Mies sanoo että ylireagoin, mitä olette mieltä? (anoppiasiaa)
Pohjustusta asiaan ensin: olemme olleet anopin kanssa ihan ok väleissä aina. Vaikka anoppi on välillä rasittava besserwisseri ja arvostelee minua ilkeästi, silti olen yrittänyt aina olla ymmärtäväinen ja mukava ja olen kanssa paljon edesauttanut anopin, miehen ja lasten välisiä suhteita. Nyt kuitenkin loukkaavaksi vastauksen jonka sain häneltä viestiin eilen. Olen menossa kaverini kanssa matkalle ja kysyin anopiltani, joka on käynyt pari kertaa samassa paikassa, että osaisitko suositella meille hyvää hotellia. Anoppi ei vastannut muuta kuin laittoi screen shotin google-hausta "hotels in ****". Minusta tuo oli loukkaava vastaus, pitää ilmeisesti minua idioottina. Sanoin miehelle että jos ei tuon enempää voi nähdä vaivaa minun eteen niin en minäkään jaksa enää nähdä vaivaa hänen eteensä. Mies saa pitää itse yhteyden äitiinsä, lähettää joulukortit ja mennä kylään lasten kanssa, minä jään kotiin ja teen mitä huvittaa. Tähän mennessä ollaan aina pompittu anopin pillin mukaan mutta nyt sille tuli loppu.
Miehen mielestä olen lapsellinen ja ylireagoin mutta miksi minun pitäisi olla kynnysmatto jota saa kohdella ihan miten haluaa?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Tuo kvg nyt on vaan ihan sairaan alentava tapa vastata. Tuosta voi päätellä että ihmisellä ei ole mitään kunnioitusta toisen älykkyyttä kohtaan. Jos nettimaailmassa kutsuu toista idiootiksi niin kyllä minä ainakin suuttuisin. Ihan niinkuin kukaan ei osaisi googlettaa hotelleita?? Kunnon ylimielinen kusipää anoppi.
Hanki itsetunto, sillä pärjäisi pitkälle myös ap :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kvg nyt on vaan ihan sairaan alentava tapa vastata. Tuosta voi päätellä että ihmisellä ei ole mitään kunnioitusta toisen älykkyyttä kohtaan. Jos nettimaailmassa kutsuu toista idiootiksi niin kyllä minä ainakin suuttuisin. Ihan niinkuin kukaan ei osaisi googlettaa hotelleita?? Kunnon ylimielinen kusipää anoppi.
Kyllä minulla on itsetuntoa ja vastaava tilanne omassa elämässä vain todistaisi kuka se idiootti oikeasti on. Se ei poista sitä faktaa että ilkeitä ihmisiä ei tarvitse sietää lähipiirissään. Ihanko oikeasti sinua ei satuttaisi/suututtaisi yhtään jos anoppisi haukkuisi sinua epäsuorasti tai suorasti idiootiksi, vaikka kuinka rakettitieteilijä olisitkin älliltäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on itsetuntoa ja vastaava tilanne omassa elämässä vain todistaisi kuka se idiootti oikeasti on. Se ei poista sitä faktaa että ilkeitä ihmisiä ei tarvitse sietää lähipiirissään. Ihanko oikeasti sinua ei satuttaisi/suututtaisi yhtään jos anoppisi haukkuisi sinua epäsuorasti tai suorasti idiootiksi, vaikka kuinka rakettitieteilijä olisitkin älliltäsi?
Näinkö ap:n anoppi teki. Luoja varjelkoon teitä rivienvälistälukijat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tuota ei kykene rivien välistä lukemaan niin ei hyvää päivää...
Ei sitten riittänyt yhdet kommentit trolleille. Mahtaa olla leideillä paska olo tänään. Ja vasta viikko aluillaan. :)
Tuliko vittuiltua miniälle yhden kerran liikaa ja poika menikin sille puolelle ja nyt ei nähdä lapsenlapsia? Kannattaa ihan vaan pyytää anteeksi, kyllä se siitä. Vanheneminen on rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, anoppi oli tässä tapauksessa hyvin selväsanainen pelkällä kuvalla. Perus mulkku ois tekstannut vaan kvg, mutta tän ääritason passiivis-agressiivinen ämmä kuvakaappaa. Jos et käsitä vaivannäköä ja viestiä, ehkä on parempi ettet enää tulkitse mitään AVlla.
Ps. Arvasin että olet jeesustelija.
Hassuja vastauksia. Jos ap on liian herccis niin minä hänenä vastaisin anopille että ok boomer, että ihan google, ja jäisin katsomaan kuinka herccis anoppi on.
Mikä estää antamasta samalla mitalla takaisin? Jos pelkää konflikteja niin jää tollasten vttumaisten pikkuhitlerien silmätikuksi.
Ehkäpä anoppi ei ole kovin innostunut nyt matkastasi.. Kuuluuko hän riskiryhmään ja mahdollisesti pelkää sinun tuovan taudin tullessasi. Pelko on täysin aiheellinen. Huolehdithan karanteenista tullessasi.
No vähän tökerö vastaus oli kyllä, mutta miksi edes kysyt häneltä tuollaisia ? Älä turhaan mielistele mulkkuja.
Ei ulkopuolisten ehkä kannata vetää kovin pinnallisia johtopäätöksiä yhdestä viestistä. Taustalla on varmaankin paljon sellaista kuormitusta, että kamelin selkä katkesi näennäisen pienestä asiasta.
Minä olen ainakin sellainen tyyppi, joka kuuntelen samalta ihmiseltä veetuilua sujuvasti tiettyyn pisteeseen asti, mutta sitten kun malja on täynnä, ei ole paljonkaan väliä, mitä ja millä tavalla sanon takaisin. Jos suhde oli siinä, niin sitten oli. En vain pysty sen tietyn pisteen ylityksen jälkeen enää palaamaan takaisin siihen hetkeen, kun kaikki oli vielä ns. hyvin, ja olemaan samanlaisia kavereita.
Eli ap, et ylireagoinut.
Minä olisin vastannut muutamalla lauseella omat kokemukseni niistä hotelleista, joista on omakohtaista kokemusta. Tai vaikka, että en millään muista hotellin nimiä tms. jos asia niin on. Tai että muusta en tiedä, mutta hotelli ÄXXÄän ei kannata mennä, koska jne.
Kysymykseen vastaaminen olisi ollut peruskohteliasta, kyllä kai nyt kaikki keski-ikäiset osaavat googlesta katsoa.
Jospa anopilla oli kiire, eikä ehtinyt muuta.
Enimmäkseen ne hotellit ovat melko samanlaisia. Hinta saattaa kertoa tason - ei aina.
Jospa anoppisi on kuten minä. En muista hotellien nimiä kuin juuri sen ajan kuin siellä asun. Sitten unohtuu, ellen mene toistuvasti tarkoituksella samaan hotelliin.
No siis ehkä hieman nenäkäs vastaus, mutta toisaalta toi sun itkupotkuraivarimöksötysreaktio on lapsellisen ylimitoitettu. Itse olisin ehkä vastannut, että "Osaan kyllä itsekin googlettaa, mutta ajattelin kysäistä sinulta mielipidettä kun olet sielä usein käynyt. Ilmeisesti sinulla ei sellaista ole, joten pahoittelut jos vaivasin" tms.
Kynnysmatoksi ei tarvi ryhtyä, mutta kynnysmaton ja drama queenin välissä on paljon maastoa.
En ymmärrä, että miksi otat yhtään ylimääräistä yhteyttä tyrannianoppiin! Itse pysyn mahdollisimman vähäisissä tekemisissä. Mutta vttuiluahan tuo oli, ymmärrän harmisi.
Laita viesti takaisin: tosiaankin, en minäkään aina muista, missä hotelleissa olen ollut.
Vierailija kirjoitti:
No siis ehkä hieman nenäkäs vastaus, mutta toisaalta toi sun itkupotkuraivarimöksötysreaktio on lapsellisen ylimitoitettu. Itse olisin ehkä vastannut, että "Osaan kyllä itsekin googlettaa, mutta ajattelin kysäistä sinulta mielipidettä kun olet sielä usein käynyt. Ilmeisesti sinulla ei sellaista ole, joten pahoittelut jos vaivasin" tms.
Kynnysmatoksi ei tarvi ryhtyä, mutta kynnysmaton ja drama queenin välissä on paljon maastoa.
Tämä, olisin vastannut juuri tällä tavalla!!
En olisi minäkään pitänyt kovin ystävällisenä tuota anopin shottia, vittuilun makua. Älä reagoi mitenkään, vedä vähän viileetä etäisyyttä. Seuraavan kerran kun anoppi pyytelee lapsia kylään niin ota lapsista kuva ja lähetä anopille, ei mitään muuta selitystä. Sitten paluu normaaliin vähitellen jos anoppi ei ala riehumaan, tiedä noista besserwissereistä miten lähtee lapasesta kun saa samalla mitalla takaisin.