Lue keskustelun säännöt.
Miten toivuit avioerosta, kun syynä toinen nainen?
13.03.2016 |
Olen eronnut vastikään, mies lähti nuoremman matkaan aivan yhtäkkiä. Minulle jäi kolme lasta. Miten olette toipuneet erosta ja kuinka kauan siinä kesti? Ja nimenomaan siinä tilanteessa, kun syynä toinen nainen. Koko ajan on huono olo, sydän hakkaa ja oksettaa. On niin petetty oli :(
Kommentit (43)
Ketju vm 2016!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mies petti mutta eipä hätää, annoin mennä ja olin myös mukana kuvioissa. Kaikki onnellisia. Elämä jatkuu kolmeen pekkaan. Miksi pitää yrittää omistaa ihminen, se vasta onkin väärin. N 50
Ilmeisesti ei, kun muna vie miestä. Ilkeä ja katkera ex-vaimo vaatii elareita, vaikka senhän ne lapset on. Muutaman vuoden päästä muistetaan, että "mullahan on oikeus tavata lapsiani. Ai miksi ne vierastaa mua. Ilkeä ex-vaimo on puhunut musta pahaa. Byää, mulle ollaan ilkeitä!"
Itselleni näin ei ole käynyt. Olen edelleen naimisissa aikuisten lasteni isän kanssa, mutta sivusta useita tapauksia seuranneena tämä kaava näyttää toistuvan. Oikeasti aikuinen mies jättää omat lapsensa huomiotta ja kitisee elatusmaksuista! Käsittämätöntä!