Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:( Miksi te olette niin helvetin ilkeitä ?

En ymmärrä
14.03.2016 |

Miksi te olette niin helvetin ilkeitä?
Lähes joka ketjussa haukutaan muita, ulkonäön tai sisustuksen tai kasvatuksen tai tapojen tai vaatetuksen tai tai tai..listaa voi jatkaa loputtomiin.

En mä oo kauaa palstaillut mut alkaa ahdistaa kun kaikki on noin karmean ilkeitä ja pahantuulisia, mollaatte kaikkea mikä pikkasen eroaa omasta elämästä.

Ja joo, pelkkä netti eikä pidä ottaa vakavasti mut huomaatteko sitä edes itse kuinka negatiivisia olette? Eikö teille oikeasti ole kukaan opettanut ettei toisia saa haukkua tai kiusata? Mitä te opetatte lapsillenne?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mamma vihaa kaikkea ja kaikkia. Tämä palsta toimi näppäränä pienoismallina tavallisesta suomalaisesta keski-ikäisestä naisesta.

Tässä tyypillinen esimerkki.

Vierailija
62/71 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olin vain rehellinen."

"Oma vikansa, jos loukkaantui. Ei minussa mitään vikaa ollut."

"Minäkö ilkeä? Haista %@$&#, en todellakaan ole!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisetkö (siis 36+) palstan pahimmat ilkimykset, kiroilijat ja toisia mollaamassa.  Vaikea sanoa siihen mitään, mutta luulisi, että vanhemmalla väellä olisi jo sen verran elämänkokemusta, että voisi jopa kannustaa muita palstalaisia.  

Valtavaa pahoinvointia taitaa olla joidenkin palstalla vierailevien omassa elämässä.  Pettymykset ihmissuhteissa saa ilmeisesti naiset katkeroitumaan.  Ole nyt siinä sitten positiivinen jos jäät monen lapsen kanssa selviytymään, mikäli puoliso ei jaksakaan kotiarkea ja lähtee lipettiin.

En osoittele ketään, en minkään ikäluokan av:lla kävijää.  Uskon vahvasti, että haukkumista harrastaa kaikenikäiset. Joskus johonkin kettuiluketjuun menee mukaan, ehkä sitä lukiessa provosoituu, joten se pahansuopuus tarttuu. Ei siinä kuitenkaan mieliala kohennu, päinvastoin=kokemukseni.

Vierailija
64/71 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset naiset! 😈

Vierailija
65/71 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voisitteko vitun paskaämmät mennä ihan vaan itseenne ja miettiä ihan itse sitä että miten voisitte omaa käytöstänne parantaa, eikä tulla aina syyttelemään siitä että kaikki muut on niin ilkeitä! Oikein menkkakipuisia raivottaria koko sakki!

Hän kantoi kortensa kekoon.  :D

Vierailija
66/71 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pohdin kuin Ap.

Minun päiväni meni pilalle,kuin sain ilkeän vastauksen. Muutenkin olen niin herkkä. Tuntuu pahalle nyt. Ei tee mieli syödä.

Emmekö voi vain olla kaikki ystäviä. Olette pahansuopaisia :'( t. Satutettu.

Vierailija
67/71 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D av mammat on!

Vierailija
68/71 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, netissä on paljon "huuhaata", mutta myös totuuksia. Keskustelupalstoilla ihminen paljastaa todellisen minänsä: anonyyminä voi sanoa mitä vain toiselle keskustelijalle. Tuskin keskustelija olisi ilkeä ellei hän itse saisi nautintoa itselleen siitä ilkeilystään - pääsimpä taas pistämään parsinneulallani, aah.

Tätä palstaa lukiessani huomasin asian, jota en ole ennen tullut ajatelleeksikaan. Nämä keskustelijat eivät ole robotteja, vaan todellisia, olemassa olevia ihmisiä. He ovat kanssamme julkisissa liikennevälineissä, teillä autoillessa, työpaikoilla työkavereina tai asiakkaina, kuntosalilla kuntoillessa jne. Näitä ihmisiä elää myös parisuhteessa - millaista se mahtaa olla: ilkeilevätkö he päivät pitkät toisilleen.

Mitä ilkeilijältä puuttuu elämästään, jota puutetta hän yrittää paikata heittämällä ilkeitä kommentteja?

No, tähänkin viestiini voi tulla se parsinneulan pistos, mutta siinähän tulee, mulla on haarniska just siinä kohdassa, johon umpimähkään tökkäät.

Vierailija
69/71 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen etten saa vit.tuilla riittävästi reaalimaailmassa johtuen korkeasta asemastani. Se kuluttaa henkisesti ihmistä, kun pitää esittää mukavaa ja ystävällistä. Täällä saan riisua turkkini ja anonymiteetin varjolla levittää pahuutta.

Vierailija
70/71 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahan olon purkua ja tyytymättömyyttä omaan elämään. "Se mitä sanot muista kertoo eniten sinusta itsestäsi."

Ja sama toisinpäin: kun on ystävällinen toiselle ja sanoo kaunita asioita, ne eivät kohdistu sille, kelle sanotaan... muistathan seuraavan kerran, kun joku sanoo sinulle, että olet ihana ihminen.

Vierailija
71/71 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuuletellaan omia tunteita tai jotain.

No minkälaista paskaa se teidän elämä oikein on kun pitää netissä riehua? Olisko paikallaan tehdä jotain ettei olis tuollaisia purkamattomia aggressioita ja jatkuvaa vittuilun tarvetta? Kysyin vain

Täytyy olla todella tyhmä kuvitellessaan, ettei asialle ole yrittänyt mitään tehdä. Kai tiesit, että esim. mielenterveystoimistoon jonotellaan kuukausia, tavalliseen terveyskeskukseen viikkoja. Ei sinne voi noin vain kävellä ja sanella, että nyt autatte minua. Kai tiesit, että toimiva apu voidaan evätä ihan vain siksi, koska yksikön säännöt näin sanelevat.

Kai ymmärrät myös sen, että ilkeitä ja epäasiallisia ihmisiä on töissä myös siellä terveyspalveluissa. Aivan sama ihminen, joka piikittelee netissä, voi olla se ammattilainen, joka ottaa vastaan apua hakevan. Piiloasenteet ja mikroilmeet näkyvät kyllä potilaille ja asiakkaille.

Tämä siis sen jälkeen, kun kaikki itsehoitokeinot ja elämänmuutokset, jotka on mahdollista täysin yksin tehdä, on kokeiltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi