Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille (saa naisetkin toki vastata)

Juna meni jo?
12.03.2016 |

Mitä ajatuksia teissä herää kun kuulette että nainen on 38-vuotias eikä ole ikinä seurustellut vakavasti? Olisi kiinnostavaa kuulla "tuomio".

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anybody...?

Vierailija
2/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan huonosti koska itse sain jo 23-vuotiaana sain kuulla miehiltä, että on no-no koska aiempia suhteita ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin naisesta ja taustastaan. Mutta yleisesti ottaen tuo ei liene yhtä iso juttu miehelle, kuin naiselle olisi noin kokematon mies.

Vierailija
4/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu niin naisesta ja taustastaan. Mutta yleisesti ottaen tuo ei liene yhtä iso juttu miehelle, kuin naiselle olisi noin kokematon mies.

Perustele. Ja perustele myös se, miksi on tarpeellista ottaa tuo puheeksi tässä keskustelussa.

Vierailija
5/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei nyt ainakaan mitään negatiivisia ajatuksia herätä. Toivon, että löydät jonkun, jos sellaisen haluat. Ehkä olen vähän utelias, että mistä tuo johtuu. Mä olen itse 24-vuotias nainen enkä ole edes suudellut ketään, joten ei olisi varaakaan tuomita. :D

Vierailija
6/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai siitä, millainen persoona ihminen on. Joistakin tietää että ei ole itse halunnut sitoutua, joidenkin kohdalla veikkaisin syyksi ujoutta, voi olla vakavia sairauksia ym.

Vierailija
7/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa minäkin ollut.N50

Vierailija
8/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan täytä kriteerejä täällä "miehestä" mutta vastaan silti: eipä hirveästi jaksa kiinnostaa.

Vierailija
9/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele. Ja perustele myös se, miksi on tarpeellista ottaa tuo puheeksi tässä keskustelussa.

Oletin että ap on nainen joka kaipaa miesten näkemyksiä tästä asiasta. Oliko sekin jo liikaa kun mies uskalsi vastata "kysymykseen miehille"?

Vierailija
10/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama minulle. Jos ihminen on muuten kiva ja luonteet sopii yhteen, niin kuka välittää onko suhteita ollut?

Vierailija
11/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan täytä kriteerejä täällä "miehestä" mutta vastaan silti: eipä hirveästi jaksa kiinnostaa.

Oletko joku ns. kilttinä miehenä palstalla provoileva surkimus vai miksi kuvittelet ettet täyttäisi miehen kriteerejä?

Vierailija
12/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys että onko se sitten horottanut ilman suhdetta paljonkin. Mikäli ei ole mitään yhden illan juttujakaan, niin sitten voisi olla ihan kiinnostava tapaus.

Vierailija
13/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla hänen oman versionsa siitä miksi ei ole vielä seurustellut.

Jos hän kertoisi vaikka olleensa niin kiireinen töiden suhteen ettei ole ehtinyt uhrata aikaa seurusteluun niin kai minä sen uskoisin sitte.  Jos kertoisi aktiivisesti etsineensä kumppania koko aikuisikänsä löytämättä ketään niin sitte alkaisin epäillä että joko naisessa on jotain vikaa tai sitte hän on todella kranttu miesten suhteen.

-M29-

Vierailija
14/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletin että ap on nainen joka kaipaa miesten näkemyksiä tästä asiasta. Oliko sekin jo liikaa kun mies uskalsi vastata "kysymykseen miehille"?

Ja taas ollaan uhriutumassa. Ovatko miehet jo nykyään niin herkkiä, että ei saa muistuttaa mistä keskustelussa oli kyse? Aloittaja halusi kuulla mitä miehet ajattelevat hänestä, sinä alat valittaa miesten asemasta.

Vierailija
15/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys että onko se sitten horottanut ilman suhdetta paljonkin. Mikäli ei ole mitään yhden illan juttujakaan, niin sitten voisi olla ihan kiinnostava tapaus.

Sinä et voisi.

Vierailija
16/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aha. Ei mitään kummempia fiiliksiä.

Vierailija
17/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uranainen, ilmeisesti myös lapseton, ei käy pubeissa ,ravintoloissa, treffeillä, viihtyy ilmeisesti hyvin yksin itsensä kanssa, saattaa olla paljon ystäviä ja kavereita, harrastuksia tai sitten ei . On erakkosielu, lihava, vähän ruma todennäköisesti.

Vierailija
18/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko joku ns. kilttinä miehenä palstalla provoileva surkimus vai miksi kuvittelet ettet täyttäisi miehen kriteerejä?

Naiset sanovat minua "vässykäksi" koska omaan ideologian jonka mukaan lain rikkominen on väärin.

Vierailija
19/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset sanovat minua "vässykäksi" koska omaan ideologian jonka mukaan lain rikkominen on väärin.

Esimerkiksi mikä tilanne?

Vierailija
20/32 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi mikä tilanne?

Miksi se sinua kiinnostaa? Etkö usko vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme