Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo että ylireagoin, mitä olette mieltä? (anoppiasiaa)

Vierailija
14.03.2016 |

Pohjustusta asiaan ensin: olemme olleet anopin kanssa ihan ok väleissä aina. Vaikka anoppi on välillä rasittava besserwisseri ja arvostelee minua ilkeästi, silti olen yrittänyt aina olla ymmärtäväinen ja mukava ja olen kanssa paljon edesauttanut anopin, miehen ja lasten välisiä suhteita. Nyt kuitenkin loukkaavaksi vastauksen jonka sain häneltä viestiin eilen. Olen menossa kaverini kanssa matkalle ja kysyin anopiltani, joka on käynyt pari kertaa samassa paikassa, että osaisitko suositella meille hyvää hotellia. Anoppi ei vastannut muuta kuin laittoi screen shotin google-hausta "hotels in ****". Minusta tuo oli loukkaava vastaus, pitää ilmeisesti minua idioottina. Sanoin miehelle että jos ei tuon enempää voi nähdä vaivaa minun eteen niin en minäkään jaksa enää nähdä vaivaa hänen eteensä. Mies saa pitää itse yhteyden äitiinsä, lähettää joulukortit ja mennä kylään lasten kanssa, minä jään kotiin ja teen mitä huvittaa. Tähän mennessä ollaan aina pompittu anopin pillin mukaan mutta nyt sille tuli loppu.

Miehen mielestä olen lapsellinen ja ylireagoin mutta miksi minun pitäisi olla kynnysmatto jota saa kohdella ihan miten haluaa?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä mitä loukkaavaa tuossa oli. Oletko ehkä hormoneissa... Miten niin kynnysmatto?

Vierailija
2/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireakoit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, viittaisin kintaalla vastedes koko anopille. Olisin perusystävällinen sillon kun on 'pakko' olla yhteyksissä tai nähdä, mutta en kummemmin hänen kanssa kaveeraisi.

Vierailija
4/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin ylireagoit :D

Vierailija
5/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shotissa kyseinen hotelli?

Vierailija
6/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo varsin tyhmää anopilta, jos kerran halusit henkilökohtaisia kokemuksia.  Mitä vastasit anopille?

Vierailija
7/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän reagoit sitten kun kohtaat elämässäsi ihan oikeita ongelmia....

Vierailija
8/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua.

Olisi ihan hyvin voinut vastata KVG, kato vittu googlesta. Tais olla vittuilua, tyhmälle.

Pienemmällä vaivalla olisi voinut tekstata yhden tai kahden hotellin nimet, ystävällisesti.

Vierailija
9/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä suhtautumistasi ollenkaan. Anoppi auttoi sinua tavalla jolla halusi. Miten muka olet kynnysmatto, kun anoppisi kuitenkin auttoi sinua? Miehesi on oikeassa, olet ylireagoinut raskaasti.

Vierailija
10/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo anoppisi vähän mulkerolta vaikuttaa. Tsemppiä.

Vierailija
11/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi yksittäinen tölväisy, pitäisin sua ylireagoijana. Koska kyseessä on pidempään jatkunut käytös, sanoisin että kyseessä oli kenties se viimeinen heinä joka katkaisi kamelin selän?

Ei sulla ole velvollisuutta anoppiasi nöyristellä. Saattaa olla kaikille osapuolille mukavampaa kun ette vietä väkisin aikaa yhdessä.

Sä et ole kynnysmatto mutta miehesi taitaa olla kun heti on äitin puolella...

Vierailija
12/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shotissa kyseinen hotelli?

Noin minäkin tekisin, jos en osaisi esim. kyseisen hotellin nimeä kirjoittaa.

Vierailija
13/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla antaa. Jos anoppi olisi oikeasti fiksu, olisi osannut antaa fiksuja neuvoja. Tai sitten pelkäsi joutuvansa vastuuseen, jos et pidäkään hänen suosituksestaan. 

Vierailija
14/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua.

Olisi ihan hyvin voinut vastata KVG, kato vittu googlesta. Tais olla vittuilua, tyhmälle.

Pienemmällä vaivalla olisi voinut tekstata yhden tai kahden hotellin nimet, ystävällisesti.

Jos anopilla ei kuitenkaan ole tietoa kivoista hotelleista siellä kohteessa?

Vierailija
15/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kysymyksesi oli jokseenkin yhtä hyvä kuin täällä esitetyt "minne kannattaa mennä lomalle?" - ilman että kertoo mitään lisätietoja. Eiköhän voisi kuvitella, että sinä ja ystäväsi haette reissulta vähän eri asioita kuin anoppi ja lisäksi jos hän on kohteessa pari kertaa ollut, olisi paremmin muotoiltu kysymys ollut "muistatko missä hotellissa olet siellä asunut, oliko hyvä ja suosittelisitko meille?".

Vierailija
16/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti anoppi koki kysymyksesi oudoksi. Minäkin ehkä kokisin; mistä sen tietää millaista hotellia toinen haluaa. Mitä meinaa käydä katsomassa (sijainti), arvostaako baarien palveluita, kuntosalimahdollisuutta, uima-allasta tai vaikkapa edullista hintaa. Hotels.comista löydät sen mitä itse haluat.

Saattaisin vastata samalla tavalla vaikkapa kaverille, joka kysyisi vastaavaa. Eikä se mitään vittuilua olisi. Enkä todella ymmärtäisi miksi toinen moisesta voisi loukkaantua.

Vierailija
17/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin asiaa "jos olisin anopin housuissa"-kantilta, niin en kyllä muistaisi ulkoa niitä hotelleja, joissa olen randomisti ollut jossain kohteessa joskus vuosia sitten. Kuitenkin kirjoittaisin selityksen viestiin enkä laittaisi googlenäytöstä screenshottia. Ehkä anopilla oli tulinen kiire töissä, minkä vuoksi ei ehtinyt enempään? Vaikea kuvitella, että kukaan ihan vain ilkeyttään tai vittuillakseen  antaisi itsestään selviä googletusohjeita.

Ehkä kannattaisi kysyä anopilta itseltään, ettei kyräily pilaa koko perheen elämää. Sano, miltä sinusta tuntui saada hakuohje idiooteille. 

Vierailija
18/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo anoppisi käytös mitenkään ilmeisesti poikkea aiemmasta, jos on ennenkin arvostellut ja ollut ilkeä. Siihen nähden ylireagoit. Jos aiemmin kiltti ja sydämellinen anoppi laittaisi tuollaisen viestin, niin sitten voisi vähän ihmetellä.

Vierailija
19/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hotels in mikä? Hotels in hell? Vai mitä tarkoitat?

Vierailija
20/63 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä mitä loukkaavaa tuossa oli. Oletko ehkä hormoneissa... Miten niin kynnysmatto?

Kynnysmatto siksi, että anoppi on ns. voimakastahtoinen ja kohtelee minua huonosti- olen kuitenkin miehen ja lasten vuoksi yrittänyt pitää välejä yllä ja olla ystävällinen. Miehen mielestä minä en saisi loukkaantua vaan minun pitäisi jatkaa kynnysmattona oloa, koska hänen äitinsä nyt vaan on semmoinen ja se pitäisi mukisematta hyväksyä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä