Pitäisikö demokratiasta luopua?
Valtaosa ihmisistä on kouluttamattomia tolloja, joiden älykkyys on vasemman jalan saappaan tasolla. On täysin selvää ettei nämä pysty ymmärtämään mikä on heidän kannaltaa paras ratkaisu, joten miksi heidät edes laitetaan äänestämään? itseasiassa wt-spurgut jotka eivät äänestä ovat tässä suhteessa muuta peruskansaa fiksumpia, koska ymmärtävät ettei heidän kannata äänestää.
Eikö älykkyyttä ja osaamista pitäisi mitata koko ihmisen elämän ajan ja arvioida sen mukaan onko kansalainen äänestyskelpoinen vai ei?
Kommentit (15)
Tyhmät tekee tyhmiä päätöksiä. On selvä ettei heille pitäisi antaa mahdollisuutta pilata myös muiden elämää.
Hiljaisuus on myöntymisen merkki. Kukaan ei laita vastaan tähän ehdotukseen, koska jokainen sisimmissään tietää sen olevan oikea ratkaisu.
Eikös Nalle puhunut tästä? Hän on fiksu mies.
Siinä tapauksessa suomalaisille ei olisi koskaan pitänyt antaa äänioikeutta. Olisko keskimääräinen ÄO ollut 80.
Aloittaja on luonnehtinut vasemmistolaisia varsin osuvasti.
Sekä Stubb että Halla-aho ovat molemmat koulutukseltaan tohtorieta kumman politiikan sinä valitset?
Vierailija kirjoitti:
Sekä Stubb että Halla-aho ovat molemmat koulutukseltaan tohtorieta kumman politiikan sinä valitset?
kummallakin on omat hyvät puolensa.
Millä sitä Ap ajattelit älykkyyttä mitata? En ole vakuuttunut itse siitä, että esimerkiksi Mensan älykkyystestit olisivat paras mittari mittaamaan, onko henkilö kykenevä äänestämmän, vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Millä sitä Ap ajattelit älykkyyttä mitata? En ole vakuuttunut itse siitä, että esimerkiksi Mensan älykkyystestit olisivat paras mittari mittaamaan, onko henkilö kykenevä äänestämmän, vai ei.
Monella ei tavalla. Esim koulutus voisi olla yksi niistä. Ei niin tarkkaa, kunhan sitä edes jotenkin mitataan.
Kyllä pitäisi luopua. Enemmistö on tolloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella ei tavalla. Esim koulutus voisi olla yksi niistä. Ei niin tarkkaa, kunhan sitä edes jotenkin mitataan.
:D :D Väsyitkö itse ensimmäisenä trolliisi?
Joo ehdottomasti. Diktatuuri vain valtiomuotona käyttöön ja majesteettirikos lakiin myös ehdottomasti, jotta hallitsijaa pilkkaavat voidaan heittää kaltereiden taakse loppuelämäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D :D Väsyitkö itse ensimmäisenä trolliisi?
joo
Voisiko äänet pisteyttää? Fiksujen ihmisten äänet saisivat enemmän pisteitä?