Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille: millaiset naiset kelpaavat vain seksiin?

Vierailija
13.03.2016 |

Osa naisista on sellaisia että he kelpaavat vain panopuuksi miehille, mutta heidän kanssaan ei haluta vakavaa suhdetta, mikä on se juttu joissakin naisissa että he ovat suhteeseen kelpaamattomia?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut että itsevarmat ja itsestään pitävät ihmiset päätyy suhteeseen vaikka olisivat millaisia. Epävarmuus on ainakin yksi syy sinkkuuteen. Ja sellainen surumielisyys.

Voin myöntää olevani epävarma ja pettymykset ovat entisestään aiheuttaneet sen, etten luota miehiin enkä jaksa uskoa, että miehet haluaisivatkaan minusta muuta kuin seksiä. On aika murskaavaa itsetunnolle kun on kelvannut pitkään tapailuun ja seksiin, mutta miestä ei parisuhde kiinnosta tai persoonani. Lopultahan tuo oma pessimistinen asenne näyttäytyy entisestään epävarmuutena miehille.

Vierailija
22/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on tyhmä niin ei sitä muuhun tarvita.

Tyhmillä naisilla ei muka koskaan ole miesystäviä...? 

Tyhmä mies tarvitse viisaan naisen että lapsesta ei tule tyhmää. Viisaalle miehelle kelpaa tyhmäkin nainen, jos on tarjota muuta hyvää geeniperimää.

Tuskin se tyhmä edes tällaista miettii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytkenkäiset, luonteeltaan vaimoksi tai äidiksi sopimattomat

Vierailija
24/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on tyhmä niin ei sitä muuhun tarvita.

Tyhmillä naisilla ei muka koskaan ole miesystäviä...? 

Tyhmä mies tarvitse viisaan naisen että lapsesta ei tule tyhmää. Viisaalle miehelle kelpaa tyhmäkin nainen, jos on tarjota muuta hyvää geeniperimää.

Tuskin se tyhmä edes tällaista miettii.

Vaistot sanelee.

Vierailija
25/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorulit.

Vierailija
26/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepsankeikat kelpaa vain sänkyyn. Minusta tuo ei edes ole erityisen ruma ilmaisu, tunnistat kyllä hepsankeikan, kun se vastaan tulee. Sellaisen tunnistaa jo tavasta kävellä ja olla.

Vierailija
27/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpot naiset. Jos heti suostuu sänkyyn niin kiinnostus lopahtaa saman tien. Seksiin toki kelpaa.

Vierailija
28/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpot naiset. Jos heti suostuu sänkyyn niin kiinnostus lopahtaa saman tien. Seksiin toki kelpaa.

Onko 2 kk liian lyhyt aika ja se määritellään heti sänkyyn menemiseksi?

Vierailija
29/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi itse ehdottelet heti sänkyyn menemistä?

Vierailija
30/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä suurimmiksi ongelmiksi ovat muodostuneet tyhmyys, epäakateemisuus, pinnallisuus ja ilkeys

Vierailija
31/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Ei sullakaan hissi vintille asti meni. Se on testi.

Vierailija
32/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Ei sullakaan hissi vintille asti meni. Se on testi.

Hyvä testi, takaa sen ettei nainen joudu manipuloivan miehen kanssa suhteeseen.

Vierailija
33/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka suostuu panopuuksi jollekin, ei ole tarpeeksi luotettava kumppaniksi. Tuo on jo yksi syy hylätä ajatukset seurustelusta.

Pistämätön logiikka: "Haluan seksiä kanssasi, mutta jos suostut siihen, et sen takia olekaan minun arvoiseni."

Vierailija
34/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista on sellaisia että he kelpaavat vain panopuuksi miehille, mutta heidän kanssaan ei haluta vakavaa suhdetta, mikä on se juttu joissakin naisissa että he ovat suhteeseen kelpaamattomia?

Miten niin "vain"? Onko seksisuhde jotenkin vähäarvoisempi kuin muunlainen suhde?

Vierailija
35/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "vain"? Onko seksisuhde jotenkin vähäarvoisempi kuin muunlainen suhde?

On se vähäarvoisempi sille naiselle, joka ei haluaisi vain seksisuhdetta vaan parisuhteen.

Vierailija
36/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä suurimmiksi ongelmiksi ovat muodostuneet tyhmyys, epäakateemisuus, pinnallisuus ja ilkeys

Jännä juttu, mutta itselleni naisena olisi totaalinen turn-off seksuaalista kanssakäymistä ajatellen, jos mies on tyhmä, pinnallinen tai ilkeä. (Olen itse akateeminen, mutta "epä-akateemisuus" ei mielestäni ole yhtä kuin  sivistymättömyys ja älykkyyden puute - kokonaisuus ratkaisee.)

Sinulla lienee siis aika matalat standardit itseäsi kohtaan, koska kelpuutat seksiin ihmisiä, jotka ovat sinulle itsellesi vastenmielisiä? 

Vierailija
37/38 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenet edelliset seksikumppanit, en kyllä kelpuuttaisi tällaista naista edes seksiin, koska harrastan seksiä vain naisen kanssa josta välitän.

Vierailija
38/38 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, mutta itselleni naisena olisi totaalinen turn-off seksuaalista kanssakäymistä ajatellen, jos mies on tyhmä, pinnallinen tai ilkeä. (Olen itse akateeminen, mutta "epä-akateemisuus" ei mielestäni ole yhtä kuin  sivistymättömyys ja älykkyyden puute - kokonaisuus ratkaisee.)

Sinulla lienee siis aika matalat standardit itseäsi kohtaan, koska kelpuutat seksiin ihmisiä, jotka ovat sinulle itsellesi vastenmielisiä? 

Et ymmärrä miehiä kovin hyvin. Miehelle nainen ei voi olla seksiin vastenmielinen kuin ulkoisesti.

AP: se joka kelpaa välttämättä kelpaa toiselle. Naiset eivät ole hyviä ymmärtämään asemaansa markkinoilla. He olettavat että joku korkeatasoisempi mies pitää heistä oikeasti vaikka ulkopuolelta näkee että kyse on miehen puolelta vain helposta seksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi