Mies sanoo että ylireagoin, mitä olette mieltä? (anoppiasiaa)
Pohjustusta asiaan ensin: olemme olleet anopin kanssa ihan ok väleissä aina. Vaikka anoppi on välillä rasittava besserwisseri ja arvostelee minua ilkeästi, silti olen yrittänyt aina olla ymmärtäväinen ja mukava ja olen kanssa paljon edesauttanut anopin, miehen ja lasten välisiä suhteita. Nyt kuitenkin loukkaavaksi vastauksen jonka sain häneltä viestiin eilen. Olen menossa kaverini kanssa matkalle ja kysyin anopiltani, joka on käynyt pari kertaa samassa paikassa, että osaisitko suositella meille hyvää hotellia. Anoppi ei vastannut muuta kuin laittoi screen shotin google-hausta "hotels in ****". Minusta tuo oli loukkaava vastaus, pitää ilmeisesti minua idioottina. Sanoin miehelle että jos ei tuon enempää voi nähdä vaivaa minun eteen niin en minäkään jaksa enää nähdä vaivaa hänen eteensä. Mies saa pitää itse yhteyden äitiinsä, lähettää joulukortit ja mennä kylään lasten kanssa, minä jään kotiin ja teen mitä huvittaa. Tähän mennessä ollaan aina pompittu anopin pillin mukaan mutta nyt sille tuli loppu.
Miehen mielestä olen lapsellinen ja ylireagoin mutta miksi minun pitäisi olla kynnysmatto jota saa kohdella ihan miten haluaa?
Kommentit (63)
Mitä jos vaikka hakisit apua itelles jos tommosesta suutut.
Kerro anopille vaikka tekstarilla, että olisin halunnut tietää sinun mielipiteesi enkä nettisivuosoitetta. Ystävällisin terveisin X.
Anoppi on syyllinen. Aina.
Muistakaa, kun muodostutte anopiksi.