Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö demokratiasta luopua?

Tollojen tyrannia.
13.03.2016 |

Valtaosa ihmisistä on kouluttamattomia tolloja, joiden älykkyys on vasemman jalan saappaan tasolla. On täysin selvää ettei nämä pysty ymmärtämään mikä on heidän kannaltaa paras ratkaisu, joten miksi heidät edes laitetaan äänestämään? itseasiassa wt-spurgut jotka eivät äänestä ovat tässä suhteessa muuta peruskansaa fiksumpia, koska ymmärtävät ettei heidän kannata äänestää.

Eikö älykkyyttä ja osaamista pitäisi mitata koko ihmisen elämän ajan ja arvioida sen mukaan onko kansalainen äänestyskelpoinen vai ei?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko äänet pisteyttää? Fiksujen ihmisten äänet saisivat enemmän pisteitä?

Vierailija
2/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät tekee tyhmiä päätöksiä. On selvä ettei heille pitäisi antaa mahdollisuutta pilata myös muiden elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus on myöntymisen merkki. Kukaan ei laita vastaan tähän ehdotukseen, koska jokainen sisimmissään tietää sen olevan oikea ratkaisu.

Vierailija
4/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Nalle puhunut tästä? Hän on fiksu mies.

Vierailija
5/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa suomalaisille ei olisi koskaan pitänyt antaa äänioikeutta. Olisko keskimääräinen ÄO ollut 80.

Vierailija
6/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on luonnehtinut vasemmistolaisia varsin osuvasti. 

Vierailija
7/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi.

Vierailija
8/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä Stubb että Halla-aho ovat molemmat koulutukseltaan tohtorieta kumman politiikan sinä valitset? 

Vierailija
9/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä Stubb että Halla-aho ovat molemmat koulutukseltaan tohtorieta kumman politiikan sinä valitset? 

kummallakin on omat hyvät puolensa.

Vierailija
10/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sitä Ap ajattelit älykkyyttä mitata? En ole vakuuttunut itse siitä, että esimerkiksi Mensan älykkyystestit olisivat paras mittari mittaamaan, onko henkilö kykenevä äänestämmän, vai ei. 

Vierailija
11/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä sitä Ap ajattelit älykkyyttä mitata? En ole vakuuttunut itse siitä, että esimerkiksi Mensan älykkyystestit olisivat paras mittari mittaamaan, onko henkilö kykenevä äänestämmän, vai ei. 

Monella ei tavalla. Esim koulutus voisi olla yksi niistä. Ei niin tarkkaa, kunhan sitä edes jotenkin mitataan.

Vierailija
12/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi luopua. Enemmistö on tolloja.

Vierailija
13/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella ei tavalla. Esim koulutus voisi olla yksi niistä. Ei niin tarkkaa, kunhan sitä edes jotenkin mitataan.

:D :D Väsyitkö itse ensimmäisenä trolliisi?

Vierailija
14/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ehdottomasti. Diktatuuri vain valtiomuotona käyttöön ja majesteettirikos lakiin myös ehdottomasti, jotta hallitsijaa pilkkaavat voidaan heittää kaltereiden taakse loppuelämäkseen.

Vierailija
15/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D :D Väsyitkö itse ensimmäisenä trolliisi?

joo