Minullapas onkin treffit naisen kanssa ;D
Kommentit (24)
...ja mitä se edellinen leimaa heti lesboks (siis ei lesboissa mitään vikaa) vaan haluaisin kyl itsekkin treffata naista, olen bi ja naimisis ja lapsiakin. bi77
Itsekin vähän haaveilen josko joskus voisin viettää aikaa ihanan naisen kanssa ja koettaa, että miltä tuntuu. Tunnen suurta vetoa paria tuntemaani naista kohtaan ja olisi ihanaa olla heidän kanssaan...
No, ehkä joskus... Nyt olen ihan hetero(?), avoliitossa ja yhden lapsen äiti
törkeetä kun herättää mielenkiinnon ja ei tule sit kuitenkaan kertomaan... vai liekkö vielä treffeillä :-)
Eli minäkin olen ihan täysin hetero, en voisi rakastua naiseen enkä asua naisen kanssa. Mutta seksi naisen kanssa on eri asia, se ei tee naisesta lesboa. Lesbo on nainen joka rakatsaa naista ja voi asua ja jakaa elämänsä toisen naisen kanssa.
Hei, minäkin haluaisin treffeille tai vaikka vaan kirjoitella sähköpostia toisen naisen kanssa. Itse olen hetero, joten en halua mitään rakkaussuhdetta, vaan kokeilla naisen kanssa tai jakaa ajatuksia yhteisestä mielenkiinnosta =)
(Sinä nainen eteläpohjanmaalta) treffit ois kivat. N77 muistaakseni numero 4 :)
Vierailija - 28.02. 15:10 vastaa tähän viestiin (21/22)
Haluaa treffeille tai kirjoitella sähköpostia!
Hei, minäkin haluaisin treffeille tai vaikka vaan kirjoitella sähköpostia toisen naisen kanssa. Itse olen hetero, joten en halua mitään rakkaussuhdetta, vaan kokeilla naisen kanssa tai jakaa ajatuksia yhteisestä mielenkiinnosta =)
Mistäpäin olet????
Mutta nyt kun kehaisit, joudut kertomaan meille kaikki yksityiskohdat.. :D .. Tahtoo!
Eli raporttia tulemaan. Nännit kovana odotan.