Kielletty Rakkaus OFFICIAL
Kommentit (615)
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden uutisessa oli, että Jarkkis työskentelisi henkilökohtaisena avustajana. Onko siis Mirannan avustaja vai jonkun muun? Kun ymmärsin ohjelmasta, että ovat koko ajan yhdessä paitsi kun Miranna oli koulussa.
Linkki unohtui
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016020921094304_vi.shtml
"Henkilökohtaisena avustajana ja piirtäjänä toimiva sekä erilaisissa musiikkikokoonpanoissa keikkaileva Jarkko on pesunkestävä Michael Jackson -imitaattori."
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden uutisessa oli, että Jarkkis työskentelisi henkilökohtaisena avustajana. Onko siis Mirannan avustaja vai jonkun muun? Kun ymmärsin ohjelmasta, että ovat koko ajan yhdessä paitsi kun Miranna oli koulussa.
No, voi perkele, yhä paranee! Kohta tuloo Jarkkis sinun henkilökohtaiseksi avustajaksi siksi aikaa, kun Miranna on koulussa. Opettaa sinulle pedofiilin temppuja ja kaikenlaista muutakin, mikä sinua vaivaa tässä suhteessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja tuo tyttö on ollut tosi nuori ja nuoren näköinen vieläpä!!!
Mutta nyt näyttää tota miestä paljon vanhemmalta.
Tietäähän sen, että on rupsahtanut, kun pedofiili-Jarkko on sitä retuuttanut! Onneksi sinä oot säilynyt tuolta kaikelta, kun oma ukkosi ei vieläkään saa sinua tyydytetyksi. Jos olisit ihan tyytyväinen elämääsi, et puhuisi täällä tyhjänpäiväistä p....a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, voi perkele, yhä paranee! Kohta tuloo Jarkkis sinun henkilökohtaiseksi avustajaksi siksi aikaa, kun Miranna on koulussa. Opettaa sinulle pedofiilin temppuja ja kaikenlaista muutakin, mikä sinua vaivaa tässä suhteessa!
Mikähän se sinulla mahtaa olla ongelmana?
Tässä ketjussa on todettu monta kertaa, että kumpikaan ei ole aivan aikuisen tasolla henkisesti. Mitkähän diagnoosit heillä sitten on?
En oikein tiedä miksi mutta repesin ihan totaalisesti sille Mustaa Energiaa-biisille xD
Tuntuu pahalta Mirannan puolesta. Tämä ohjelma ei ainakaan auta henkistä/itsetunnon kasvua. Itse pystyn samaistumaan häneen. Olen itse tosin 18 vuotiaana aloittanut seksi suhteen 37 vuotiaaseen mieheen, suhde kesti alle vuoden. Sen jälkeen 34 vuotiaan kanssa "seurustellut", onneksi hän petti, niin pääsin eroon suhteesta, tämä kesti noin kaksi vuotta.
Syyt suhteisiini oli yksinäisyys(ei kiusaamista, mutta 3-luokan jälkeen olin aina ylimääräinen, ulkopuolinen), epävarmuus, ajattelin/pelkäsin etten kelpaa kellekkään ystäväksi saati joku rakastaisi, joten sain heistä "ystävän", ihailun saanti, ylipäänsä seuraa.
Onneksi suhteeni oli salassa, niin minun muutenkin heikon itsetunnon tarvinnut kohdat tälläistä mitä Miranna, ja pystyin jatkamaan elämää, ja itsetuntoni on kasvanut löydettyäni työn avulla paikkaa elämästä. Ja nyt 27 vuotiaana olen ekaa kertaa elämässä onnellinen, enkä koe olevani huonompi kuin muut. Ja häpesin kyllä suhteitani, vaikka välillä koitin ajatella että on ihan ok. Toivottavasti Miranna ei jää epämiellyttävään suhteesen häpen takia, todistaakseen että ei ole tehnyt virhettä.
Mä en tajua miksi tää pari meni ko ohjelmaan mukaan. Julkisuutta hakemaan? No tässä sitä nyt tulee.
Musta iso ikäero täysi-ikäisen parin kohdalla ei kuulu kellekkään (tosin arveluttavaa jos toinen on täysin seniili 85-vuotias ja toinen vaikkapa juuri 19 täyttänyt.)
Tässä tapauksessa toinen on ollut lapsi ja toinen melkein nelikymppinen mikä musta ei oo oikein. Itse en voisi edes harkita romanttista suhdetta ja avoliittoa alaikäisen kanssa, olen siis 36-vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yläkoulussa erään pojan henk. koht avustaja. Varmaan kiva sille pojalle tää ohjelma 😐
Ihan järkyttäviä kommentteja täällä. Minusta Miranna ja Jarkkis sopivat todella hyvin yhteen. Eivätkä todellakaan vaikuttaneet miltään jälkeenjääneiltä, omalaatuisilta kyllä. Todella törkeää muuten ruotia koulukiusatun Mirannan ulkonäköä ja sitten toisissa ketjuissa kauhistella kiusaamista.
Täällä on joku yks ja sama sekopää laittamassa näitä puoltavia kommentteja :D Sointu?
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa aika yksinkertaiselta mieheltä, en yhtään ihmettele että noin nuoren kanssa on (kun ei vanhempaa saisi).
Ei se vanhempi välttämättä ole sen fiksumpi. Moni nainen jää teinin asteelle eikä aikuistu lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yläkoulussa erään pojan henk. koht avustaja. Varmaan kiva sille pojalle tää ohjelma 😐
No sittenhän sen ymmärtää, miksi oli niin ehdottoman tärkeää ihan tuossa ohjelmassakin tuoda esiin, että seksiä ei alaikäisen Mirandan kanssa harrastanut, ei vois tuotakaan työtä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttäviä kommentteja täällä. Minusta Miranna ja Jarkkis sopivat todella hyvin yhteen. Eivätkä todellakaan vaikuttaneet miltään jälkeenjääneiltä, omalaatuisilta kyllä. Todella törkeää muuten ruotia koulukiusatun Mirannan ulkonäköä ja sitten toisissa ketjuissa kauhistella kiusaamista.
Todellakin! Hyvä että joku sanoi tämän. Tämä kun on kuitenkin äitien palsta, niin miettikääpäs hetken, että puhuisitteko omasta tyttärestänne tällä tavalla, ja miltä tuntuisi jos lukisitte tällaisia kommentteja lapsestanne. (Jälkeenjäänyt, persjalkainen, mitä näitä nyt tuli) Toivottavasti te haukkujat kasvatatte lapsenne paremmin kuin käyttäydytte sosiaalisessa mediassa. Toivottavasti tuon Mirannan äiti ei sentään tätä keskustelua lue, häpeän tätä seurakuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eiköhän tämä oon kiva sille pariskunnallekin! Inhottavimmat törkeydet syydetään päin naamaa ja kaivellaan diagnoositkin muka. Hävetkää, jos teillä enää on minkäänlaista häpyä olemassa. Mitä pahaa tänä pariskunta on teille tehnyt? Olette pahempia kuin koulu- ja työpaikkakiusaajat!
Vierailija kirjoitti:
Elvis ja Priscilla
Just joo
Jep aika ontuva vertaus, Elviksen ja Prisicillan ikäero oli 10v että ei ihan 22v... Ja heille tuli avioero.
Nuo ihmeelliset tietoiskulässytykset välissä ovat kyllä pohjanoteeraus. Miten typerinä näiden ohjelmien tekijät pitävät katsojia? En jaksa!