Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielletty Rakkaus OFFICIAL

Vierailija
14.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (615)

Vierailija
301/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joku yks ja sama sekopää laittamassa näitä puoltavia kommentteja :D Sointu?

Kyllä meitä on useita heitä puoltamassa, minä yksi heistä. Ja sanon vielä kerran sen, etten ymmärrä enkä hyväksy tuollaista ilkeilyä ja lianheittämistä kenenkään silmille. Minusta tuo pariskunta on kymmenen kertaa fiksumpi, kun te rääväsuut täällä. Teillä täytyy olla oma elämä todella pielessä, kun käytäydytte noin moukkamaisesti.

Vierailija
302/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkaus ei ole koskaan pelkkiä numeroita". Ai jaa? Luulin sen olevan pelkkiä numeroita! Ihanaa että nyt tämän ohjelman ansiosta tiedän, ettei se ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttäviä kommentteja täällä. Minusta Miranna ja Jarkkis sopivat todella hyvin yhteen. Eivätkä todellakaan vaikuttaneet miltään jälkeenjääneiltä, omalaatuisilta kyllä. Todella törkeää muuten ruotia koulukiusatun Mirannan ulkonäköä ja sitten toisissa ketjuissa kauhistella kiusaamista.

Todellakin! Hyvä että joku sanoi tämän. Tämä kun on kuitenkin äitien palsta, niin miettikääpäs hetken, että puhuisitteko omasta tyttärestänne tällä tavalla, ja miltä tuntuisi jos lukisitte tällaisia kommentteja lapsestanne. (Jälkeenjäänyt, persjalkainen, mitä näitä nyt tuli) Toivottavasti te haukkujat kasvatatte lapsenne paremmin kuin käyttäydytte sosiaalisessa mediassa. Toivottavasti tuon Mirannan äiti ei sentään tätä keskustelua lue, häpeän tätä seurakuntaa.

Minä häpeän myös, enkä yhtään ihmettele enää, mistä sodatkin syttyvät! Ihmisen ilkeys toista kohtaan on suunnaton ja tämäkin pariskunta varmaan kivitettäisiin tai hakattaisiin hengiltä, jos päästäisiin heihin käsiksi. Ja mikä on syy siihen: se että he ovat onnellisia ja aitoja ihmisiä ja rakastavat toisiaan.

Vierailija
304/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rakkaus ei ole koskaan pelkkiä numeroita". Ai jaa? Luulin sen olevan pelkkiä numeroita! Ihanaa että nyt tämän ohjelman ansiosta tiedän, ettei se ole!

Ootpa yksinkertainen.

Vierailija
305/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että saa hävetä näitä kommentteja! Siis näitä mitä suomalaiset ihmiset kommentoi toisten elämästä! Tässä ohjelmassa oli tarkoitus tuoda esiin näiden kahden ihanan ja erilaisen ihmisen tarina ja niin siinä myös kävi. Antakaa ihmisten olla ja rakastaa. Jos oma elämä ei oo kunnossa niin turha alkaa muittenkaa elämää spekuloimaan. Peace and love :)

Vierailija
306/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat vaikuttavat hieman kehityksessä jälkeenjääneiltä, etenkin toi tyttö.

No sittenhän he ovat match made in heaven.

Vierailija
307/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miranna lukee tätä :D Facebookissaan selventää, että Anna Tapio on KALLIS YKSITYISKOULU!!1!1 eikä mikään laitos xD Että moi vaan sinnekin päin.

Sossu sen koulun on maksanut, ei Mirannan äidillä mihinkään kalliiseen yksityiskouluun muuten vaan ole varaa. Tyttö on ilmeisesti otettu huostaan ja laitettu tuonne erityiskouluun kun ei ole muuten normaalista elämästä ja opiskelusta tullut mitään. 

Heh - taas on varsinainen tietäjä liikenteessä... Ei taida olla kovin todenmukaista tietoa... ;) Jännää, miten joidenkin ihmisten mielikuvitus saa siivet täällä av(=aivot vapaalla)-palstalla; jopa niin hyvin, että itsekin uskovat satujaan. Ei siinä mitään, mutta kannattaa silti varoa ettei päästele suustaan mitään liian noloa ja paljasta omaa tyhmyyttään (esim. Suomessa kun todellakin on tapana sijoittaa huostaanotettuja yksityiskouluun eikä suinkaan johonkin perhekoteihin kauas korpeen...).

Edelleen tämä aihe herättää kovasti tunteita - olisiko sillä jotain tekemistä sen kanssa, ettei heidän onneaan näytä nämä keskustelut häiritsevän tai muiden ihmisten ilkeiden asenteiden vaikuttavan mitenkään. Tämä pari on varmaan jo niin paljon saanut sontaa niskaansa, ettei enää tunnu missään ja päät pysyy silti pystyssä. Sellainen ei sovi av-sopuleille - kuten ei mikään muukaan erilainen...

Vierailija
308/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pappi on Jukka Vänskä

Joko aiotte mennä papinkin teilaamaan?

Vierailija
309/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni vaikuttaa siltä, että ohjelman tekijät ovat ohjeistaneet juontajaa olemaan selvästi parin puolella niin, että se menee jo teennäisyyden puolelle. Olisi parempi, jos haastattelija olisi neutraali ja kerrottaisiin asioista niin kuin ne ovat. Keskustelu ei oikein pääse elämään mihinkään suuntaan. 

Maaretkin lukee jostain prompterista niin kuin aseella uhattaisiin.

Vierailija
310/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näiden keskustelujen jälkeen on ihan turha jeesustella, kun tyttöset nauraa kaupassa "rumalle" lapselle (tai kenelle tahansa erilaiselle ihmiselle) päin naamaa ja aloitetaan kollektiivinen tekopyhä kauhistelu - mistähän ovat mallia saaneet...  Eläkää ja antakaa toistenkin elää - jos sinulla on oikeus elää oma elämäsi kuten haluat, niin yllättävää kyllä sama oikeus on kaikilla muillakin.

Vierailija
311/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttäviä kommentteja täällä. Minusta Miranna ja Jarkkis sopivat todella hyvin yhteen. Eivätkä todellakaan vaikuttaneet miltään jälkeenjääneiltä, omalaatuisilta kyllä. Todella törkeää muuten ruotia koulukiusatun Mirannan ulkonäköä ja sitten toisissa ketjuissa kauhistella kiusaamista.

Todellakin! Hyvä että joku sanoi tämän. Tämä kun on kuitenkin äitien palsta, niin miettikääpäs hetken, että puhuisitteko omasta tyttärestänne tällä tavalla, ja miltä tuntuisi jos lukisitte tällaisia kommentteja lapsestanne. (Jälkeenjäänyt, persjalkainen, mitä näitä nyt tuli) Toivottavasti te haukkujat kasvatatte lapsenne paremmin kuin käyttäydytte sosiaalisessa mediassa. Toivottavasti tuon Mirannan äiti ei sentään tätä keskustelua lue, häpeän tätä seurakuntaa.

Siitä olen samaa mieltä että haukkuminen on tyhmää. Mutta kuten itsekin sanoit, tämä on äitien palsta joten on aivan ymmärrettävää että tämän parin tarinaa paheksutaan. Mulla on 15-vuotias poika eikä tulisi pieneen mieleenkään viedä poikaani 37-vuotiaan naisen kanssa treffeille. Ajatuskin kuvottaa. Tiedän että teini-ikäisetkin seurustelee, mutta on se seurustelu nyt aivan eri tasoista kahden lapsen kesken kun lapsen ja aikuisen kesken. Mä en vaan voi käsittää miten ihmiset voi tätä suhdetta niin kovin puolustella. Ja argumentti "älkää jaksako, hehän ovat vieläkin yhdessä ja onnellisia" on naurettava, se ei muuta sitä asiaa että tyttö on ollut reippaasti alaikäinen aikuisen miehen imutellessa häntä. Kiitos, olen puhunut.

Vierailija
312/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että saa hävetä näitä kommentteja! Siis näitä mitä suomalaiset ihmiset kommentoi toisten elämästä! Tässä ohjelmassa oli tarkoitus tuoda esiin näiden kahden ihanan ja erilaisen ihmisen tarina ja niin siinä myös kävi. Antakaa ihmisten olla ja rakastaa. Jos oma elämä ei oo kunnossa niin turha alkaa muittenkaa elämää spekuloimaan. Peace and love :)

Tottakai tällanen ohjelma herättää keskustelua. Eikä voi olettaa että kaikki keskustelu olisi positiivista tällaisen ohjelman ollessa kyseessä.

Vierailija
313/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 15v ei ole enää lapsi, teini kylläkin. Miten kukaan ei puuttunut tuohon aikoinaan? Järkyttävää.

