Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, auttakaa tulkitsemaan

Vierailija
12.03.2016 |

Ollaan tapailtu miehen kanssa about 4 kuukautta. Nähdään 2-4krt/kk, pari tuntia kerrallaan. Olen ehdotellut miehelle, että voitas nähdä useamminkin...viettää aikaa kunnolla ja tutustua. Mies on kyllä aktiivinen viestittelemään ja melkeinpä puhuu kuin oltaisi suhteessa. MUTTA ärsyttää suunnattomasti, että hän ei ole valmis uhraamaan enempää aikaa elämästään minulle/meille. Saan kuulla selityksiä, kuinka hänellä on aina jtk muuta, esimerkiksi viikonloput täynnä menoa. Odotan suunnattomasti sitä päivää, kun hän sanoo kavereilleen näkevänsä lauantai-iltana minua eikä heitä...mutta odotanko turhaan? Yrittääkö hän kenties saada varmuutta siitä, että olenko oikea nainen, jonka kanssa ryhtyä suhteeseen? Miehet, heittäkää ajatuksia siitä, mitä tämä miekkonen voisi ajatella

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pointteja, kiitos suuresti! Taidanpa pitää jalat ristissä ainakin siihen asti, että tilanne selviää. Onhan se kiva harrastella seksiä ja saada muunlaista huomiota osakseen, mutta tunteiden astuessa kuvioihin ei innosta enää olla se illan pikkupano. Itse olen jättänyt muut miehet jo aikapäivää sitten ja keskittynyt vain häneen...

-ap

Vierailija
22/34 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm, emme ole fb-kavereita...miksiköhän? Tutustuimme Tinderin kautta. Hän käy töissä, harrastaa ja on varsin sosiaalinen, mutta jos vain haluaisi niin löytäisi kyllä aikaa. Jotenkin tuntuu, että mies ei vain hoksaa, että nyt olisi syytä panostaa minuun...kyllä ne kaverit ymmärtää ja odottaa vai? 

Mies vaikuttaa mitä empaattisimmalta ja luotettavimmalta, en haluaisi uskoa, että hän pyörittää jotain toista naista samaan aikaan...tai sitten mun ihmistuntemus on pahasti pielessä

-ap

Pyydä häntä Fb-kaveriksi? Kyllä tuo nyt vähän oudolta kuullostaa, kun tapaatte noin harvoin ja aina on seksiä. Tietysti miehet puhuu ties minkälaista liibadaabapaskaa tahansa ja haluaa esittää jotain jeesusta, jos aikoo saada pesää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ns. friend with benefits.

Vierailija
24/34 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ne luotettavantuntuiset pahimpia onkin kun niitä ei osaa epäillä, eivätkä jää kiinni vaikka olisi millainen rinki. Jos oikeasti olisi sinusta kiinnostunut, muutoin kun pelkkänä panona, niin järjestäisi kyllä sitä aikaa eikä kyllä olisi noin epämääräisiä tapaamisia.

Vierailija
25/34 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta selitystä tuolle käyttäytymiselle ei ole kun että mies on varattu tai tapailee samanaikaisesti muitakin. Jos tapaamisia 2-4krt/kk niin kuin kerroit, niin aika harvakseltaan seksiä jos olisit ainoa! Olen vahvasti sitä mieltä että varattu. Kokeilepas tavata häntä jossain julkisella paikalla, tai pyydät johonkin paikalliseen tapahtumaan seuralaiseksi, suostuuko.

Vierailija
26/34 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hänelle pelkkä vakipano. Miten voit olla noin naiivi?

Vierailija
27/34 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hänelle pelkkä vakipano. Miten voit olla noin naiivi?

Ihastuminen tekee ihmisestä joskun naiivin. Ei siinä mtn jos mies haluaa vain panna, kunhan hänellä vain olisi selkärankaa kertoa siitä minullekkin.

Vierailija
28/34 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen mies on kanssasi ihan tosissaan mutta hänellä on mielessään epämääräinen sitoutumiskammo . Mies varmaan pelkää ja miettii että asiat menevät liian nopeasti elämänsuurimman ratkaisun kanssa.

Vierailija
29/34 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä suostut tuollaiseen "tapailemiseen"? Jos jotain ihmistä tapaillaan, kyllä kai se ihminen tulee useammin mieleen kuin pari kertaa kuussa? Mies käyttää sua törkeästi hyväkseen. 

Vierailija
30/34 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän mies on vielä vapaa? Siksi että kaverit ovat tärkeämpi kuin seurustelukumppani.

Vierailija
31/34 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan pimperoa sille anna,ties miksi horoksi luulee.

Muutenkin nuo tapaamisajat viittaa prostituoidun luona käyntiin.

Vierailija
32/34 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvästi varattu.

Vierailija
33/34 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta varattu- jutusta, missä te tapaatte, sun vai miehen luona? Et ole sanonut siitä mitään.. jos olette aina sun luona silloin kun näette niin itse ottaisin selville missä mies asuu ja menisin katsomaan mitä sieltä löytyy. Ja tuo fb juttu kyllä kanssa viittaa vahvasti siihen että on varattu tai jos on sinkku niin ei vain halua joutua sulle selittelemään tekemisiään siellä, (tai selitellä sun olemassa oloa siellä muille), ja hänelle on helpompaa pokata sielläkin naisia kun et ole hänen fb.ssaan. En halua olla tyly mutta noilla tiedoilla mitä olet antanut, niin olet aika selvästi miehen yksi tinder-pano.

Ja sekin että haluaa aina vapailla hengailla kavereiden kanssa eikä olla sun kanssa, kertoo jo aika paljon kiinnostuksen tasosta. Jos olisi edes vähääkään tunteita niin löytyisi kyllä aikaa sulle.

Vierailija
34/34 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavataan molempien asunnoilla sekä ihan ihmisten ilmoilla, että ei hän minua ihan täysin piilossakaan pidä. Ja tuosta fb-jutusta niin itse en pidä facebookkia missään suuressa arvossa, että ei ole mikään välttämättömyys olla kavereita siellä. Ei hirveänä ole edes tullu mieleen lähettää kaveripyyntöä.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi