Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tunnusti, että on toivonut jokaisen tapaamansa naisen kuolemaa

Vierailija
13.03.2016 |

...ja jo tapaamishetkestä lähtien. Tiukan paikan tullen (jos siis itselläni on vaikeaa ja huolta), mies alkaa mulle jutella, että "anna vaan mennä - ei sun enää kannata yrittää" ja melkein yrittää usuttaa mua itsemurhaan, kun olen kuulemma muutenkin nikn surkea ja nolo tapaus. Hän käyttää kaikkia uskoutumiani heikkouksia minua vastaan, jos olen surullinen tai huolissani jostain. Tänään hän sitten kertoi, että on salaa mielessään toivonut kuolemaani tapaamishetkestämme alkaen ja sama on toistunut aiemminkin. Ja minä idiootti menin moisen kanssa vielä naimisiinkin. Mies jutteli pian tapaamisemme jälkeen sellaisia, että "nythän voimme hankkia yhteisen haudan" ja että "eihän tässä kolmekymppisenä enää mitään muuta odottelua ole kuin hauta". Muutenkin hän on erittäin synkkä pohjimmiltaan ja miettii oikeastaan ainoastaan rahaa. Lisäksi hän on erittäin väkivaltaisesta ja tunteita panttaavasta kodista ja itsekin väkivaltainen (yleensä vielä ensimmäisenä lyö päähän tai yrittää tähdätä päähän heittelemillään esineillä). Melkein mikä tahansa poikkipuolinen sana voi saada hänet väkivaltaiseksi ja syyllinen kaikkeen on aina se toinen henkilö kuin hän (yleensä siis minä, joka esim. ääneen ihmettelen jotain epäkohtaa, kuten hänen väkivaltaisuuttaan). Mikä voisi selittää moisen ajattelumallin ja käytöksen? Mies on muuten menestynyt, hänellä on useampi akateeminen tutkinto ja hyvä ura sekä varallisuutta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen äiti kuuostaa narsistilta. Voi helkatti.... Ja mies on jonkinlainen myös. Jos ei kerran näe vikaa itsessään. Hei ihminen joka ei näe vikaa itsessään vaikka sitä SELKEÄSTI on (vai kiistätkö tämän?) ei ole kelvollinen elämänkumppani. Sano nyt itsellesi ääneen tuo viimeinen lausse, ap.

Vierailija
22/30 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet jättäytynyt uhriksi tuolle. Oliko sinulla huono isäsuhde?

Milla on ollut koko ikäni erittäin huono itsetunto ja oma äitini on ollut hyvin kontrolloiva ja jopa alistava. Äitini ja osittain myös muut sukulaiseni ovat haukkuneet ulkonäköäni ja muita ominaisuuksiani pienestä pitäen, vaikka jälkikäteen katsellessa olen tajunnut, että olin ihan nätti lapsi ja teininäkin ihan ok-näköinen. Pidin itseäni äärimmäisen rumana, joten ajattelin, etten ansaitse mukavaa ja hyvää miestä ja että minun "velvollisuuteni" on sietää inhottavaakin käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mäkin toivonut exilleni vastaavaa, mutta en nyt kuitenkaan vielä seurusteluvaiheessa vaan sen jälkeen. Kuulostaa erikoiselta. Näistä tapauksista luetaan sitten lehdestä perhesurmina.

Vierailija
24/30 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen äiti kuuostaa narsistilta. Voi helkatti.... Ja mies on jonkinlainen myös. Jos ei kerran näe vikaa itsessään. Hei ihminen joka ei näe vikaa itsessään vaikka sitä SELKEÄSTI on (vai kiistätkö tämän?) ei ole kelvollinen elämänkumppani. Sano nyt itsellesi ääneen tuo viimeinen lausse, ap.

Miehelläni ja hänen äidillään on kyllä tuo yhteinen piirre, että heistä kumpikaan ei näe mitään negatiivista itsessään ja heidän on mahdotonta myöntää olevansa väärässä. Lisäksi molemmat ovat erittäin tunnekylmiä. Olen itse epäillyt, että se on osittain geneettistäkin, sillä miehen äidin parilla lähisukulaisella on myös outoja piirteitä (tai ovat tehneet todella outoja juttuja). Lisäksi miehen molempien vanhempien suvuissa on kuollut runsaasti ihmisiä (esim. pari sukupolvea taaksepäin oli isännältä vaihtunut vaimo ainakin viisi kertaa ja vaimo oli aina kuollut "mystisesti") ja on ollut sen vuoksi uusperheitä aikana, jolloin yleensä oli sama puoliso koko eliniän.

Vierailija
25/30 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni ja hänen äidillään on kyllä tuo yhteinen piirre, että heistä kumpikaan ei näe mitään negatiivista itsessään ja heidän on mahdotonta myöntää olevansa väärässä. Lisäksi molemmat ovat erittäin tunnekylmiä. Olen itse epäillyt, että se on osittain geneettistäkin, sillä miehen äidin parilla lähisukulaisella on myös outoja piirteitä (tai ovat tehneet todella outoja juttuja). Lisäksi miehen molempien vanhempien suvuissa on kuollut runsaasti ihmisiä (esim. pari sukupolvea taaksepäin oli isännältä vaihtunut vaimo ainakin viisi kertaa ja vaimo oli aina kuollut "mystisesti") ja on ollut sen vuoksi uusperheitä aikana, jolloin yleensä oli sama puoliso koko eliniän.

Ei välttämättä geneettistä, perheessä olevat käytösmallit saattavat tulla samasta kantaperheestä?

Vierailija
26/30 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse.

Vierailija
27/30 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta joku aspergeriuden kaltainen outous saattaa toki kulkea geneettisesti perheissä. Miksei tietty joku sosiopaattisuuskin... Vaikka olen ajatellut, että se johtuisi varhaisista kokemuksista.

Vierailija
28/30 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla kans yksi eksä tunnusti toivovansa eksiensä kuolemaa ja Se oli musta jotenkin pelottavaa. Täähän menee kuitenkin jo ihan uusiin sfääreihin. Tsemiä. Nyt olis aika hakea Apua. Molemmille.

Vierailija
29/30 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko enää olla läpinäkyvämpää miesvihaprovoa, ja mammat ottaa sen ihan tosissaan? Jepa

Vierailija
30/30 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko enää olla läpinäkyvämpää miesvihaprovoa, ja mammat ottaa sen ihan tosissaan? Jepa

Mikä ihmeen miesvihaprovo? Oletko niin naiivi, että et tiedä, että jotkut miehetkin käytäytyvät kammottavalla tavalla. Tiedän myös, että täysin erilaisiakin miehiä on kuin esim. puolisoni. Oma isäni ja myöskin isosisäni sekä enoni ovat mukavia, empaattisia ja pitkäpinnaisia, kun taas seurustelukumppanini ja puolisoni ovat olleet huonohermoisia kuumakalleja ja samalla kuitenkin tunnekylmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi