:( Miksi te olette niin helvetin ilkeitä ?
Miksi te olette niin helvetin ilkeitä?
Lähes joka ketjussa haukutaan muita, ulkonäön tai sisustuksen tai kasvatuksen tai tapojen tai vaatetuksen tai tai tai..listaa voi jatkaa loputtomiin.
En mä oo kauaa palstaillut mut alkaa ahdistaa kun kaikki on noin karmean ilkeitä ja pahantuulisia, mollaatte kaikkea mikä pikkasen eroaa omasta elämästä.
Ja joo, pelkkä netti eikä pidä ottaa vakavasti mut huomaatteko sitä edes itse kuinka negatiivisia olette? Eikö teille oikeasti ole kukaan opettanut ettei toisia saa haukkua tai kiusata? Mitä te opetatte lapsillenne?
Kommentit (71)
Sen olen huomannut että en tee enää aloituksia tänne, ihan sama vaikka kuinka asiallisesti jotain kysyn niin haukutaan maanrakoon. Turha täällä mitään on keneltäkään kysyä.
En ymmärrä kirjoitti:
En mä oo kauaa palstaillut
Pakene, pakene vielä kun voit!!
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävimpiä koskaan olivat kommentit sen 3-vuotiaan hukkuneen tytön kuolemaa käsittelevissä ketjuissa. En toivu siitä ikinä, eläissäni en olisi voinut uskoa sellaiseen tilanteeseen suhtauduttavan niin. Jos joku ei lukenut, niin viesteissä oli mm. ilmoitus siitä, että kirjoittaja haluaisi hyväksikäyttää tytön ruumista. Sekä lukemattomia vitsejä, ilkkumisia ja halventavia kommentteja. Se oli ihan helvetin vastenmielistä ja en voi kuin toivoa, ettei kukaan läheinen nähnyt niitä viestejä, eivät varmasti häviäisi mielestä koskaan.
Tämä. Tällä palstalla on Suomen eltaantunein kerma.
En ole palstaillut kauan ja välillä ihan hämmennyksen vallassa luen mitä aikuiset ihmiset täällä kirjoittelevat. Erityisesti olen seurannut bloggaajista tehtyjä keskusteluja ja ei voi muuta sanoa kuin voi kamala miten kateellisia ihmisiä sitä onkaan! Miksi ihmeessä luette blogeja jos ne saavat aikaan vain negatiivisia tunteita? Suurin osa varmaan on samanikäisten kateellisuutta, mutta kauhistuttaa lukea myös jotain mun äidin ikäisten kommentteja. Hyvää mallia näytätte, ainakin omana tavoitteena elää elämä mihin voin sillon neliviiskymppisenä olla tyytyväinen ettei tarvi purkaa turhautumiaan av:lla
T. Tyttö 19v.
ihmiset tykkää juoruta enemmän kuin jumpata! ilmeisesti oma elämä ei ole tarpeeks kiinnostava!
Kysymyksesi on kuin kysyisi likaviemärissä miksi te pökäleet haisette noin pahalle....
Suomalaiset naiset ovat kasvotusten teennäisiä ja selän takana kuvottavan ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksesi on kuin kysyisi likaviemärissä miksi te pökäleet haisette noin pahalle....
Olet selvästi jäljessä. Lapsellinen lausahdus.
Oon joskus ilkeämielinen vastaaja riippuen aiheesta. Etenkin seuraavat aiheet:
1. "Homous on hei väärin, ku Raamatussa sanotaan niin/se on luonnotonta/en tykkää" jne. vastaavat vikinät.
2. "Uskonto sitä ja tätä, vain uskonnollinen ihminen voi olla moraalinen" yms. Samaan kastiin menee kaikki ne henkiolento/telepatia/enkeli-jutut.
3. "Viherhippi luonnonsuojelu on paskaa ja minä ainakin viskelen metallitölkit ja purkit sun muut lähimetsään, koska mä voin!"
4. "Sanoin bussissa ventovieraalle, että se on ällöttävän näköinen sontaläjä ja läski ja näyttää spurgulta :) Se suuttu jostain syystä, vaikka koetin olla vaan rehellinen ja hyvä lähimmäinen" -tyyliset aloitukset.
Jostain syystä en nyt keksi enempää, mutta varmasti hetken päästä taas muistan muita aihepiirejä.
En halua lainata sitä viestiä koska en halua monistaa sitä skeidaa, mutta sille joka kirjoitti hukkuneesta lapsesta ja tapauksen kommentoinnista täällä: sulle tuli niin paha olo että piti saattaa nuo oksettavat kommentit myös meidän luettavaksi jotka ei olleet niitä nähneet eikä olisi halunneetkaan? Et taida olla ihan terve itsekään kun haluat säilyttää nuo sairaat kommentit vaikka alkuperäiset on poistettu!
Vierailija kirjoitti:
Älä ota palstan juttuja henkilökohtaisesti lapsihyvä! Jos et osaa suhtautua muiden kirjoituksiin rauhallisesti ja suuttumatta, niin tämä paikka ei ole sinua varten. Suodata paska pois, keskity asiaan ja älä avaa joka ikistä viestiä - niin voit löytää jutuista asiallisia vastauksia. Olen ollut palstalla enemmän tai vähemmän 15 vuotta ja harvoin pulttaan mistään täällä, rullaan vain asiattomat näkymättömiin ja jatkan selailua.
Oikea asenne. Palstalla käy paljon trolleja ylilaudalta. Tekevät sellaisia iskuja eli samalla kertaa tukee useampi tyyppi ja sen jälkeen postaavat keskustellut laudalle.
Ps. oletko Anna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kertokaa nyt mikä se pistää vittuilemaan toiselle? Mikä siinä omassa elämässä on niin kauheaa että täytyy muille päätä aukoa jatkuvasti? Miksei vitutuksen aiheelle voi tehdä mitään muuta kuin viisastella täällä?
Luulis että itsellekin tulee parempi olo jos ei koko ajan ole kyrpä otsassa ;)Mielestäni kiroileminen ja alatyylinen kieli ovat erittäin aggressiivista käytöstä. Lukeudut siis itse näihin netissä kasvottomina riehujiin. Millaisia tapoja opetat lapsillesi? Käytkö pomolle huutamassa kirosanoja päin naamaa
Hahahah saanko nauraa, hei, se on sun mielipide ja olet siihen oikeutettu. Mutta se oletko oikeassa ja pystytkö tämän perusteella vetämään mitään johtopäätöksiä minusta, on asia erikseen. Vastaus kuuluu, et pysty. Joten ole mitä mieltä haluat, ei kiinnosta minua !
Ja sinäkö olit huolissasi muiden vittuilusta? Kyllä ihminen on sokea omalle toiminnalleen.
Jos ystävällisenä oleminen koetaan jonkinlaisena köyhtymisenä, siinähän vähän niinkuin annetaan enemmän kuin otetaan.
Yleensä vittuilen lähinnä niille, jotka kirjoittavat epäasiallisuuksia ja henkilöön kohdistuvia loukkauksia. Muuten pyrin kyllä olemaan aivan asiallinen.
Rehellinen voi olla haukkumattakin