Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille: millaiset naiset kelpaavat vain seksiin?

Vierailija
13.03.2016 |

Osa naisista on sellaisia että he kelpaavat vain panopuuksi miehille, mutta heidän kanssaan ei haluta vakavaa suhdetta, mikä on se juttu joissakin naisissa että he ovat suhteeseen kelpaamattomia?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on tyhmä niin ei sitä muuhun tarvita.

Vierailija
2/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka suostuu panopuuksi jollekin, ei ole tarpeeksi luotettava kumppaniksi. Tuo on jo yksi syy hylätä ajatukset seurustelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintynyt ja rasittava luonne on varmaankin yksi sellainen juttu.

Vierailija
4/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt enkä ole keksinyt syytä, ihmettelee sitä aika paljon kun muut naiset näyttävät pääsevän aina suhteisiin oli nainen oikeastaan millainen tahansa. Itseltäni se ei onnistu vaikka olen kaikin puolin aivan tavallinen nainen, joka ei vain jostain kykene herättämään mitään oikeita tunteita miehissä. Minkäs mahdat.

Vierailija
5/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka suostuu panopuuksi jollekin, ei ole tarpeeksi luotettava kumppaniksi. Tuo on jo yksi syy hylätä ajatukset seurustelusta.

Juttuhan menee niin, että tapaillaan, harrastetaan seksiä, mutta lopulta mies ilmoittaakin ettei halua parisuhteeseen. Harva aikuinen ihminen lupautuu suhteeseen ennen seksiä

Vierailija
6/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan miehen naista pelätään,vaikka nainen olisi parisuhteessa.

Vierailija
7/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttuhan menee niin, että tapaillaan, harrastetaan seksiä, mutta lopulta mies ilmoittaakin ettei halua parisuhteeseen. Harva aikuinen ihminen lupautuu suhteeseen ennen seksiä

Mo siinä tapauksessa naisessa on jotain ominaisuuksia jotka eivät miellytä. Kelpaa juuri ja juuri seksiin, mutta ei muuhun.

Vierailija
8/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle seksiin kelpaa n. 60 % 16-35-vuotiaista naisista (nuoremmista isompi osuus kuin ikähaarukan yläpäästä), mutta suhteeseen vain harva. Tiivistettynä: vain seksiin kelpaa sellainen nainen, joka on vähintään ihmisen näköinen, mutta jonka kanssa minulla ei synkkaa makuuhuoneen ulkopuolella.

Vierailija
9/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiselta lohkeaa helposti, tai tietää ennestään naisen olevan helppo. Sellaiset menee hauskanpito-kategoriaan.

Vierailija
10/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mo siinä tapauksessa naisessa on jotain ominaisuuksia jotka eivät miellytä. Kelpaa juuri ja juuri seksiin, mutta ei muuhun.

Aika ilkeästi sanottu, että kelpaisi juuri ja juuri seksiin.

Vierailija
11/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpäiset fitness-bimbot. Seksi voi olla hyvää, mutta jo vähääkin syvällisemmän keskustelun yritys saa aikaan vain myötähäpeää.

Vierailija
12/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kamala luonne tai alhainen älykkyys-spekulaatiot ovat täysin paikkansa pitämättömiä, sillä tiedän tusinoittain täysin tyhjäpäisiä, sivistymättömiä ja kamala luonteisia naisia, jotka aina saavat helposti miehen suhteeseen kanssaan. Ja se että mies haluaa seksiä naiselta, ei tarkoita sitä että nainen suostuisi sellaiseen, vaan se että mies tekee jo alusta alkaen selväksi ettei halua muuta tai jos ei sano sitä suoraan, niin sitten näyttää sen epäsuorasti lukuisin eri tavoin. Eli ei ole ollenkaan vakavalla mielellä liikenteessä.

Ap.

Vierailija
13/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka haluaa lapsia.

Vierailija
14/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys johon on vain yksi vastaus. Nainen, joka ei halua sitoutua ja haluaa vain irtosuhteita. Muille parisuhde on mahdollinen, se oikea vain ei ole tullut vastaan.

Vierailija
15/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen nainen ei kelpaa muuhun jolla ei ole tarjota lapselle hyviä geenejä ja/tai ärsyttävää seuraa, huonot jutut, valittaa kaikesta tms.

Vierailija
16/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kelpaa edes seksiin. Väittäisin, että minun tapauksessa syynä on ihan jäätävä ujous.

Vierailija
17/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut että itsevarmat ja itsestään pitävät ihmiset päätyy suhteeseen vaikka olisivat millaisia. Epävarmuus on ainakin yksi syy sinkkuuteen. Ja sellainen surumielisyys.

Vierailija
18/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmillä naisilla ei muka koskaan ole miesystäviä...? 

Vierailija
19/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies tarvitse viisaan naisen että lapsesta ei tule tyhmää. Viisaalle miehelle kelpaa tyhmäkin nainen, jos on tarjota muuta hyvää geeniperimää.

Vierailija
20/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että jos tyhmyys on kynnyskysymys yhdelle kommentoijalle, se olisi sitä kaikille miehille? Minun on mahdoton seurustella tyhmän naisen kanssa, koska olen itse älykäs, mutta en tietenkään oleta kaikkien jakavan kriteereitäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä