Mitä ajattelet yli 30-vuotiaasta miehestä
Kommentit (18)
En mitään? Ihan normaalia. Jos nainen (tai mies) olis alle 18-vuotias, niin sit alkais mietityttää.
Jotain on vinksin vonksin ja mies henkisesti epäkypsä.
Asiat on kohdillaan, jos mies on varakas ja auttaa naista taloudellisesti. Muussa tappauksessa ehdoton EI!
Ilmeisesti se mies ei sitten antanut APlle vaan valitsi nuoremman ja nätimmän vai?
Mä olen vähän yli 30 enkä sängyssä ole ikinä muiden kanssa ollutkaan kun 17-24-vuotiaiden
Pedofiili. Sairasta naida jotain tyttärensä ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua?
En mitään ihmeellistä. Mun miesystävä on 35-vuotias ja ääneen en ainakaan oo pahaa sanaa kuullut.
N20
Mitä he***tin väliä mitä muut siitä ajattelee? Sissos näitä kysymyksiä. Pitääkö järjestää sängynreunalla vielä äänestys mammafoorumilla, että saanko panna? Aikuistukaa hyvät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Monellako n. 30-vuotiaalla miehellä on 20-vuotias tytär?
Suosittelen sulle huomenna alkavaa Kielletty rakkaus -ohjelmaa Nelosella. Ekassa jaksossa MJ-imitaattori Jarkkis, joka alkoi 35-vuotiaana seukata 14-vuotiaan faninsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vähän yli 30 enkä sängyssä ole ikinä muiden kanssa ollutkaan kun 17-24-vuotiaiden
Hauskasti muotoiltu. Tuosta voisi tyhmempi ymmärtää, että olet 30-vuotiaana pelehtinyt 17-vuotiaan kanssa, mutta todennäköisesti olet itsekin tuolloin ollut nuorempi. Jos 17-vuotiaalla on samanikäinen seksikumppani, se on ihan jees, jos kumpikin on kypsiä ja suostuvaisia seksiin. Vähemmän provosoivasti olisit voinut sanoa, että sulla ei ole koskaan ollut yli 24-vuotiasta seksikumppania. Olethan voinut olla vaikka pitkissä parisuhteissa näiden kanssa. Ei voi tietää, kun et kerro.
Oon pitkään ajatellut että en harrasta seksiä kauheasti omaa ikääni (38v) naisten kanssa, mutta nyt olen tullut toisiin aatoksiin. Mulle on tässä seksin puutteessa ihan sama minkä ikäinen nainen on kunhan on täysi-ikäinen ja täysin järjissään. Oon ollut niin pitkään ilman että en anna enää moraalisten seikkojen häiritä. Ja menköön samatien paljaalla tuli mitä tuli. Jos sitä kerran saa niin nautitaan sitten täysillä. Ja mitä se mammoille kuuluu mitä täysikäiset keskenään tekee ...
Ajattelen, että sitä varmaan panetti.
No pitäisikö mulla nyt tuostakin olla mielipide? En vain nyt jaksa muodostaa mielipidettä kaikista mahdollisista asioista.
Jos ei muuta saa, niin tuosta on hyvä aloittaa. Ääh, en ajattele yhtään mitään, ei vaan kiinnosta.