Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa taas "hyvä" mieli eilen, kahdesta ystävästäni sanottiin "Toinen teistä hoikista mahtuu vielä kyytiin"

Vierailija
13.03.2016 |

Kun järjestelimme autokyytejä eräisiin juhliin. Miksei suoraan sanonut minulle "Sinä oksettava läski et tähän autoon istu"

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla oli siis kolme ihmistä, ap ja kaksi hoikkaa. Oliko autossa jo ennestään väkeä niiden sinne lastattujen tavaroiden lisäksi. Se toinen hoikkahan jäi ilman kyytiä myös. Jotenkinhan se oli ilmaistava, että pienempikokoinen mahtuu. Olisit varmasti vetänyt jättäherneet nenuliisi, olisi asian ilmaissut miten päin vain. Paljonko sun mitat on, voidaan vähän arvioida. Ilmeisesti olet paljon muita isompi jos he näyttävät hoikilta rinnallasi.

Vierailija
22/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski, mikä läski. Turha sitä on puolustella.

T: Toinen läski!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm/85kg eli lihava olen, mutta mahdun kyllä autoon istumaan.

Ap

Vierailija
24/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis kaksi ihmistä (joista toinen yhtä lihava kuin minä)  oli jo takapenkillä + ne kylmälaukut ja muu sälä

Ap

Vierailija
25/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170cm/85kg eli lihava olen, mutta mahdun kyllä autoon istumaan.

Ap

Jaahas. Mikä oli suhteenne kuskiin, jos hän halusi sinne itselleen "läheisemmän," tms. Miksi sun olisi pitänyt saada se paikka. Ehkä kuski ajatteli, että pienempikokoisella on mukavampi istua siellä jos tilaa oli niukasti.

Vierailija
26/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tökerö kuljettaja. Olisin itsekim loukkaantunut ihan hirveästi. On ihan kamalaa kun joku vieras ihminen viittaa omaan painoon. Älä ap välitä näistä keskenkasvuisten huuteluista tällä palstalla ja koita jättää kuljettajankin puheet omaan arvoonsa. Noilla mitoilla et edes ole mikään lihava sotanorsu vaan ihan tavallisen naisen kokoinen olet.

Vierailija
27/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25, kuski on ystäväni mies ja tämä ks. ystävä istui etupenkillä siinä autossa. En niin hirveän hyvin tunne, mutta ei tunteneet ne muut takapenkkiläisetkään.

Ap

Vierailija
28/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ihan fiksua ole istuttaa ahtaalle paikalle pienempi ihminen? Jos ei henkilö tiennyt teidän nimiä, niin hoikaksi kutsuminen oli ihan ok. Harmi, että sinä käänsit sen mielessäsi loukkaukseksi sinua kohtaan. Et taida olla ihan sujut painosi kanssa, ap?

Vierailija
29/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28, olen kyllä mutta muille se tuntuu olevan joku ongelma.

Ap

Vierailija
30/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ollut ks. kuski olisin muotoillut asian jotenkin "Siellä autossa on sitten tavaraa että voi olla ahdasta, jos se ei haittaa niin yksi ihminen mahtuu vielä kyytiin"

Vierailija
31/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän oli kohtelias. Epäkohteliasta olettaa, että sinun kuuluisi saada puolitakapenkkiä läskeillesi, kun takapenkille mahtuu helposti kolme tai neljä hoikkaa henkilöä.

Vierailija
32/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on kuskin ilmaisutaidoissa. En tiedä miten asian nyt voisi korrektisti sanoa. Parempihan on, että pienempi ihminen menee ahtaaseen tilaan kuin isompi. Mutta jos sanoo "toinen teistä hoikista" niin se on yhtä kuin "sinä kolmas olet läski". Ehkä parempi olisi sanoa "pienin teistä sopii mukaan".

Vierailija
33/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on vain ja ainoastaan APn päässä. APlle ei edes sabottu mitään, hänestä ei puhuttu ja silti hän onnistui kääntämään sanotun loukkaukseksi itseään kohtaan. AP; maailma ei pyöri sinun (läski)napasi ympärillä.

Vierailija
34/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Naurettava loukkaantua ap! Ja eikö täällä ole läskiarmeija puolustelemassa ja kauhistelemassa tätä "törkeyttä", LMAOOOOO! Siis tuo oli neutraali toteamus, tsiisus!

Läskiarmeija<-kuuluuks siihen laihatkin;),henkisesti kypsyys voi olla enemmänki oikea ilmaisu. Se voi sullakin kasvaa jos oot avoin ja suvaitsevainen. Jos tuo olis osunut omalle kohdallesi niin tuskin sä niin kalman kova henkisesti oot kuin annat ymmärtää. Peace! 

Vierailija
35/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Naurettava loukkaantua ap! Ja eikö täällä ole läskiarmeija puolustelemassa ja kauhistelemassa tätä "törkeyttä", LMAOOOOO! Siis tuo oli neutraali toteamus, tsiisus!

Ihmettelinkin, missä viipyy läskin vastaisen rintaman urhea kenraali Ssss. Miksei ap saisi loukkaantua? Sinäkö sen määrittelet? Olitko tilanteessa? Tunnetko ap:ta? Mistä tiedät, oliko kommentti todella neutraali vai ei? Koska sinä vihaat sydämesi pohjasta ns läskiä, läskejä, läskidenialismia jne, olet jäävi tässä asiassa. Sillä sinähän voisit nimitellä ylipainoisiksi katsomiasi ihmisiä vaikka kuinka rumasti ja kyse olisi vain mielestäsi motivoinnista.

Nyt tietenkin väität minun, tuntemattoman ihmisen, olevan osa ns läskiarmeijaa (ne tsiisukset ja LMAOOOOO:t kuuluisivat tähän väliin). No, olet väärässä, sillä en ole ylipainoinen. Satun vain inhoamaan ja halveksimaan kaltaisiasi ihmisiä, jotka verhoavat törkeän käytöksensä terveyshuoliin jne.

Vierailija
36/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaa on oikeasti todella vähän, niin ei se ole ketään vastaan suunnattu, jos sanotaan että yksi hoikka mahtuu tähän. En ainakaan itse sitä pitäisi loukkauksena, vaan ihan faktana. Otanhan itsekin, paljon ihmisiä kuljettaessani, kaikkein isokokoisimman etupenkilla ja taakse pienikokoisempia niin paljon kun mahtuu, jos siis on iso seurue ja vähän autoja.

Vierailija
37/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi syvä huokaus. Jos tämä keskustelu on osoitusta "läski-ihannoinnista" tai siitä, että on jotenkin hyväksytympää olla lihava kuin laiha... Mitä hittoa on sitten läskiviha, jos se ihannointi on tällaista? Ihan oikeastiko teistä on ihan validia, että lihavan tulee ennen kaikkea laihduttaa saadakseen osakseen ihan kohteliaita käytöstapoja? 

Sori vain: olen ylipainoinen, ja minä odotan keneltä tahansa normaalijärjellä varustetulta, aikuiselta ihmiseltä, että hän osaa käyttäytyäkin järkevästi riippumatta siitä, mikä minun BMI:ni on.

Vierailija
38/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

35: Kokoon katsomatta voi olla läskidenialisoitunut ylipainolle ilmiönä ja näin ollen osa läskiarmeijaa.

Miksi loukkaantuisin asiasta, jossa ei ole loukkaannuttavaa???? En ole ammattiloukkaantuja ja vielä vähemmän loukkaannun faktoista.

36: Tiedän, että siinä, mitä ap kirjoitti ei ole mitään loukkaavaa. Ei tarvitse olla paikalla todistamassa tilannetta.

Sillä sinähän voisit nimitellä ylipainoisiksi katsomiasi ihmisiä vaikka kuinka rumasti ja kyse olisi vain mielestäsi motivoinnista

^#bullshit

Satun vain inhoamaan ja halveksimaan kaltaisiasi ihmisiä, jotka verhoavat törkeän käytöksensä terveyshuoliin jne.

Hmm? Jos jostakin täytyy olla huolissaan niin lihavien vaikutuksesta talouteen. Heidän terveydentila ei kiinnosta.

Käytöksessäni ei ollut mitään törkeää, vika löytyy siltä suunnalta.

Älä viitsi olla tekopyhä. Sinua ei kiinnosta lihavien terveydentila (kuten sanoit), mutta yhtä vähän sinua oikeasti kiinnostaa heidän, saati jonkun satunnaisen ylipainoisen vaikutus kansantalouteen tai kansanterveyteen. Se on vain sinulle vieras ja vastenmielisyyttä ja inhoa herättävä asia, ja siksi sinä reagoit siihen niin voimakkaasti (ja vastaavasti ihannoivasti vaaralliseen alipainoon). Ja itse asiassa: se on itse asiassa enemmän ok, kuin ratsastaa joillakin talouden ja kansanterveyden kaltaisilla abstraktioilla oikeuttaakseen jopa tylyjä ja asiattomia kommentteja (ja oletan, että niissä poistetuissa kommenteissasi on ollut paljon asiatonta). 

Saat suuttua tästä ja heittää niin monta lyhennettä ja huutomerkkiä kuin haluat - fine by me. Minusta on vain rehdimpää olla aidosti ilkeä, kuin naamioida ilkeyttään kansanterveydelliseksi ja taloudelliseksi näennäishuoleksi.

Vierailija
39/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan kuin puberteettii ikäiset kirjottelis täällä. Jos teistä jokainen sais jonkun sairauden, josta kertyis laardia kasvaisiko empatia. Hitto, onks tuollasia ihmisä oikeesti olemassa?

-ja en, en ole läski ihan normaalipainon indexissä, joka on paininut syömishäiriön kanssa ja kyllä syömishäiriö voi avartaa joskus siinä mielessä sisäistä maailmaa, että näkee tässäkin asiassa empaatian myönteisyyttä.

95% lihavista ihmisistä ei  ole läskejä sairauden takia, vaan ihan itsensä. Kun se ruoka on vaan niiiin hyvää, joten ihan turha vedota tuohon. Joo, minäkin lihoin masennuksen kourissa, muttei kukaan sitä ruokaa mun kurkkuuni tunkenut, ihan itse söin ja jumitin kotona. Sittemmin olen toki laihduttanut ne kilot pois.

Ja sun syömishäiriösi taas ei kuulu ap:n aloitukseen millään muotoa, ilmeisesti piti vaan päästä mainostamaan.

Vierailija
40/46 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisille tampioille pitää porukalla panna luu kurkkuun. Niille pitää sanoa "hei mitä sä just sanoit! Miten sä voit puhua noin loukkaavasti ja ilkeästi? Eikö äitis ole opettanut sulle hyviä tapoja? Miten sä kehtaat siinä olla, etkös häpeä?! Pyydä anteeksi ja heti!"

Jos henkilö ei pyydä anteeksi, poistat hänet juhlajärjestelyistä tai lähdet itse. Näin ne wt-tollukat oppivat, pikkuhiljaa, pikkuhiljaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme