Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

helvetin hyvää huomenta. esikoinen sai kohtauksen ja tartutti sen nuorempaankin ! :(

Vierailija
13.03.2016 |

tyttö 8v, sai päähänsä että kaveri oli kertonut tänään telkasta tulevan My Little Ponyn. no, sehän oli ehtinyt mennä jo ja lapsi pimahti täysin. tärisee ja ulvoo , läpsii itseään ja hyppii tasajalkaa kasvot kyynelissä. pitää kohta mennä ottamaan tiukkaan otteeseen syliin, heijata ja jutella... taas ei jaksaisi.

ja tietysti 2 v päätti myös alkaa ulvoa sen hemmetin sarjan perään, että kun isosisko niin kyllä minäkin! järkyttävä meteli.

mulla jumalauta hajoaa pää :( rakastan noita lapsia, mutta..

esikoinen on käynyt toimintaterapiassa vuoden verran tuon käytöksen takia ja nyt on puhuttu myös omasta kouluavustajasta ! mitään selkeää diagnoosia ei ole vain " herkkä lapsi ". on kehittynyt normaalisti ja aloittanut koulun ajallaan.

tuon tärinä/ulvonta jne kohtauksen voi laukaista mikä vain, ikävää jos noin käy julkisella paikalla . ja ei siis saa itseään rayhoittumaan omin avuin !

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta! Sain juuri mieheni melaa mekkoon. Tästä on siis hyvä nousta kahvin keittoon. Mukavaa ja rauhallista sunnuntaita sinnekin. ♡

Vierailija
2/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta! Sain juuri mieheni melaa mekkoon. Tästä on siis hyvä nousta kahvin keittoon. Mukavaa ja rauhallista sunnuntaita sinnekin. ♡

Miten te nyt soutamassa näin talvella, joko jäät on lähtenyt? Menikö mekko melasta likaiseksi? Sinäkö soudit, vai menittekö pelkän melomisen avulla? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta etsit My little ponyn jonkun jakson.

Vierailija
4/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta. :( Olin itsekin herkkä lapsi, saatoin esim. tirauttaa itkut jos koulussa opettaja torui tai kaverin kanssa tuli riitaa. Noin pahaksi se ei kyllä mennyt, lapsesta tuntuu varmasti todella pahalta. Oletko koettanut ns. sanoittaa lapsen tunteita tälle? Meillä äiti osasi tehdä niin todella hyvin, ja rauhoituin kun tajusin miksi minulla on niin paha olo ja että se on ok. Kasvaessa ja kypsyessä opin sitten itse käsittelemään tunteitani ja vaikka edelleen herkkä olenkin. Tuo on varmasti raskasta sinullekin, mutta pyydän ettet ainakaan rupeaisi vähättelemään ja pilkkaamaan lapsen tunteita. Muistan edelleen opettajan ala-asteelta joka harrasti tätä, ja vieläpä luokan edessä. Se on pahinta, mitä herkälle lapselle voi tehdä.

Vierailija
5/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika oli vähän vastaava ja kyseessä oli aspeger-piirteet, mutta ei asperger, koska nuo raivarit olivat lähinnä ainoa ongelma. Ne alkoivat vähentyä "siedättämisellä" pikkuhiljaa iän tullessa. Poika oli kuulemma päiväkodissa joskus itse todennut olevansa herkempi ja älykkäämpi kuin muut lapset. Ei ole tuota sanottu, oli ehkä päiväkodin hoitajilta kuullut. Terapiaa sai parin vuoden verran. Jo ekaluokan lopussa opettaja sanoi, että ei tässä mitään tukitoimia enää tarvita, hän pärjää kyllä. 

Nykyään on rauhallinen nuori mies. 

Vierailija
6/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ruutu.fi/video/2452320

Nelosen netti-tv:ssä on kausi 5.

Vierailija
7/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lapsen hankkimista vasta suunnittelevat miehet ja naiset lukevat tämän varoittavana esimerkkinä siitä, mitä voi tapahtua. Joku ne hankalat lapset aina saa, ja se voit aivan hyvin olla sinä.

Vierailija
8/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain melontakursseja, joille voisi osallistua. Olisi aamulla tehnyt itsekin mieli melomaan mutta tuo hameella varustettu melontakumppani puuttuu.

Vierailija
9/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollaisesta käytöksestä kuuluukin palkita sylillä ja halauksilla. Ei ihme että lapsesta on tullut herkkä.

Vierailija
10/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kiireinen aamu.

Olen saanut melaa mekkoon JA kuunnellut lapsen raivaria. Nyt tilanne tasoittunut.

Vierailija
11/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollaisesta käytöksestä kuuluukin palkita sylillä ja halauksilla. Ei ihme että lapsesta on tullut herkkä.

Ei se mitään palkitsemista ole vaan hallintakeino. Meillä minä otan lapsen joka kerta syliin kun saa raivarin, se ei rauhoitu muuten ja saattaa oikeasti hakata päätään lattiaan ja muuta yhtä rakentavaa. Sylissä rauhoittuu nelko piankin, kun pidän tiukasti kiinni enkä anna riehua kuin mielipuoli ja ulvoo itsensä väsyksiin. Sen jälkeen voidaan jutella, että miksi suututtaa ja mitä tehdään kun kiukuttaa.

Vierailija
12/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairas perhe

Vierailija
13/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa Netflix, sieltä tulee MLP:tä tuutin täydeltä, loppuu itkut ja tärinät.

Vierailija
14/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että se katsomatta jäänyt ohjelma ei oikeasti ole ongelman ydin mutta eikö tosiaan olis voinut youtubesta laittaa poneja lapsille katsottavaksi? 

Vierailija
15/15 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei auta sylitys ja eskarilainen. Huutaminen, ulvonta ja lyöminen arkipäivää. Ei auta sanoitus kun ei kuuntele eikä näe mitään raivarin saadessaan. Kunpa päästäis pian muuttamaan jonnekin jossa saa huutaa niin paljon kuin lystättää. Ei kohta voi mennä minnekään enää kun saa noita kohtauksia joka paikassa. Ei auta rajat ja rakkaus, kohta leipoo iteltä pää. Hankala lapsi on eipä voinut tietää minkälainen lapsi vauvasta kasvaa.