Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa taas "hyvä" mieli eilen, kahdesta ystävästäni sanottiin "Toinen teistä hoikista mahtuu vielä kyytiin"

Vierailija
13.03.2016 |

Kun järjestelimme autokyytejä eräisiin juhliin. Miksei suoraan sanonut minulle "Sinä oksettava läski et tähän autoon istu"

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan kuin puberteettii ikäiset kirjottelis täällä. Jos teistä jokainen sais jonkun sairauden, josta kertyis laardia kasvaisiko empatia. Hitto, onks tuollasia ihmisä oikeesti olemassa?

-ja en, en ole läski ihan normaalipainon indexissä, joka on paininut syömishäiriön kanssa ja kyllä syömishäiriö voi avartaa joskus siinä mielessä sisäistä maailmaa, että näkee tässäkin asiassa empaatian myönteisyyttä.

95% lihavista ihmisistä ei  ole läskejä sairauden takia, vaan ihan itsensä. Kun se ruoka on vaan niiiin hyvää, joten ihan turha vedota tuohon. Joo, minäkin lihoin masennuksen kourissa, muttei kukaan sitä ruokaa mun kurkkuuni tunkenut, ihan itse söin ja jumitin kotona. Sittemmin olen toki laihduttanut ne kilot pois.

Ja sun syömishäiriösi taas ei kuulu ap:n aloitukseen millään muotoa, ilmeisesti piti vaan päästä mainostamaan.

Ai, tyypillinen "Ei se vielä mitään, minulla meni tuhat kertaa huonommin enkä SILTI..." kommentti. 

No ei vaan, mitä väliä sillä on, onko se ylipaino hankittu ihan itse syömällä tai sairastumalla? Siis siltä kannalta, että saa osakseen ikävää kohtelua (ottamatta kantaa, onko ap:n skenaario tarkoituksellisen loukkaava vai ei). 

Kun täällä tuntuu pääsääntöisesti asenne olevan, että loukattiinpa ylipainoista miten tahansa, hänen pitää vain hävetä ja mennä laihtumaan, eikä saa missään nimessä valittaa. 

Vierailija
42/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen "läski", mutta en olisi tuollaisesta kyllä ottanut itseeni :D Sehän on ihan tosiasia ja kuski ei sinua mitenkään mollannut, vaan ajatteli matkustusmukavuutta plus hoikka mahtuu pienempään tilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on kuskin ilmaisutaidoissa. En tiedä miten asian nyt voisi korrektisti sanoa. Parempihan on, että pienempi ihminen menee ahtaaseen tilaan kuin isompi. Mutta jos sanoo "toinen teistä hoikista" niin se on yhtä kuin "sinä kolmas olet läski". Ehkä parempi olisi sanoa "pienin teistä sopii mukaan".

Ei se nyt suoraan läskiä tarkoita vaan sitä, että ap ei ole hoikka, mikä on totta. Ja koska ap kertoi olevansa sujut läskiensä kanssa, niin en ymmärrä miksi hän kuitenkin niin herkkänahkainen, että vetää laardit nenäänsä "loukkauksesta", joka ei oikeastaan ole edes loukkaus.

Vierailija
44/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kuski olisi voinut sanoa vaan, että joku joka onnistuu mahtumaan tuohon pikkutilaan, pääsee vielä kyytiin. 

Mutta anna ap mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Totta kai tuollainen kirpaisee, mutta muista että toisen sanominen hoikaksi ei tarkoita sitä että sinua sanotaan lihavaksi. Jos kuski olisi sanonut, että toinen teistää normaalipainoisista mahtuu vielä kyytiin, niin tilanne olisi ollut jo tarkoituksella loukkaava. Nyt se oli mielestäni vain ehkä ajattelematon kommentti, josta ei turhaan kannata vetää hernettä nenään. Onhan se totta että toiset on hoikkia, siis pienempiä kuin normaalipainoiset.

Vierailija
45/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavissa ihmisissä on se ongelma että heidän mielestään heidän painonsa ei vaikuta muihin. Mutta kun vaikuttaa. Autoihin ei mahdu yms. Lisäksi lihavaa katsoessa tulee aina mieleen mitä muuta lihava vaatii ja ottaa enemmän kuin hänelle kuuluu.

Ala ajatella onko sun oikeasti pakko työntää itseesi energiaa enemmän kuin elimistösi tarvitsee. Se on vähän kuin laskisi kuumaa vettä surutta viemäriin.

Olet täysin oikeassa, kuten aina. Pullea kuljetettava olisi hyvin todennäköisesti syönyt takapenkit.

Analysoi ohis

Vierailija
46/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä pelle sä oot!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi