Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä ällötä vanhemmat miehet jotka kehuvat nuoria tyttöjä?

Vierailija
13.03.2016 |

Otetaan esimerkiksi, että vaikkapa 35-vuotias mies sanoo 20-vuotiasta tyttöä seksikkääksi. Jos mies sanoo sen suoraan tytölle, kyseessä on ehdottomasti seksuaalinen häirintä. Ihan sama, mitä mieltä tyttö on. Joka tapauksessa on kova juttu, että aikuinen mies sanoo keskenkasvuisesta jotain. Normaali mies kun ei kommentoi keskenkasvuisen seksuaalisuutta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen ei ole keskenkasvuinen, mutta en mä ainakaan halua kuulla olevani jonkun 30+ miehen silmissä seksikäs.

N25

Vierailija
2/14 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppinen ei ole keskenkasvuinen, mutta en mä ainakaan halua kuulla olevani jonkun 30+ miehen silmissä seksikäs.

N25

Älkää vastatko näihin Ikiksen keskusteluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttääkö sinua, että laiha kehuu lihavaa tai lihava laihaa? Lyhyt pitkää? Ammatillisesti koulutettu akateemisesti koulutettua?

Vierailija
4/14 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Aha, että viisi vuotta on olennaista? Outo juttu, keskimääräinen ikäero avioituessakin on jotain tuota luokkaa miehen hyväksi. 

Minkä ikäisen suusta haluaisti kuulla olevasi seksikäs? Vai etkö siis halua ollenkaan?

Vierailija
5/14 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun parikymppisiä pelkästään penikoiksi, en koskaan kehu.

Vierailija
6/14 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan esimerkiksi, että vaikkapa 35-vuotias mies sanoo 20-vuotiasta tyttöä seksikkääksi. Jos mies sanoo sen suoraan tytölle, kyseessä on ehdottomasti seksuaalinen häirintä. Ihan sama, mitä mieltä tyttö on. Joka tapauksessa on kova juttu, että aikuinen mies sanoo keskenkasvuisesta jotain. Normaali mies kun ei kommentoi keskenkasvuisen seksuaalisuutta.

No ei todellakaan ole seksuaalinen häirintä. Häirintää se on vasta sitten jos tuollaista juttua jatketaan KIELLOSTA HUOLIMATTA.

Vierailija
7/14 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Aha, että viisi vuotta on olennaista? Outo juttu, keskimääräinen ikäero avioituessakin on jotain tuota luokkaa miehen hyväksi. 

Minkä ikäisen suusta haluaisti kuulla olevasi seksikäs? Vai etkö siis halua ollenkaan?

Yli viisi vuotta on huomattavasti vanhempi. Pidän ikäisistäni miehistä, eli oma ikä +-3 vuotta.

Vierailija
8/14 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutkia minkä ikäisenä Miss Suomi on yleensä valittu. Ei varmaan saa sanoa seksikkääksi häntäkään. Hirvittävän dramaattinen kokemus, jos joku 37-vuotias puolikuollut gubbe toteaa, että siinäpä on seksikäs nainen. Pitäisi varmaan tytötellä ja sanoa vaan että nätti on joo, mutta aivan liian nuori minulle.

Vierailija
9/14 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Yli viisi vuotta on huomattavasti vanhempi. Pidän ikäisistäni miehistä, eli oma ikä +-3 vuotta.

Miksi sun omaikäiset on just +-3 vuotta? Onko 60- ja 65-vuotiaatkin eri ikäluokkaa sun mielestä? Kyllä 25- ja 30-vuotiaat voi aivan hyvin olla kimpassa.

Vierailija
10/14 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä 30+ ikäiset ovat vanhoja? En kyllä halua kuulla tuollaisia kommentteja keneltäkään tuntemattomalta. "Onneksi" en taida olla seksikäs...

N23

Vierailija
11/14 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon töissä miesvaltaisessa työpaikassa ja joka päivä saa kuulla samanlaisia juttuja; olipas seksikäs tyttö siellä lounaspaikan kassalla, kyllä ton kanssa yön viettäisi, eikä paljon tulisi nukuttua. 

Saatetaan "tapella" siitä, kuka saa palvella nuoria naisasiakkaita. 

Puhutaan venäläisistä naisista, strippareista. Parhaimmassa tapauksessa lähetystään pikkujouluissa työpaikan parikymppistä työkaveria.

Ainiin, kaikki miehet ovat keski-ikäisiä, naimisissa ja heillä on lapsia. Juttujen perusteella olen päätellyt, että siitä puhe mistä puute.

Vierailija
12/14 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Miksi sun omaikäiset on just +-3 vuotta? Onko 60- ja 65-vuotiaatkin eri ikäluokkaa sun mielestä? Kyllä 25- ja 30-vuotiaat voi aivan hyvin olla kimpassa.

Miksi mun pitäis pitää yli 30-vuotiasta saman ikäisenä? Otetaan esimerkiksi vaikka 9kk itseäni vanhemman poikaystävän 30-v isoveli. Tää isoveli on mun silmissä vanha kuin taivas. Puhuukin aivan eri asioista kuin me poikaystäväni kanssa ja ikä näkyy jo naamassa.

Vierailija
13/14 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt 20 ja joku 26v mies tuli baarissa kehumaan kauniiksi ja muutenkin juttelemaan :S Yök...

Vierailija
14/14 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun nuoria naisia, koska osa heistä on persoja kehuilleni. Jotkut jopa niin persoja, että palkitsevat kehut lopulta seksillä. Kaikki eivät tietenkään vanhemman miehen kehuille lämpene, mutta heidän kohdallaan minä vain jatkan matkaani. No harm, no foul. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän