin helvetin ilkeitä ?
Miksi te olette niin helvetin ilkeitä?
Lähes joka ketjussa haukutaan muita, ulkonäön tai sisustuksen tai kasvatuksen tai tapojen tai vaatetuksen tai tai tai..listaa voi jatkaa loputtomiin.
En mä oo kauaa palstaillut mut alkaa ahdistaa kun kaikki on noin karmean ilkeitä ja pahantuulisia, mollaatte kaikkea mikä pikkasen eroaa omasta elämästä.
Ja joo, pelkkä netti eikä pidä ottaa vakavasti mut huomaatteko sitä edes itse kuinka negatiivisia olette? Eikö teille oikeasti ole kukaan opettanut ettei toisia saa haukkua tai kiusata? Mitä te opetatte lapsillenne?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
No, kertokaa nyt mikä se pistää vittuilemaan toiselle? Mikä siinä omassa elämässä on niin kauheaa että täytyy muille päätä aukoa jatkuvasti? Miksei vitutuksen aiheelle voi tehdä mitään muuta kuin viisastella täällä?
Luulis että itsellekin tulee parempi olo jos ei koko ajan ole kyrpä otsassa ;)
Mielestäni kiroileminen ja alatyylinen kieli ovat erittäin aggressiivista käytöstä. Lukeudut siis itse näihin netissä kasvottomina riehujiin. Millaisia tapoja opetat lapsillesi? Käytkö pomolle huutamassa kirosanoja päin naamaa
Vierailija kirjoitti:
Jos sanon että piirretyt kulmakarvat ovat luonnottoman ja kammottavan näköiset, niin sekö tekee minusta ilkeän?
Tekee.
Älä ota palstan juttuja henkilökohtaisesti lapsihyvä! Jos et osaa suhtautua muiden kirjoituksiin rauhallisesti ja suuttumatta, niin tämä paikka ei ole sinua varten. Suodata paska pois, keskity asiaan ja älä avaa joka ikistä viestiä - niin voit löytää jutuista asiallisia vastauksia. Olen ollut palstalla enemmän tai vähemmän 15 vuotta ja harvoin pulttaan mistään täällä, rullaan vain asiattomat näkymättömiin ja jatkan selailua.
Ihmisiltä puuttuu nykyään sydämen sivistys;empaattisuus ja inhimillisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kertokaa nyt mikä se pistää vittuilemaan toiselle? Mikä siinä omassa elämässä on niin kauheaa että täytyy muille päätä aukoa jatkuvasti? Miksei vitutuksen aiheelle voi tehdä mitään muuta kuin viisastella täällä?
Luulis että itsellekin tulee parempi olo jos ei koko ajan ole kyrpä otsassa ;)Mielestäni kiroileminen ja alatyylinen kieli ovat erittäin aggressiivista käytöstä. Lukeudut siis itse näihin netissä kasvottomina riehujiin. Millaisia tapoja opetat lapsillesi? Käytkö pomolle huutamassa kirosanoja päin naamaa
Hahahah saanko nauraa, hei, se on sun mielipide ja olet siihen oikeutettu. Mutta se oletko oikeassa ja pystytkö tämän perusteella vetämään mitään johtopäätöksiä minusta, on asia erikseen. Vastaus kuuluu, et pysty. Joten ole mitä mieltä haluat, ei kiinnosta minua !
Vierailija kirjoitti:
Mamma vihaa kaikkea ja kaikkia. Tämä palsta toimi näppäränä pienoismallina tavallisesta suomalaisesta keski-ikäisestä naisesta.
keski-äkäisestä naisesta....
eheheh eheh ehhehehheaahahhhaaaahhaahahahaaaaa...
Minä vastaan ilkeästi, jos ajattelen aiheen olevan provo. Myös silloin, kun joku on oikeasti ilkeä, vastenmielinen ihmisp#ska, saa juuri sitä mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Luulis että itsellekin tulee parempi olo jos ei koko ajan ole kyrpä otsassa ;)
Mulla ainakin se, etten ole onnellinen. Äitini syyllisti minua kaikesta ja minä hölmö oletin että saisin äidiltäni tukea ja koitin siitä syyllistämisestä ottaa "onkeeni". Koen olevani tosi viallinen, kun en ole onnistunut asioissa, joista äitini syyllisti minua. Puran äidin minuun kohdistamaa vihaa ympäristööni. En tosin hauku ihmisiä muutoin paitsi jos minua arvostellaan.
Koska laatukriteerit ovat ihan kaikkialla nykyään - ne synnyttävät paineita ja ne myöskin synnyttävät eripuraa. Hajoita ja hallitse, kaiketi...
On keskustelua ja on 'keskustelua' - toisessa annetaan vastauksia, toisessa 'palautetta ja realiteettejä'.
Siinä samassa rytäkässä katoaa helposti ne oman elämän raamit itse kultakin, kun aletaan vertailemaan johonkin; yksilöiden kehityksen erilainen kulku helposti unohtuu siinä.
Sitten alkaakin trollaus, koska tylsyys t. epäoikeudenmukaisuus t. katkeruus etc.
Vierailija kirjoitti:
Jos sanon että piirretyt kulmakarvat ovat luonnottoman ja kammottavan näköiset, niin sekö tekee minusta ilkeän?
Jos mä sanon että läskit on luonnottoman ja kammottavan näköisiä, tekeekö se minusta ilkeän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä sanon että läskit on luonnottoman ja kammottavan näköisiä, tekeekö se minusta ilkeän?
Ei, mutta jos väität jotain läskiksi, luonnottomaksi tai kammottavaksi niin se tekee.
Vierailija kirjoitti:
Minä vastaan ilkeästi, jos ajattelen aiheen olevan provo. Myös silloin, kun joku on oikeasti ilkeä, vastenmielinen ihmisp#ska, saa juuri sitä mitä tilaa.
Kuten varmasti silloin jos joku sanoo toisen kulmakarvoja luonnottoman ja kammottavan näköisiksi?
Kammottavan näköiseksi sanominen ei ole kovin hyvää käytöstä, mutta ilkeäksi sellaisen sanomisen tekee mielestäni vasta siinä vaiheessa, kun kyseiset sanat ovat osoitettu jollekulle yksilölle suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta jos väität jotain läskiksi, luonnottomaksi tai kammottavaksi niin se tekee.
Aha. Oletko itse ylipainoinen? Miksi näin ei saisi sanoa jos kaikkea muutakin saa haukkua ja arvostella muiden ulkonäössä?
Ja ei, minä en ketään sano läskiksi tai hauku tuolla tavalla. Siksi kysyinkin teiltä mikä on syy tuollaiseen käytökseen?
Vierailija kirjoitti:
Mamma vihaa kaikkea ja kaikkia. Tämä palsta toimi näppäränä pienoismallina tavallisesta suomalaisesta keski-ikäisestä naisesta.
Nuo ilkeilijät vaikuttaa kyllä olevan pääsääntöisesti nuorempia. Mitä vähemmän ikää, sitä enemmän katteetonta itseluottamusta ja uskoa omaan paremmuuteen.
Av-mammat taas riitelee täällä. Voi luoja. Popcornit esiin. :D
Ei kaikki ole ilkeitä, mutta se ilkeä osa on näkyvä. Onneksi on muitakin palstoja, jos tarvitsee tukea.
Minusta tekee. Mikä ihmeen tarve sinulla on sanoa noin negatiivisesti kyseisestä asiasta? Ihan vilpittömästi haluaisin ymmärtää. Mutta villi veikkaus: et koskaan vastaa.