Vierailija
314/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä olen samaa mieltä että haukkuminen on tyhmää. Mutta kuten itsekin sanoit, tämä on äitien palsta joten on aivan ymmärrettävää että tämän parin tarinaa paheksutaan. Mulla on 15-vuotias poika eikä tulisi pieneen mieleenkään viedä poikaani 37-vuotiaan naisen kanssa treffeille. Ajatuskin kuvottaa. Tiedän että teini-ikäisetkin seurustelee, mutta on se seurustelu nyt aivan eri tasoista kahden lapsen kesken kun lapsen ja aikuisen kesken. Mä en vaan voi käsittää miten ihmiset voi tätä suhdetta niin kovin puolustella. Ja argumentti "älkää jaksako, hehän ovat vieläkin yhdessä ja onnellisia" on naurettava, se ei muuta sitä asiaa että tyttö on ollut reippaasti alaikäinen aikuisen miehen imutellessa häntä. Kiitos, olen puhunut.

Ootahan, kun poikasi villiintyy! Siinä et pitele sinä tai kukaan muukaan. Puhu vasta sitten.

Vierailija
315/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Mitä mä muistan itse jutelleeni aikoinaan Mirannan kanssa irc-galleriassa (oon häntä pari vuotta vanhempi) Michael Jacksonista ym. En kyllä tosiaan voi sanoa, että ikäistään kypsemmältä vaikutti. Muistan kun alkoi seurustelee Jarkkiksen kanssa ja kuvotti jo silloin tää. Asia mitä mä en ihan oikeasti ymmärrä on se, että MIKSI ne tuo tällaisen julkisuuteen? Totta kai ihmiset puhuu! Musta on hirvittävä ajatus, että joskus oma muksu tois 15-vuotiaana itseään yli 20v vanhemman tyypin näytille, että tässäpä mun tuleva mies/vaimo. Saati mitä hittoa pitää päässä liikkua että VIE sen teinin ton ikäisen luo!!! Mun mielestä molemmat hyvin erikoisia ja mitä jo aikoinaan sai Mirannasta kuvan niin todella huomionhakuinen ihminen. Mut pitääkö sitä julkisuutta sitten hakea tällä?

Vierailija
316/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näiden keskustelujen jälkeen on ihan turha jeesustella, kun tyttöset nauraa kaupassa "rumalle" lapselle (tai kenelle tahansa erilaiselle ihmiselle) päin naamaa ja aloitetaan kollektiivinen tekopyhä kauhistelu - mistähän ovat mallia saaneet...  Eläkää ja antakaa toistenkin elää - jos sinulla on oikeus elää oma elämäsi kuten haluat, niin yllättävää kyllä sama oikeus on kaikilla muillakin.

Jos minä näen alaikäisen lapsen ja aikuisen ihmisen välisen suhteen niin en naura päin naamaa. Minä soitan poliisille.

Vierailija
317/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi koko tarina on pitänyt tunkea julkisuuteen. Ja et ikä on vain numeroita? On jos molemmat osapuolet on aikuisia, ei näitä suojaikärajoja turhaan ole keksitty. Just 15-vuotta täyttäneen ja 37-vuotiaan suutelu on musta jo liikaa vaikka seksiä ei oliskaan ja saan varmaan sanoa oman mielipiteeni kun kerta asiasta pitää oikein kaikelle kansalle televisiossa kertoa. Varmaan tiedossa on ollut että herättää keskustelua. Ohjelmassahan unohtui mainita myös se et avoliitto taisi alkaa kun tää Miranna oli vielä 15?

Enkä mä saa tästä miehestä mitään pedofiilifiboja mutta silti ajatus on outo ja tuntuu et tää ohjelma oikein kannustaa vaan rakastamaan ikäerosta huolimatta. Missä raja menee, tuleeko neloselta seuraavaksi ohjelma 14-vuotiaan suhteesta 40-vuotiaaseen? Kun ajattelen itteeni 15-vuotiaana niin olin kyllä niin lapsi vielä ja tää nainen vaikuttaa lapselta edelleen.

Vierailija
318/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmassahan unohtui mainita myös se et avoliitto taisi alkaa kun tää Miranna oli vielä 15?

Taisi alkaa, kun Miranna oli 18. Ohjelmassahan puhuivat, että neljä vuotta odottivat ennen seksiä.

Vierailija
319/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmassahan unohtui mainita myös se et avoliitto taisi alkaa kun tää Miranna oli vielä 15?

Taisi alkaa, kun Miranna oli 18. Ohjelmassahan puhuivat, että neljä vuotta odottivat ennen seksiä.

Eikö ohjelmassa sanottu, että muuttivat yhteen heti kun Miranna pääsi poes peruskoulusta?

Vierailija
320/615 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ohjelmassa sanottu, että muuttivat yhteen heti kun Miranna pääsi poes peruskoulusta?

Juu muuttivat yhteen aiemmin. Mutta kuulemma ei ollut seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi